Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диско 2 - без един цилиндър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Диско 2 - без един цилиндър

    Здравейте,

    Имам Дискавари ТД5 2000 година рЪчка, от нЯколко дена има нЯкакЪв проблем с двигателЯ. Като запалЯ започва да трака и бучи, работи неравномерно с големи вибрациИ, нЯма мощност. Един сЪсед ми каза че може да е отказал единиЯ цилиндЪр.

    молЯ за сЪвет, или насока кЪде да направа инспекциЯ

    мерси предварително.

    Съобщение от модератор:
    Моля, напишете си в профила от къде сте, и прoявете малко повече старание в прaвописа !
    Последно редактирано от Lazar; 02-05-09, 14:16. Причина: правопис

  • #2
    До: Диско 2 - без един цилиндьр

    Що не пробваш в Опел в Габрово?
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      До: Диско 2 - без един цилиндьр

      Извинявам се за правописа, просто ползвах МакБук на който му липсват няколко клавиша. (я)(ъ) ...

      Та да се върна на темата, проверих някои неща за които четох в интернет, като кабела от инджекторите до компютара, който действително беше закарал доста масло на входа на буксата за компютара, но мисля че проблема е друг.


      Ще сам благодарна ако някой е имал подобен проблем и може да сподели ...



      ПС: Джамбазов: малко неуместно изказване... , но мерси все пак.




      Коментар


      • #4
        До: Диско 2 - без един цилиндьр

        Колежке, ..... може би ???

        Напишете от къде сте!

        Колегата Ви праща в Опел - Габрово ... защото ......
        Сетихте ли се ??!!

        Ако сте някъде около мен .... обедете се, ще решим проблема.

        Иначе ви трябва сервиз на LR, BMW или BOSCH с необходимото оборудване за диагностика.
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #5
          До: Диско 2 - без един цилиндьр

          Да попълних си Местоположение: София

          Как мислите може ли да се кара така с 4 цилиндъра поне до някой сервиз ?

          Коментар


          • #6
            До: Диско 2 - без един цилиндьр

            Първоначално публикуван от Jya Преглед на мнение
            Да попълних си Местоположение: София

            Как мислите може ли да се кара така с 4 цилиндъра поне до някой сервиз ?
            Ако не работи един цилиндър има опасност от скъсване на колянов вал.
            ТЛК 80 4,2ТД-95г

            Коментар


            • #7
              До: Диско 2 - без един цилиндьр

              Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
              Ако не работи един цилиндър има опасност от скъсване на колянов вал.
              А сега де! Аз пък как ли съм се прибирал от морето на три цилиндъра и с багаж за къмпинг? Съвсем на три, просто резбата в главата на едната свещ замина тотално, свеща изхвърча та се не видя. Та така леко-леко до Софето.

              Коментар


              • #8
                До: Диско 2 - без един цилиндьр

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                А сега де! Аз пък как ли съм се прибирал от морето на три цилиндъра и с багаж за къмпинг? Съвсем на три, просто резбата в главата на едната свещ замина тотално, свеща изхвърча та се не видя. Та така леко-леко до Софето.
                Аз казвам,че има опасност,а ти си се прибрал леко-леко както казваш.
                Ако искаш направи си проба като махнеш една свещ и карай както си караш от морето към Софето по магистрала.
                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                Коментар


                • #9
                  До: Диско 2 - без един цилиндьр

                  Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                  Аз казвам,че има опасност,а ти си се прибрал леко-леко както казваш.
                  Ако искаш направи си проба като махнеш една свещ и карай както си караш от морето към Софето по магистрала.
                  Като я направят, ще опитам.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Диско 2 - без един цилиндър

                    Aз карах цяла зима преди години, без 1 цилиндър на 200тди. Не съм го жалил, то вървеше по зле, та аз го напъвах даже повечко. Нищо не се откъсна. Обаче това не означава, че не е опасно! Определено би следвало да можеш да се добереш на ход до сервиз, но не искам да съм аз този, който ти е дал подобен съвет. Та или играеш на сигурно и викаш пътна помощ, няма да ти излезе много скъпо/50тина лв/, или рискуваш и пробваш на ход. Решението е твое!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Диско 2 - без един цилиндър

                      Здравейте отново,

                      Може ли някой да ми каже, според личен опит, от какво може да се е получило това?
                      Имайки в предвид, че се намирам в София, знае ли някой конкретен сервиз, в който мога да направя диагностика?

