Значи бях докарал задния диф до 35-40 градуса луфт на пиньона.Знам. че звучи невероятно,но е факт.Като го ;разковах; се оказа,че шлиците почти са свършили курса.И това е малката беля.Не знам защо защо задния диф е направен толкова тъпо.На късата база можеш да извадиш дифа комплект,да го стегнеш на менгемето и да го регулираш докато ти писне.На задния обаче се маха капака, отвиват се две получерупки и дифа излиза.Питам аз как мам.....му се създава натяг на лагерите.Има подложни пластини и всичко останало,ама черупката на короната е превъртяла малко.Най лошото е,че и страничната опора е ;изядена;и лагера е потънал 2-3мм. Как пък устиска 2 години(от тогава хлопа).Иначе короната и пиньона са идеални(кораво желязо бахмааму).Давайте акъл,че зора е голям.Аз разбирам от железа много,ама с такива сложнотий не се захващам.Не съм от хората дето не знаят,не питат,че и като им кажеш не чуват.Благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с дифа и полуоските-ЛР-Серия 3.
Свий
X
-
За шлиците си мисля да ги наваря с електрожена(не аз),да ги пренарежа(не аз) и да ги карбонизирам във ВМИ. Ама да не вземат да се износят шлиците на дифа.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
-
няма опасност за шлиците на дифа, а не знам до колко пари си готов да дадеш за нова полуоска. Имам книгата за серия 3 и мога да ти я дам, ама за превъртялата черупка си мисля за уплътняване с локтайт за лагери или някакво шлайфане страничната опора.
Този тип диференцял се регулира с подложни шайби както си забелязал, но само не разбрах за каква ЧЕРУПКА НА КОРОНАТА става въпрос?
колко шлици са полуоските? 10 или 24?http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol
Коментар
-
Говоря за получерупка.Ами като не знам как баш му се казва.Значи лагерите ги държат 2 черупки половинки.Двете се свалят, а другите две са изработени в корпуса на моста.Освен това играят и странични опори.От страната на короната е превъртял лагера.Да речем, в диаметъра ще му начукам малко центри, малко локтайд-хубаво.Ама е изядено настрани бе човек,говоря за 2-3мм.На всичкото отгоре не си личи баш колко е изядено.А пък за книгата ще ти бъда безкрайно задължен.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
махаш всичко от моста да остане само хаузинга /копруса с ръкавите/ и го носиш на някой да навари изяденото легло на лагера и после една бор щанга и си готов. за полуоските най - добре нови, ако са много скъпи ... по твоя начин ще стане.
купи си реглажни шайби ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, не се връзвай на акъла на разни стругари да ти ги правят за 5 лв броя, вероятно това е причината сега да имаш тези грижиако моста е с разпорна втулка, купи си я и нея и разните семеринги. после ти трябва много търпелив и прецизен механик да ти регулра луфтовете ... много търпелив
drive alive
Коментар
-
Ето книгата в 7 части. ако не тръгнат линковете свиркай да ти я дам на диск
http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_1.pdf
http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_2.pdf
http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_3.pdf
http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_4.pdf
http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_5.pdf
http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_6.pdf
http://www.landrover.ee/est/files/ma...ROM_Part_7.pdf
Успех
П.С. 4-та част към края е за твоя случайhttp://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen - DezkiЕто книгата в 7 части. ако не тръгнат линковете свиркай да ти я дам на диск...
