До: Нов собственик на Range Rover Classic
А-а-а Класика си има централен диференциал, но си има и вискомуфа паралелно на него и ако му работи правилно би трябвало да се "задейства" и да боксува и другия мост при разлика на подаваните обороти към двата моста.
Ако наистина боксува само една гума от единия мост (независимо кой) следва че виското в централния диференциал не работи - изтеглил си късата клечка. Трябва да се отваря раздатката.
Ама виж прочети по-подробно за 4х4 трансмисиите с 3 диференциала. Има толкова писано, че си нямаш представа. Аз поне съм коментирал темата минимум 5 пъти.
А-а-а Класика си има централен диференциал, но си има и вискомуфа паралелно на него и ако му работи правилно би трябвало да се "задейства" и да боксува и другия мост при разлика на подаваните обороти към двата моста.
Ако наистина боксува само една гума от единия мост (независимо кой) следва че виското в централния диференциал не работи - изтеглил си късата клечка. Трябва да се отваря раздатката.
Ама виж прочети по-подробно за 4х4 трансмисиите с 3 диференциала. Има толкова писано, че си нямаш представа. Аз поне съм коментирал темата минимум 5 пъти.
Коментар