                      Благодаря предварително!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Диско 2 - без един цилиндър

                        Първоначално публикуван от Jya Преглед на мнение
                        Здравейте отново,

                        Може ли някой да ми каже, според личен опит, от какво може да се е получило това?
                        Имайки в предвид, че се намирам в София, знае ли някой конкретен сервиз, в който мога да направя диагностика?

                        Благодаря предварително!
                        Сервизите в София занимаващи се с Land Rover са 3 - МотоПфое,Дарукар и Трейдкар.Имам софтуера за този двигател и ако искаш мога да го погледна.Ако те интересува може да драснеш едно л.с.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
                          Сервизите в София занимаващи се с Land Rover са 3 - МотоПфое,Дарукар и Трейдкар.Имам софтуера за този двигател и ако искаш мога да го погледна.Ако те интересува може да драснеш едно л.с.
                          Мерси mumbler, ще е супер ако можем да дойдем да е погледнеш поне да знаем какво да правим от тук нататък, още повече че другите сервизи ще работят евентуално чак в четвъртак.

                          Как мислите възможно ли е да е само приблем в компютара и да има нужда от препрограмиране или нещо такова ?

                          мерси предварително!



                          За съжаление немога да изпращам лични съобщениа все още тай като сам нов потребител.

                          Ако е възможно пиши един меил на sheitan@gmail.com или дай телефон да ти звънем.

                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-05-09, 20:33.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Диско 2 - без един цилиндър

                            Здравей.

                            По тежкия вариант да е дюза. Дюза се скапва много рядко освен ако не караш с калпава нафта или не си сменяш филтъра.

                            Тест на дюзите могат да ти направят в Мото Пфое на тест бука. 55 лв на час без ДДС.

                            Теста се прави дюза по дюза. Ако работи трябва да се чуе отчетливо изчаткване на дюзата. Ако не отговаря може да има 2 причини. или самата дюза или кабелите..

                            Накарай ги да ти пуснат живи данни там ще се види най добре. На живи данни ще видиш закъснението и предварението на всеки цилиндър. От там може да се ориентираш също къде е проблема. на един или на всичките цилиндри.

                            Обаче преди да направиш това ти предлагам да направиш следната проба.

                            В десния заден калник зад гумата се намира горивния филтър. От долу е закачен датчика за вода. Развий го, и остави да изтекат 100-150 грама нафта. Дай на контакт на положение 2 отиди отзад в багажника и чуй дали ти се чува помпата. Ако изпуснеш такова количество нафта би трябвало помпата да свири като ти подкачва гориво.

                            Ако не се чува, там ти е проблема. Помпата се сваля много лесно.

                            Махаш мокета, развиваш 8 винта на капака. Под него се намира помпата. Почистваш основно, махаш кабела на захранването на помпата, Вадиш тръбите на нафтата, почистваш внимателно и затапваш. Капачкит на винтлите пасват перфектно а тръбите. Развиваш пръстена и помпата излиза сама. Вадиш я внимателно. Внимавай с поплавъка. Чистиш филтрите от долната страна. Подаваш ток на помпата от акумулатора и я държиш наклонена да си изхвърли всички мръсории. Даваш на контакт и мериш на куплунга на червния дебел кабел дали идва ток. Ако идва.. слагаш и куплунга без да потапяш помпата. Дръж изходите към резервоара иначе всичко се плеска с нафта. Даваш на контакт на позиция 2. Ако тръгне .. си ОК потапяш обратно затваряш и си ОК.

                            Цялата операция трае час с туткането и чистенето.

                            Ако отидеш някъде да ти тестват помпата има вероятност да ти кажат че помпата да е изгоряла. Профилактиката е елементарна. Можеш да си провериш помпата с мултицет.

                            Преди да решиш харчиш пари за части обади се може да помогнем.

                            Успех. Пиши какво е станало.

                            Стефан.
                            LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                            LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                            [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                            Коментар


                            • #15
                              До: Диско 2 - без един цилиндър

                              Според мен не е проблем с компютъра. Препорограмиране се налага само ако сменяш дюза. Но докато стигнеш до там има още неща които могат да се проверят.

                              Има един филтър които се намира след регулатора за налягането на горивото.

                              Коя година ти е колата? защото има малка разлика в подаването на горивото при pre-EU3 и EU3 Td5 двигателите.
                              LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                              LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                              [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X