Колеги днес докато си правех обслужване (Disco I 300 TDi 94 RHD) и се случи следното нещо: отвивам горивния филтър и завивам новия на негово място, паля и отвивам болчето за обезвъздушаване и да ама не - нафта не потича, колата си работи обаче стабилно на малки обороти, решавам аз да я изфорсирам та да напълни по бързо филтъра и зе че загасна. Действието се повтори няколко пъти и резултата беше един и същи, тогава реших да отвия холендъра на подкачващата помпа и установих че пред нея гориво не минава, помпата беше суха като бебешко дупе с памперс, а двигателя продължава да си работи на малки обороти. Та въпроса ми е следния проблема в подкачващата помпа ли е или в помпата в резервоара щото като подам контакт и по маркуча по който трябва да идва нафта от резервоара не тече нищо(бушона за помпата е здрав). И по интересното е как така мотора работи без да идва до него гориво - да не би да ползва от обратната нафта. А забавих да кажа че преди да тръгна да права обслужването съм изминал около 40км и мога да твърдя че мотора си работеше твърде добре, т.е. държеше си 90км по Цзриградското от Орлов мост до Околовръстното, а също така нямаше и проблеми с паленето. Давайте акъл че на мене ми е малко.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Интересен проблем при смяна на горивен филтър на Disco I 300 TDi
Свий
X
-
До: Интересен проблем
Не е невъзможно да получиш такова сложно запушване, че да смуче от обратката. Но и не е много лесно. Да няма някъде разменени маркучи и тръби?
Или аз нещо бъркам, или подкачваща е точно помпата в резервоара.
-
До: Интересен проблем
Пробваш ли ръчно да качиш нафта с помпата?
Аз като чистих утаителя имах подобен проблем. Тогава се оказа, че не може да напълни утаителя с нафта, защото бях спрял на баир, с предницата нагоре. Обръщането с предницата надолу по баира реши проблема.A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.
Коментар
-
До: Интересен проблем при смяна на горивен филтър на Disco I 300 TDi
Ми да пробвах да напълня филтъра с нафта но ефект нямаше, пробвах ръчно да подкачвам на помпата ма резутата пак беше нулев, възможно е системата да се е изпразнила до утаителя и за това да и трябва повече време да се напълни. Ако не бъркам ел помпата дето е в резервоара би трябвало при подаден контакт да докара нафтата до подкачващата помпа или греша? Понеж подкачващата помпа е капсулована единственото което разбрах е че клапанчето й работи - опита беше направен с въздух. За сега е това.идеите са навсякъде и даже не ги заключват
Коментар
-
До: Интересен проблем при смяна на горивен филтър на Disco I 300 TDi
Първоначално публикуван от hotrod Преглед на мнениеМи да пробвах да напълня филтъра с нафта но ефект нямаше, пробвах ръчно да подкачвам на помпата ма резутата пак беше нулев, възможно е системата да се е изпразнила до утаителя и за това да и трябва повече време да се напълни. Ако не бъркам ел помпата дето е в резервоара би трябвало при подаден контакт да докара нафтата до подкачващата помпа или греша? Понеж подкачващата помпа е капсулована единственото което разбрах е че клапанчето й работи - опита беше направен с въздух. За сега е това.
1. За улеснение при обезвъздушаване - можеш да развиеш леко гайката на едната дюза - ще видиш да излиза въздух и така въртиш докато дойде горивото. Завиваш и си в играта отново .( ако не се получи- ... )
2. Трябва отново да наместиш филтъра и гумените пръстени ( извади ли стария пръстен ? ).
Трябва да уплътниш системата за да заработи отново.
Успех !Последно редактирано от bgbul; 30-03-09, 17:40.
Коментар
-
До: Интересен проблем при смяна на горивен филтър на Disco I 300 TDi
Първоначално публикуван от hotrod Преглед на мнениеАко не бъркам ел помпата дето е в резервоара би трябвало при подаден контакт да докара нафтата до подкачващата помпа или греша?
Иначе bgbul го е казал точно в две точки!Никога не знаеш колко скоро ще стане твърде късно.
Коментар
-
Въпрос за горивен филтър
Някой знае ли за какво са буксите по главата на горивния филтър на 200Tdi. Чувал съм, че едната е за наличие на вода, а другата за подгряване. Мисля си дали да не направя подгряване на филтъра както е било замислено първоначално... какво ще кажете?Land Rover Defender 110SW 300tdi
Коментар
-
До: Въпрос за горивен филтър
Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнениеНякой знае ли за какво са буксите по главата на горивния филтър на 200Tdi. Чувал съм, че едната е за наличие на вода, а другата за подгряване. Мисля си дали да не направя подгряване на филтъра както е било замислено първоначално... какво ще кажете?Тази земя, по която тъпча сега,
тази земя, която пролетен вятър пробужда,
тази земя – не е моя земя,
тази земя, простете, е чужда.
Коментар
-
До: Въпрос за горивен филтър
Аз не виждам особен смисъл да се грее отделно нещо, което е в двигателния отсек при положение, че преди него има метри маркуч навън, че и седиментния филтър. За буксите - нищо ли не пише в ръководствата от "Систематизирана информация"?
Пък и се съмнявам, че тази тема е от Клубно естество. Ако прецениш, помоли някой модератор да я премести в общия форум, та и други да имат полза или да изкажат мнение. Обаче - само ако прецениш.
Коментар
-
До: Въпрос за горивен филтър
Първоначално публикуван от velio Преглед на мнениеАз не виждам особен смисъл да се грее отделно нещо, което е в двигателния отсек при положение, че преди него има метри маркуч навън, че и седиментния филтър....
Иначе из каталозите съм виждал само нагревателче, но не и датчик за вода.
Коментар
-
До: Въпрос за горивен филтър
Като сте заговорили за филтри , карам един РР П38 дизел бмв мотор и се чудя къде да си сменя маслото със всички филтри??? Как вървят цените на горивен, въздушен, маслен и тоя на климатика(обикновена марка, FILTRON да речем)??? И какво масло ми препоръчвате да сложа, аз досега си слагам винаги 10W40???
Коментар
-
До: Въпрос за горивен филтър
Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнениеКато сте заговорили за филтри , карам един РР П38 дизел бмв мотор и се чудя къде да си сменя маслото със всички филтри??? Как вървят цените на горивен, въздушен, маслен и тоя на климатика(обикновена марка, FILTRON да речем)??? И какво масло ми препоръчвате да сложа, аз досега си слагам винаги 10W40???
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар