Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с дифа и полуоските-ЛР-Серия 3.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с дифа и полуоските-ЛР-Серия 3.

    Значи бях докарал задния диф до 35-40 градуса луфт на пиньона.Знам. че звучи невероятно,но е факт.Като го ;разковах; се оказа,че шлиците почти са свършили курса.И това е малката беля.Не знам защо защо задния диф е направен толкова тъпо.На късата база можеш да извадиш дифа комплект,да го стегнеш на менгемето и да го регулираш докато ти писне.На задния обаче се маха капака, отвиват се две получерупки и дифа излиза.Питам аз как мам.....му се създава натяг на лагерите.Има подложни пластини и всичко останало,ама черупката на короната е превъртяла малко.Най лошото е,че и страничната опора е ;изядена;и лагера е потънал 2-3мм. Как пък устиска 2 години(от тогава хлопа).Иначе короната и пиньона са идеални(кораво желязо бахмааму).Давайте акъл,че зора е голям.Аз разбирам от железа много,ама с такива сложнотий не се захващам.Не съм от хората дето не знаят,не питат,че и като им кажеш не чуват.Благодаря.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

  • #2
    За шлиците си мисля да ги наваря с електрожена(не аз),да ги пренарежа(не аз) и да ги карбонизирам във ВМИ. Ама да не вземат да се износят шлиците на дифа.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      няма опасност за шлиците на дифа, а не знам до колко пари си готов да дадеш за нова полуоска. Имам книгата за серия 3 и мога да ти я дам, ама за превъртялата черупка си мисля за уплътняване с локтайт за лагери или някакво шлайфане страничната опора.
      Този тип диференцял се регулира с подложни шайби както си забелязал, но само не разбрах за каква ЧЕРУПКА НА КОРОНАТА става въпрос?
      колко шлици са полуоските? 10 или 24?
      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

      Коментар


      • #4
        Говоря за получерупка.Ами като не знам как баш му се казва.Значи лагерите ги държат 2 черупки половинки.Двете се свалят, а другите две са изработени в корпуса на моста.Освен това играят и странични опори.От страната на короната е превъртял лагера.Да речем, в диаметъра ще му начукам малко центри, малко локтайд-хубаво.Ама е изядено настрани бе човек,говоря за 2-3мм.На всичкото отгоре не си личи баш колко е изядено.А пък за книгата ще ти бъда безкрайно задължен.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          махаш всичко от моста да остане само хаузинга /копруса с ръкавите/ и го носиш на някой да навари изяденото легло на лагера и после една бор щанга и си готов. за полуоските най - добре нови, ако са много скъпи ... по твоя начин ще стане.

          купи си реглажни шайби ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, не се връзвай на акъла на разни стругари да ти ги правят за 5 лв броя, вероятно това е причината сега да имаш тези грижи ако моста е с разпорна втулка, купи си я и нея и разните семеринги. после ти трябва много търпелив и прецизен механик да ти регулра луфтовете ... много търпелив
          drive alive

          Коментар


          • #6
            Ето книгата в 7 части. ако не тръгнат линковете свиркай да ти я дам на диск

            http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_1.pdf
            http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_2.pdf
            http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_3.pdf
            http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_4.pdf
            http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_5.pdf
            http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_6.pdf
            http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_7.pdf
            Успех
            П.С. 4-та част към края е за твоя случай
            http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
            Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Asen - Dezki
              Ето книгата в 7 части. ако не тръгнат линковете свиркай да ти я дам на диск...
              Книгата в 7-те части ги има и тук:
              https://htftp.offroad-bulgaria.com/Yaro/Series%20III/