https://htftp.offroad-bulgaria.com/Yaro/Series%20III/
Коментар
-
Значи идеята ми е ясна.....в общи линий.Мерси за съвета.Неясно ми е следното.1-Трябва ли борщангата да лагерува около върха си(примерно да сложа здравата черупка с лагера на място и борщангата да се води там) примерно и трябва ли във външния край да удурдисвам някакъв лагер,че да се води и там? И после,коя машина има такова междуцентрие?На всичкото отгоре,май 2год. съм ;борил; мостовете, до сега карах с преден от къса база,защото има хъбове,а пък на моста от дългия шлиците са ситни и си викам ;я да сменя направо мостовете,че по-лесно;.Уж въртях пиньоните ,уж броих обороти,май толкова съм ги броил.На асвалт затягаше яко,ама нали гумите са втора употреба(ако не са и трета) мислех че е от там.Вчера сложих и задния от къса база и.......чудо,по асвалта не затяга.Ама хич.Книгата я дръпнах без ядове,за което покорно благодаря.Ще се реванширам при първа възможност. Още не съм гледал какво съм дръпнал,но се надявам да са дадени съотношенията и разликите.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
съотношенията ти ги казвам веднага
4,7 при късия и 4,71 при дългия и 3,6нещо си при по късни модели(първите дифендър-и и други , даже ще погледна по нета пак)http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol
Коментар
-
Малеее книгата е страшна. Благодаря от сърце!Не знам защо не мога да копирам пасажи, че да ги превеждам, ама все ще му хвана цаката.Много копчета има за натискане тая пущина и всичките си приличат.Не знам дали сте обърнали внимание на допълнителния кардан дето върти задната лебедка .Баш такава пущина търся ама...Както и да е.Всеки има право на мечти.И за дискови спирачки си мечтая,ама.То пък човек да има всико си е баш тъпо,като нищо ще заприличаме на ;братята; американци.Аууууууууу-кошмар!За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Ужас,ходих да папкам,довърших си писанието и после видях вашите отговори.Май е трябвало да броя направо зъбите.Абе тва джилязо ши злезе много яко бре.Две години по 100 курса средно на лято, с по 8 човека,по около 25км черно на де винаги на двойно предаване(карам туристи) и като сложа и зимата,чи как изтърпя.Да се чудиш.Аз знам рекламата :за цял един живот:, ама кой вярва на реклами?Бря.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Коригирам се за предния ми пост. Дифа за серия 3 е 4.7 а след 1982 са 3.54, като държа да спомена че на сериите има и диф 4.71-няма го официално- слага се на разни хеви-дюти изпълнения със диференциали тип "салисбъри"-ще излъжа но го има. Иначе за гражданските модели има инфо тук
http://www.expeditionlandrover.info/gear_ratio.htm
и тук
http://users.mrbean.net.au/~rover/boxratios.htm
а тука е мн добро
http://members.shaw.ca/red90/gears.html
Дори и да броиш зъбите не е гаранция че ще хванеш точното предавателно число.
Произвеждат се и комплекти пиньон и корона с други предавателни числа които варират от 2.83 до 4.75- ето тук инфо
http://www.kamdiffs.com/ratios_detailed.htm
Цената им е към 223 Паунда с ддс в Англия . ето тук и фирмата
http://www.kamdiffs.com/landrover_3_8.htm
П.С. Яро, копирай горните линкове в някоя тема за специализирана информация, че са си доста полезни, а и аз най вероятно ще ги изгубя на моя комп, както ми се случи с един калкулатор на предавки за Мерцедес 124(чупя се да го търся и не го намирам.)
http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol
Коментар
-
Веднага тегля всичко и го качвам на дискове,че много е полезно.Няма да се изгуби.Нещо не схващам защо казваш, че не могат да се хванат предавателните числа при положение, че се броят зъбите на пинъона и короната и се разделят с калкулатора(той смята по-добре от мен).Ако имате инфо за предавателните числа на диското,пращайте я и нея, че от известно време се въртя около два такива моста и не знам какво да правя.Да не дойдат много бързи.Имате ли идея от каде да пипна онова чудо дето вклучва допълнителния кардан.Че да му вържа една едра маслена помпа,че и една лебедка за нея.Май пак се размечтах.Сега отивам да го мия, че съм му приготвил 9 финландеца,после ще бачкам по късата база и давечера по някое време ще се вклуча.Чао,лек ден.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Дискавърските мостове са като на Рендж-ровъра, а те пък от своя страна са като дифендровите- 3.54
За зъбите- става за изчисление, ама по надеждни са маркировките че токувиж маймуните ги направили и с различен профил, дебелина и др глупостиhttp://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар