Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как го правим в Малта - защити и подсилвания и т.н на Дифендър 90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    А няма ли да е по-добре вместо винкел да се използва тръба с подходящ по-голям диаметър, която да се среже надлъжно, половинките да се захлупят върху носача и да се завари така?

    При Патрула усилената с винкел задна напречна щанга се огъна не по-зле от щатната без усилване. Поради това прибягнахме до горния начин за усилване и на напречната щанга, и на долните носачи, които също се гънеха доста лесно. Засега държат.
    С дебелостенна тръба би трябвало да е по здраво.
    Напречната щанга удари ли я, или от артикулации се изкриви?

    Коментар


    • #17
      До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      С дебелостенна тръба би трябвало да е по здраво.
      Напречната щанга удари ли я, или от артикулации се изкриви?
      Напречната щанга - най-вероятно от друсване върху камък. Заден долен носач - при преодоляване на дебело дърво тежестта легна върху него.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Напречната щанга - най-вероятно от друсване върху камък. Заден долен носач - при преодоляване на дебело дърво тежестта легна върху него.
        Явно и заводски са си здрави, не издържат когато опрат в нещо и тежеста на джипа се друсне и легне на тях. Не знам Слави (Купона) как точно я изкриви на Лазарово?

        Коментар


        • #19
          До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

          Изкривяването беше въпрос на време. Скоро слагах +2 на Дифендър. Задните носачи са двойно по-дебели и предварително изкривени близо до захвата на рамата. И кривото място е усилено с кница. Иначе носача е постоянно под напрежение и тампоните стоят отворени отгоре.
          Прикачени файлове
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #20
            До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

            Новини от Емо:

            Абе чудих се къде да го постна,ама компа не ми е силата,та виж предупреди колегите за тази стоики-пълно дърво са. Опират от всякъде и пре**ават амовете,те и затова ми ги подариха.Сега ще ги изхвърля и ще си сложа старите,но обърнати обратно-захванати за радиос арма(или бастуна както му викате) на добрия вариянт-изпробван и фукционален.



            Коментар


            • #21
              До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

              И още:

              Днес си сложих тез железа-бактисах да ги гъна,изглеждат солидни.В неделя ще ги видим.







              Коментар


              • #22
                До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

                Значи, тази щанга на Слави, като я изправяхме се счупи откъм вътрешната страна на сгънатото, заварихме я, но счупването беше в резултат на това, че стоманата не е мека, а високовъглеродна, което пък значи, че ако се подсилва с винкели, то после трябва да се направи правилна термообработка, защото иначе шевът ще се самозакали и спука. Определено не е толкова елементарно, колкото изглежда на пръв поглед. __________________

                На първите Дефендери(около 90г.) щангите са от плътно желязо,там проблеми със заварката няма.Тези като на Слави са тръба и наистена със заварка не става,единствено с по голяма тръба от горе(в първия пост я има снимана),но пък не е огъната и ограничава хода.Новите добре изглеждат(солидни),но ме притеснява че от долу бая стърчат-щте видим,ще си покаже след време.
                Емил-00356 99872043-Малта
                Defender-90

                Коментар


                • #23
                  До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

                  Първоначално публикуван от Lany-Емил Русев Преглед на мнение
                  Значи, тази щанга на Слави, като я изправяхме се счупи откъм вътрешната страна на сгънатото, заварихме я, но счупването беше в резултат на това, че стоманата не е мека, а високовъглеродна, което пък значи, че ако се подсилва с винкели, то после трябва да се направи правилна термообработка, защото иначе шевът ще се самозакали и спука. Определено не е толкова елементарно, колкото изглежда на пръв поглед. __________________

                  На първите Дефендери(около 90г.) щангите са от плътно желязо,там проблеми със заварката няма.Тези като на Слави са тръба и наистена със заварка не става,единствено с по голяма тръба от горе(в първия пост я има снимана),но пък не е огъната и ограничава хода.Новите добре изглеждат(солидни),но ме притеснява че от долу бая стърчат-щте видим,ще си покаже след време.
                  Тези бяха от Рейндж - Слави още преди Варна ги смени с оригиналните от Дифендър и ги усили по начина, който си казал с тръба.
                  Интересува ме обаче какво означава това :
                  Първоначално публикуван от Новини от Емо: Преглед на мнение
                  Абе чудих се къде да го постна,ама компа не ми е силата,та виж предупреди колегите за тази стоики-пълно дърво са. Опират от всякъде и пре**ават амовете,те и затова ми ги подариха.Сега ще ги изхвърля и ще си сложа старите,но обърнати обратно-захванати за радиос арма(или бастуна както му викате) на добрия вариянт-изпробван и фукционален.
                  Пусни някоя снимка какво представляват старите стойки и как са захващат към предната надлъжна щанга. Плс!
                  "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                  Коментар


                  • #24
                    До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания и т.н на Дифендър 90

                    Значи стоиките си ги правих сам(естественно ми казаха как)-2"за да ползвам стандартна дължина амове(по безболезнено-цена)След това излезе вариянта от зад,винкел за радиос арма и се оказа доста добро.Всичко това разбира се съм го копирал от хора с много опит,а тук ги има-говорим за Дефендер и РР-за други няма
                    Прикачени файлове
                    Емил-00356 99872043-Малта
                    Defender-90

                    Коментар


                    • #25
                      До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания и т.н на Дифендър 90

                      Първоначално публикуван от Lany-Емил Русев Преглед на мнение
                      Значи стоиките си ги правих сам(естественно ми казаха как)-2"за да ползвам стандартна дължина амове(по безболезнено-цена)След това излезе вариянта от зад,винкел за радиос арма и се оказа доста добро.Всичко това разбира се съм го копирал от хора с много опит,а тук ги има-говорим за Дефендер и РР-за други няма
                      Умно! Имам обаче няколко уточняващи въпроса:
                      1. Стойката от втората и третата снимка са обърнати назад - нали?
                      2. Защо ботушите (стойките) нямат отдолу основа, а са заварани директно на лапата - не е ли твърде опасно да накъсаш лапите?
                      3. Колко е дебела шината за стойките?
                      4. Случайно да имаш нещо, като скици с размери?
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-08-09, 15:15.
                      "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания и т.н на Дифендър 90

                        Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                        Умно! Имам обаче няколко уточняващи въпроса:
                        1. Стойката от втората и третата снимка са обърнати назад - нали?
                        2. Защо ботушите (стойките) нямат отдолу основа, а са заварани директно на лапата - не е ли твърде опасно да накъсаш лапите?
                        3. Колко е дебела шината за стойките?
                        4. Случайно да имаш нещо, като скици с размери?

                        1.Да
                        2.Не знам .Така го правят,така го направих и аз (ни ша да омувам много,след като ми върши работа.Майтап,при оригиналния (конус) монтажа е по комплециран,а след време като се напълни с мизерия става приключение смяната.Основата кадето стой пружината е достатачно здрава, заваряш стойките и забравяш за проблемите.
                        3.Мойте са 50мм-ширина,10мм дебелина.
                        4.Нямам скица,всичко с ролетката,докато пасне,като не стане-отново.
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-08-09, 19:30. Причина: цитат
                        Емил-00356 99872043-Малта
                        Defender-90

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X