Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно регулиране на височината на РР 38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос относно регулиране на височината на РР 38

    Здравейте колеги !
    От известно време моят РР-95 г. сам променя височината си при спряно положение и работещ двигател / например на светофар /. Знае ли някой на какво се дължи това ?
    Благодаря ви !

  • #2
    До: Въпрос относно регулиране на височината на РР 38

    Добре дошъл в клуба

    Моя също е така, понякога в спряно положение леко се вдига отпред и след това се донамества.

    В Дару ми казаха, че не знаят, но са имали доста такива случаи и досега не знаят от какво е.

    Ще се радвам ако някой има опит и сподели от какво може да бъде.

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос относно регулиране на височината на РР 38

      На първо време една калибровка във фирмения сервиз.Когато височинните датчици са разкалибрирани,електрониката се стреми да намери равновесие.На всичкото отгоре операцията се налага след всяка смяна на части по окачването.Струва около 90 лева в Дару.Слдващата стъпка е загуба на въздух.
      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос относно регулиране на височината на РР 38

        Първоначално публикуван от братчеда Преглед на мнение
        На първо време една калибровка във фирмения сервиз.Когато височинните датчици са разкалибрирани,електрониката се стреми да намери равновесие.На всичкото отгоре операцията се налага след всяка смяна на части по окачването.Струва около 90 лева в Дару.Слдващата стъпка е загуба на въздух.
        Мерси за отговора, но интересното е, че според Дару не е от калибровката, защото изрично при смяната на задната възглавница ги питах дали няма нужда от калибиране и казаха, че няма и че описания проблем не са могли да установят на други джипки от къде е. Това предполагам включва и да са пробвали да го калибрират.

        Под загуба на въздух какво имаш предвид? Гумички на клапаните или някъде по тръбичките за въздух?

        Аз си мисля друго - при по-рязко спиране е логично предницата леко да слезе под въздействието на инерцията и тежестта, нали? Може би компютъра се опитва да го компенсира? Збелязал, съм, че не го прави при всяко спиране на светофар и не е веднага след спирането, а обикновено като отпусна спирачка. Поне така ми се струва.

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос относно регулиране на височината на РР 38

          В ремонтното ръководство изрично е казано,че след всяка смяна на елементи по окачването трябва да се калибрира.Калибрирането не се свежда до проба,а се ивършва.При проблеми със клапанния блок е възможно,когато се спре по-рязко въздух от задните възглавници да премине в предните и джипа да загуби нивелация,след което да се коригира.Проблема е чест и е описан.Течовете могат да са от доста места,но най-добре да се проверят наред.Възглавници,цанги(връзките на въздуховодите),самите въздуховоди,клапанния блок,бутилката с въздух.
          А забавянето на нивелирането се дължи на фактът,че при натисната спирачка се изключват всякакви корекции по нивото.
          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос относно регулиране на височината на РР 38

            Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
            ..Моя също е така, понякога в спряно положение леко се вдига отпред и след това се донамества...
            И моя е така и в Дару ми казаха, че така е нормално..
            [COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
            [/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
            Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
            [/B][/COLOR]

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос относно регулиране на височината на РР 38

              и аз съм така и мисля че не е проблем

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос относно регулиране на височината на РР 38

                Първоначално публикуван от gzt Преглед на мнение
                и аз съм така и мисля че не е проблем
                Проблем си е отвсякъде.Един такъв "танцуващ" джип ми скъса нервите.Една седмица се рових по него-проблема е в трите еднопосочни клапана.Сега джипа е добре,а аз съм болен

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос относно регулиране на височината на РР 38

                  Здравейте и мойте двата РР-а са така, това е от натискането на спирачката и от неравен терен, като се натисне педала (спирачка) системата не работи. При спиране джипа се накланя напред и променя положението на височинните датчици, компютара записва какво е нивото от тях, но неможе да донамести нивото защото е на спирачка, като се пусне педала той се донамества.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X