              Коментар


              • #8
                Значи идеята ми е ясна.....в общи линий.Мерси за съвета.Неясно ми е следното.1-Трябва ли борщангата да лагерува около върха си(примерно да сложа здравата черупка с лагера на място и борщангата да се води там) примерно и трябва ли във външния край да удурдисвам някакъв лагер,че да се води и там? И после,коя машина има такова междуцентрие?На всичкото отгоре,май 2год. съм ;борил; мостовете, до сега карах с преден от къса база,защото има хъбове,а пък на моста от дългия шлиците са ситни и си викам ;я да сменя направо мостовете,че по-лесно;.Уж въртях пиньоните ,уж броих обороти,май толкова съм ги броил.На асвалт затягаше яко,ама нали гумите са втора употреба(ако не са и трета) мислех че е от там.Вчера сложих и задния от къса база и.......чудо,по асвалта не затяга.Ама хич.Книгата я дръпнах без ядове,за което покорно благодаря.Ще се реванширам при първа възможност. Още не съм гледал какво съм дръпнал,но се надявам да са дадени съотношенията и разликите.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #9
                  съотношенията ти ги казвам веднага
                  4,7 при късия и 4,71 при дългия и 3,6нещо си при по късни модели(първите дифендър-и и други , даже ще погледна по нета пак)
                  http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                  Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Asen - Dezki
                    ...4,7 при късия и 4,71 при дългия и 3,6нещо си при по късни модели (първите дифендър-и и други)...
                    Така, така.. 3.65 май беше при 110/ Дифендър, като има и 4.11.

                    Коментар


                    • #11
                      Малеее книгата е страшна. Благодаря от сърце!Не знам защо не мога да копирам пасажи, че да ги превеждам, ама все ще му хвана цаката.Много копчета има за натискане тая пущина и всичките си приличат.Не знам дали сте обърнали внимание на допълнителния кардан дето върти задната лебедка .Баш такава пущина търся ама...Както и да е.Всеки има право на мечти.И за дискови спирачки си мечтая,ама.То пък човек да има всико си е баш тъпо,като нищо ще заприличаме на ;братята; американци.Аууууууууу-кошмар!
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #12
                        Ужас,ходих да папкам,довърших си писанието и после видях вашите отговори.Май е трябвало да броя направо зъбите.Абе тва джилязо ши злезе много яко бре.Две години по 100 курса средно на лято, с по 8 човека,по около 25км черно на де винаги на двойно предаване(карам туристи) и като сложа и зимата,чи как изтърпя.Да се чудиш.Аз знам рекламата :за цял един живот:, ама кой вярва на реклами?Бря.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #13
                          Коригирам се за предния ми пост. Дифа за серия 3 е 4.7 а след 1982 са 3.54, като държа да спомена че на сериите има и диф 4.71-няма го официално- слага се на разни хеви-дюти изпълнения със диференциали тип "салисбъри"-ще излъжа но го има. Иначе за гражданските модели има инфо тук
                          http://www.expeditionlandrover.info/gear_ratio.htm
                          и тук
                          http://users.mrbean.net.au/~rover/boxratios.htm
                          а тука е мн добро
                          http://members.shaw.ca/red90/gears.html
                          Дори и да броиш зъбите не е гаранция че ще хванеш точното предавателно число.
                          Произвеждат се и комплекти пиньон и корона с други предавателни числа които варират от 2.83 до 4.75- ето тук инфо
                          http://www.kamdiffs.com/ratios_detailed.htm
                          Цената им е към 223 Паунда с ддс в Англия . ето тук и фирмата
                          http://www.kamdiffs.com/landrover_3_8.htm
                          П.С. Яро, копирай горните линкове в някоя тема за специализирана информация, че са си доста полезни, а и аз най вероятно ще ги изгубя на моя комп, както ми се случи с един калкулатор на предавки за Мерцедес 124(чупя се да го търся и не го намирам. )
                          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                          Коментар


                          • #14
                            Веднага тегля всичко и го качвам на дискове,че много е полезно.Няма да се изгуби.Нещо не схващам защо казваш, че не могат да се хванат предавателните числа при положение, че се броят зъбите на пинъона и короната и се разделят с калкулатора(той смята по-добре от мен).Ако имате инфо за предавателните числа на диското,пращайте я и нея, че от известно време се въртя около два такива моста и не знам какво да правя.Да не дойдат много бързи.Имате ли идея от каде да пипна онова чудо дето вклучва допълнителния кардан.Че да му вържа една едра маслена помпа,че и една лебедка за нея.Май пак се размечтах.Сега отивам да го мия, че съм му приготвил 9 финландеца,после ще бачкам по късата база и давечера по някое време ще се вклуча.Чао,лек ден.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #15
                              Дискавърските мостове са като на Рендж-ровъра, а те пък от своя страна са като дифендровите- 3.54
                              За зъбите- става за изчисление, ама по надеждни са маркировките че токувиж маймуните ги направили и с различен профил, дебелина и др глупости
                              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X