Обява

Свий
Няма добавени обяви.

RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

    Здравейте съфорумници,от 2 дена съм собстевеник на RR просто много добра машна направо се влюбих в нея,но като всяка кола взета втора ръка и аз има някои проблеми.Моля за вашата помощ.

    1.Трудно пали (сутрино време маи пали по лесно от колкото когато я карам така ми се стува) до клкото прочетох от теми във форума маи е от ангренажната верига но не съм сигорен.

    2.Проблем по окачването.Сутринта когато тръгнах за работа видях че задницата е "клекнала" много ниско от предницата а снощи си я оставих на обикновен режим после като запалих всичо си доиде по местата даже я тествах в движени нямаше проблем качва се и слиза без проблем,но като я оствя за повече време пак клека.Маи са възглавниците но пак не съм сигорен.

    3.При запален двигател се чува едно тракане,немога да установя от каде идва.Когато форсирам двигателя тракането си запазва итервала в смисъл нито се учестява нито се забава това ме кара да мисля че не е от двигателя.

    Иначе като цяло е много запазена дори и от вътре с кожа е няма да тече масло никаде вози много стегнато,няма ръжда.Мисълта ми е че искам някои да я погледне който разбира и да ми каже с две думи кое да права и кое не.Аз съм от Монтана и се досещате че тука няма що-годе добри сервизи има Мото-Пфое но не съм чул добри работи за тях имат техника но добри маистори не.Бихте ли ми казали каде в София мога да ида на диагностика.Благодаря Ви предварително.Желая на всички лек и успешен ден.

  • #2
    До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=39065 ето тук има доста данни и проблеми, решени или не.
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

    Коментар


    • #3
      До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

      Проблема със сервизите е огромен. Може би единствено в МПф София, ама пък е скъпо.

      Коментар


      • #4
        До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

        Благодаря ви утре съм си запазил час в нащо МП за диагностика пък ще видя какво ще измислят наще.А каде в София се намира МП.

        Коментар


        • #5
          До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

          Първоначално публикуван от Penzata Преглед на мнение
          Здравейте съфорумници,от 2 дена съм собстевеник на RR просто много добра машна направо се влюбих в нея..
          Да ти е честита, много да се забавляваш с нея и да нямаш ядове..
          Първоначално публикуван от Penzata Преглед на мнение
          1.Трудно пали (сутрино време маи пали по лесно от колкото когато я карам така ми се стува) до клкото прочетох от теми във форума маи е от ангренажната верига но не съм сигорен.
          На колко километри е колата, ако е над 200 000 км. със сигурност ще трябва да и се направи лека центровка на мотора, на мойта я направиха в Дару Кар, сложиха и един клапан да не се оттича горивото в резервоара и оттогава нямам проблем.
          Първоначално публикуван от Penzata Преглед на мнение
          2.Проблем по окачването.Сутринта когато тръгнах за работа видях че задницата е "клекнала" много ниско от предницата а снощи си я оставих на обикновен режим после като запалих всичо си доиде по местата даже я тествах в движени нямаше проблем качва се и слиза без проблем,но като я оствя за повече време пак клека.Маи са възглавниците но пак не съм сигорен.
          При мен също се оказаха задни възглавници при същите симтоми, но това утре на теста ще си покаже.. колко време я чакаш сутрин да се вдигне, ако е над половин минута със сигурност ще има и нещо друго(дано да няма), задните възглавници можеш да си ги поръчаш от Падок, излизат около 65 паунда бройката, а в Дару едната е 440 лв.
          ..за 3 нямам идея, надявам се утре да ти кажат и да е нещо малко, смени си всички масла по ходовата част и двигателя, гресирай и карай и се радвай..
          [COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
          [/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
          Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
          [/B][/COLOR]

          Коментар


          • #6
            До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

            Честито за придобивката!
            Щом от сега си се влюбил, да знаеш, че е до живот( то т'ва си е нещо като диагноза ).
            За трудното палене, колегата emollient е прав - трябва си центровка.
            За възглавниците също, поръчай си ги от падок, че иначе ще ти отрежат главата.
            Много без аварийни километри и щом си от Монтана, аз през седмица съм на гости на един приятел във Вършец, та ей го де е
            Още нещо, с ръчни скорости ли си или автоматик?
            А и това тракане можеш ли да го опишеш по-обстойно?
            Последно редактирано от valdivladi; 04-02-09, 19:48.
            "Bis dat qui cito dat"

