Здравейте колеги!Сравнително нов съм във форума и като такъв и аз ще се опитам да задам въпросите,които ме вълнуват,като предварително се извинявам ако се получи някое лаишко изпълнение.Тези дни се опитах да изчета всичко написано тук по въпроса,но така и не стигнах до някакъв извод....Та,болежката,е следната:И аз като всички реших да се заимам с един джип.Като начало нещо не много скъпо,за да разбера за какво става дума и след това ,да направя по-сериозна крачка.Понеже пътувам често из Европа и горе-долу имам поглед върху автомобилният/не за джипове/ пазар,се поразрових из Европейските автокъщи и от това което намерих с "моите" параметри,най-удачно/според мен/ се оказа в Австрия.Намерих Рейндж Ровър 2,4 ТД,на оригинални 160 000км в безупречен вид,само че.......производство 1987 год.По мои сметки в България ще ми стъпи на 3500лв.Ще ходя с него предимно по лов.по риба,а защо не и на по-сериозни места.Грубо към 10 000км на година,Та питането ми е дали си заслужава тази търговия и къде може,да е издънката?Също така,дали у нас на тази цена няма да се намери нещо по-добро или сама по себе си сделката е добра?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Струва ли си Рейндж Ровър 2,4TD?
Свий
X
-
До: Струва ли си Рейндж Ровър 2,4TD?
Странно, толкова километри на толкова години... има нещо тук ,,неяснота"...Пусни няколко снимки да го видим ние този младенец.
Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
„Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
LZ1EMS
-
До: Струва ли си Рейндж Ровър 2,4TD?
Моя е точно такъв 2.4 ТД.Първо двигатела е много къпризен,лесно криви глави от прегряване,което много лесно се постига,от личен опит ти го казвам.Има добра динамика за двигател от това поколение и е икономичен 9-12л/100км и лек офролд.
По купето гледай за ръжди в краката на шофьора и пътника до него има много стелки които задържат влага и гние,задните подкалници около планките на задните колани,и отзат гредата където е хваната задната врата но тя е много скрита от броня и други уплътнения.
Рамката на задния прозорец.
Комфорта на возене и лекотата с които минава препядствията е невероятна,има добри ъгли на атака отпрет и отзад ако няма теглич.
Добра маневреност и видимост.[SIGPIC][/SIGPIC]
RR Classic
Коментар
-
Става дума,за тази цена струва ли си?Говорих със собственика по телефона и каза че нямало никакъв проблем по него.Били махнати само някакви тръби по турбото ,но докато отида и щял да ги сложи.Ще се опитам и снимки да пусна сега.
Ето и още малко информация която дава собственикът за него:
5-Sitzer, Differentialsperre, , Euro-Norm 0, 4 Zylinder, Anhängevorrichtung, E - Fensterheber 2-fach, E - Fensterheber 4-fach, elektr. Differentialsperre, Servotronic, Aus einer Verlassenschaft.Der Vorbesitzer wollte die Zylinderkopfdichtung wechseln - nach seinem Tod wurden diverse Teile verloren.Folgende Motorteile fehlen: Ventildeckel, Ventildeckeldichtung, Auspuffkrümmer und Auspuffkrümmerdichtungen, Luftfiltergehäuse plus Luftfilter, Kühlwasserzufuhrgehäuse über den Zylinderköpfen, Diverse Schläuche.Ob die Zylinderkopfdichtung bereits ausgetauscht wurde, kann nicht eruiert werden.Fahrgestell-Nr.: SALLHAME8DA/294425 Motor-Type: 11A, 84 KW bei 4200 U/min, Dieselmotor mit Abgasturbolader und Ladeluftkühler, 2393 ccm.<br />
Аз не,че съм се забързал много-всяка седмица почти съм в Холандия,Германия,Австрия или Белгия ,но като цяло на такава цена не съм виждал нищо.Само в Холандия понякога излизат Опели Фронтера в приличен вид на цена под 2000Е.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-04-09, 11:27.
Коментар
-
До: Струва ли си Рейндж Ровър 2,4TD?
Що си мисля че трябва да забравиш за тази обява. Австриеца е написал че му липсва почти половината двигател, а и самия двигател е сложен за поддръжка и капризен.
И аз като теб гледах един такъв рейндж тук в Пловдив искаха му 6000 лв., вървеше, не пушеше, но управителя на сервиза, в който сега ми бърникат Дискавърито, ми каза че е правил ремонт на такъв двигател и да бягам далеч от него.
Във форума имаше една тема за таблото на тези модели и в нея колегата беше извадил доста хубави обяви от аутоскаут за РР Класик с двигател 300 тди във Франция.
Виж ги.Не бързай ако искаш да стигнеш
__________________________________
Discovery II TD5 10P
Коментар
-
До: Струва ли си Рейндж Ровър 2,4TD?
Ако си търся РР класик, щях да помисля за бензинов 3,5V8.
Все още се намират такива. Създават по-малко грижи в сравнение с дизеловите. След гзификация се получава разход около 15/100 газ (не говоря за градско в София). А при нужда от мощност има бутонче за превключване от газ на бензин - тогава наистина тръгва да върви.
Написаното по-горе е дело на предубеден поддръжник на бензиновите двигатели, т.е. нямам обективно мнение
Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
Коментар
-
До: Струва ли си Рейндж Ровър 2,4TD?
Струва ми се, че предната дясна врата е натягана с щанга за да се отвори... все пак снимките са с ниско качество. Виж , за тези пари - такова. Ти си решаваш. Да не пропускаме факта, че може да си любител-механик - тогава вземай и се наслаждавай на хобито си.Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
„Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
LZ1EMS
Коментар
-
До: Струва ли си Рейндж Ровър 2,4TD?
Привет,
Според мен забрави за 2.4 VM, всеки гледа да се отърве от този мотор. Между другото ми попадна една оферта в Холандия за бензинов 3.9. Ако ти е само за риба и кратки излети, може и да ти излезе сметката с горивото
http://www.autoscout24.fr/Details.aspx?id=158290185
Коментар
-
До: Струва ли си Рейндж Ровър 2,4TD?
Не е никак лош,но май е акцизен...То се говори,че ще се гласува скоро в парламента ,да отпадне акциза върху мощните коли,но дано се случи в нашият живот.А,този ще отида и ще го видя още другата седмица,да зная поне за какво става дума.Май се отказах от австрииският!
Коментар
-
До: Струва ли си Рейндж Ровър 2,4TD?
По отношение на цената 3500 лв. + - малко, за такъв екземпляр (VM мотор, 90 година) мисля, че и тук е сходна. Аз знам поне три такива в прилично състояние, в движение, с климатик, единия от които даже с читави гуми (огледал съм се у него за втори джип).
По отношение VM мотора, правил съм такъв на Алфа - кошмарен е. Мисля, че имаше някъде тема за замяна на VM с 200tdi, според мен по добрия вариант в сравнение с ремонта на същия.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар