Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Интересен проблем при смяна на горивен филтър на Disco I 300 TDi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Интересен проблем при смяна на горивен филтър на Disco I 300 TDi

    Колеги днес докато си правех обслужване (Disco I 300 TDi 94 RHD) и се случи следното нещо: отвивам горивния филтър и завивам новия на негово място, паля и отвивам болчето за обезвъздушаване и да ама не - нафта не потича, колата си работи обаче стабилно на малки обороти, решавам аз да я изфорсирам та да напълни по бързо филтъра и зе че загасна. Действието се повтори няколко пъти и резултата беше един и същи, тогава реших да отвия холендъра на подкачващата помпа и установих че пред нея гориво не минава, помпата беше суха като бебешко дупе с памперс, а двигателя продължава да си работи на малки обороти. Та въпроса ми е следния проблема в подкачващата помпа ли е или в помпата в резервоара щото като подам контакт и по маркуча по който трябва да идва нафта от резервоара не тече нищо(бушона за помпата е здрав). И по интересното е как така мотора работи без да идва до него гориво - да не би да ползва от обратната нафта. А забавих да кажа че преди да тръгна да права обслужването съм изминал около 40км и мога да твърдя че мотора си работеше твърде добре, т.е. държеше си 90км по Цзриградското от Орлов мост до Околовръстното, а също така нямаше и проблеми с паленето. Давайте акъл че на мене ми е малко.
    идеите са навсякъде и даже не ги заключват

  • #2
    До: Интересен проблем

    Не е невъзможно да получиш такова сложно запушване, че да смуче от обратката. Но и не е много лесно. Да няма някъде разменени маркучи и тръби?

    Или аз нещо бъркам, или подкачваща е точно помпата в резервоара.

    Коментар


    • #3
      До: Интересен проблем

      По схемата която видях май няма никакъв шанс да ползва излишната нафта. Така че е*а ли му мамата
      Прикачени файлове
      идеите са навсякъде и даже не ги заключват

      Коментар


      • #4
        До: Интересен проблем

        Налей нафта в новия филтър преди да го сложиш.При здрави помпи трябва да тръгне.

        Коментар


        • #5
          До: Интересен проблем

          Пробваш ли ръчно да качиш нафта с помпата?

          Аз като чистих утаителя имах подобен проблем. Тогава се оказа, че не може да напълни утаителя с нафта, защото бях спрял на баир, с предницата нагоре. Обръщането с предницата надолу по баира реши проблема.
          A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

          Коментар


          • #6
            До: Интересен проблем при смяна на горивен филтър на Disco I 300 TDi

            Ми да пробвах да напълня филтъра с нафта но ефект нямаше, пробвах ръчно да подкачвам на помпата ма резутата пак беше нулев, възможно е системата да се е изпразнила до утаителя и за това да и трябва повече време да се напълни. Ако не бъркам ел помпата дето е в резервоара би трябвало при подаден контакт да докара нафтата до подкачващата помпа или греша? Понеж подкачващата помпа е капсулована единственото което разбрах е че клапанчето й работи - опита беше направен с въздух. За сега е това.
            идеите са навсякъде и даже не ги заключват

            Коментар


            • #7
              До: Интересен проблем при смяна на горивен филтър на Disco I 300 TDi

              Първоначално публикуван от hotrod Преглед на мнение
              Ми да пробвах да напълня филтъра с нафта но ефект нямаше, пробвах ръчно да подкачвам на помпата ма резутата пак беше нулев, възможно е системата да се е изпразнила до утаителя и за това да и трябва повече време да се напълни. Ако не бъркам ел помпата дето е в резервоара би трябвало при подаден контакт да докара нафтата до подкачващата помпа или греша? Понеж подкачващата помпа е капсулована единственото което разбрах е че клапанчето й работи - опита беше направен с въздух. За сега е това.
              Като чета до тук - единственото което си мисля - не си уплътнил системата за гориво.Но ....