            Коментар


            • #7
              До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

              Мерси много колега за топлите думи .Колата е на 257 765 това показва на дисплея,дали е вярно незнам.Сутрино време нея чакам като седна и запала усещам я как веднага изпрвя задницата.За утре стискам палци пораженията да са минимални.Още веднъш благодаря на всички които се отзоваха с мнение.Нямам търпение да я тествам на пресечен терен. Дано имам възможност да присъствам на някоя ваша среща да почерпя оште необходима информация.

              Коментар


              • #8
                До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

                Мерси много и на теб vladivladi до сега бях карал само леки коли незнаех че тове е толкова различно и че с таква удоволствие ще ме изпълни.За тракането как да ти го обясна и аз незнам,значи и от пред да застана и отдзат на автомобила го чувам сякаш идва от долу някаде все едно нещо бие в друго нещо.Образно казано Дано утре на диакностика кажат нещо ако не в петък на София.Колата е с ръчни скорости бързите и баните си бачкат скоростите влизат без проблем.Продавача каза че е сменил само някава ролка на климата даже още е в колата старата.

                Коментар


                • #9
                  До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

                  Честито и много безаварийни с нея!

                  Дано е гледан екземпляр и да нямаш много ядове!

                  Поздрави

                  Коментар


                  • #10
                    До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

                    Значи чакаме резултати от прегледа....
                    За карането през пресечен терен.... не че искам да звучи лошо,
                    но този модел( Р38 )не е точно за сериозни излизания от пътя.
                    Нещо лекичко, по-така спокойно, че после......много боли и много изпразва джоба.
                    Не че искам да те плаша, ама са си скъпи повечето части.., а и Рейдж Ровър е олицетворението за комфорт.
                    За излизане от пътя има си има други машини - сега, не че съвсем не става, просто не го насилвай.
                    "Bis dat qui cito dat"

                    Коментар


                    • #11
                      До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

                      Честито и много безаварийни.
                      Когато ти дигнаг колата на крик, запалете двигателя, за да се установи от къде точно е чукането. При мой приятел имаше такова чукане от тръбичката за нафта в шасито. Едвам го разбрахме.
                      sigpic

                      Коментар


                      • #12
                        До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

                        Мерси и на двамата от ново.ЗА valdivladi - и аз това имах на предвид някаде по някои черен път а не на истинско офроуд изпитани но все пак благодаря за съвета,просто искам да видя как се държи на нервен път а за комфорта си напълно прав просто в самия автомобил се чувстваш накак си различно.
                        За Владо_2 ми незнам просто немога да си дам никакво обяснение злегнах отдолу на пръв поглед нищо неможех да видя.Утре ще пиша ако го откриеме какво е.

                        Коментар


                        • #13
                          До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

                          Честито за машината и безпроблемно каране, колегата vladivladi е прав то това РР си е вирус -разболееш ли се веднъж... няма лекуване.Това с задницата на равно ли го прави и ли с лек наклион,заштото ако е по наклон тои се стреми да се самонивелира,а за другото колегите вече са ти писали.
                          Големите мъже си играят с големи играчки

                          Коментар


                          • #14
                            До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

                            Penza, може и да го извадиш извън черния път.Не му се плаши толкова.
                            Прикачени файлове
                            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                            Коментар


                            • #15
                              До: RR P38A 2.5 DT Малко помощ за трудно палене, въздушното окачване и тракане

                              Първоначално публикуван от Penzata Преглед на мнение
                              Колата е на 257 765 това показва на дисплея,дали е вярно незнам..
                              Ако на дисплея не ти пише грешка в километража когато дадеш на контакт най-вероятно километрите са реални, ако пише за грешка, като я изчистят в сервиза ще покаже реалните километри..
                              [COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
                              [/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
                              Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
                              [/B][/COLOR]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X