              1. За улеснение при обезвъздушаване - можеш да развиеш леко гайката на едната дюза - ще видиш да излиза въздух и така въртиш докато дойде горивото. Завиваш и си в играта отново .( ако не се получи- ... )

              2. Трябва отново да наместиш филтъра и гумените пръстени ( извади ли стария пръстен ? ).
              Трябва да уплътниш системата за да заработи отново.
              Успех !
              Последно редактирано от bgbul; 30-03-09, 17:40.

              Коментар


              • #8
                До: Интересен проблем при смяна на горивен филтър на Disco I 300 TDi

                Първоначално публикуван от hotrod Преглед на мнение
                Ако не бъркам ел помпата дето е в резервоара би трябвало при подаден контакт да докара нафтата до подкачващата помпа или греша?
                Бре ... кви помпи в резервоара .. кви пет лева бре ? такова животно нема .. Помпата (подкачващата ) е механична - намира се точно пред вакуум помпата и има лостче за принудително - ръчно помпане .. Прилича досущ на жигулова !!! Ако тя не докара нафта до филтъра,които съответно е проводим .. няма как тая нафта да тигне до ГНП-то и дюзите!
                Иначе bgbul го е казал точно в две точки!
                Последно редактирано от Greg; 30-03-09, 19:39. Причина: добавка
                Никога не знаеш колко скоро ще стане твърде късно.

                Коментар


                • #9
                  Въпрос за горивен филтър

                  Някой знае ли за какво са буксите по главата на горивния филтър на 200Tdi. Чувал съм, че едната е за наличие на вода, а другата за подгряване. Мисля си дали да не направя подгряване на филтъра както е било замислено първоначално... какво ще кажете?
                  Land Rover Defender 110SW 300tdi

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за горивен филтър

                    Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                    Някой знае ли за какво са буксите по главата на горивния филтър на 200Tdi. Чувал съм, че едната е за наличие на вода, а другата за подгряване. Мисля си дали да не направя подгряване на филтъра както е било замислено първоначално... какво ще кажете?
                    Имаше една тема преди време в която се говореше за подгряване на резервоара и разни други глезотии за през зимата, но по спомени накрая бат Лазо рече да не се занимаваме с глупости и всичко приключи. А ако питаш мен при 200 Тди запалването и при люта зима е перфектно, та незнам защо искаш да го грееш.
                    Тази земя, по която тъпча сега,
                    тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                    тази земя – не е моя земя,
                    тази земя, простете, е чужда.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос за горивен филтър

                      Аз не виждам особен смисъл да се грее отделно нещо, което е в двигателния отсек при положение, че преди него има метри маркуч навън, че и седиментния филтър. За буксите - нищо ли не пише в ръководствата от "Систематизирана информация"?
                      Пък и се съмнявам, че тази тема е от Клубно естество. Ако прецениш, помоли някой модератор да я премести в общия форум, та и други да имат полза или да изкажат мнение. Обаче - само ако прецениш.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос за горивен филтър

                        Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                        Аз не виждам особен смисъл да се грее отделно нещо, което е в двигателния отсек при положение, че преди него има метри маркуч навън, че и седиментния филтър....
                        Ше си станеш ти автомонтьорче и т'ва е, спор няма

                        Иначе из каталозите съм виждал само нагревателче, но не и датчик за вода.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос за горивен филтър

                          Като сте заговорили за филтри , карам един РР П38 дизел бмв мотор и се чудя къде да си сменя маслото със всички филтри??? Как вървят цените на горивен, въздушен, маслен и тоя на климатика(обикновена марка, FILTRON да речем)??? И какво масло ми препоръчвате да сложа, аз досега си слагам винаги 10W40???

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос за горивен филтър

                            Първоначално публикуван от viki_ssf Преглед на мнение
                            Като сте заговорили за филтри , карам един РР П38 дизел бмв мотор и се чудя къде да си сменя маслото със всички филтри??? Как вървят цените на горивен, въздушен, маслен и тоя на климатика(обикновена марка, FILTRON да речем)??? И какво масло ми препоръчвате да сложа, аз досега си слагам винаги 10W40???
                            Понеже ме влече, аз съм си решил този въпрос така - посредством любезния Лазар се снабдявам с нужните филтри от Падок, а масло си купувам от Бг. После се гмуркам в канала на дядо Владо и сменям. Ама това е, защото ме влече.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X