То при мене няма да е от ВМ ,а от 300ТДИ.Понеже ДВГ-то 3.9 е автомат,а на мен автомат не ми се кара,та мисля да го правя ръчка.Мотора е от Дискавъри със серпентиновия ремък.Въпроса ми е от какво ще стане маховик , съединител, камбана и скорости?Дали става от бензинов Рейндж класик, демек ЛТ77?Какъв е шанса да сложа Р380 кутията от 300 ТДИ-то?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Land Rover Discovery1 от 300Tdi двигател на 3.9 V8
Свий
X
-
До: От ВМ на 3.9
Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнениеТо при мене няма да е от ВМ ,а от 300ТДИ.Понеже ДВГ-то 3.9 е автомат,а на мен автомат не ми се кара,та мисля да го правя ръчка.Мотора е от Дискавъри със серпентиновия ремък.Въпроса ми е от какво ще стане маховик , съединител, камбана и скорости?Дали става от бензинов Рейндж класик, демек ЛТ77?Какъв е шанса да сложа Р380 кутията от 300 ТДИ-то?
Ще се радвам да пишеш какъв е резултата.Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
-
До: Land Rover, от VM двигател на 3.9
Първоначално публикуван от Pa4kata Преглед на мнениеКолеги,
възможно ли е от Вм мотор да се премине към 3.9 8мак
като раздатката и скоростите останат същите.
Питам тъй като имам възможност да взема цял обръщан джип
а ми се остава с ръчни скорости.
Ще издържат ли скоростите и дифовете?
Има такова Диско с ръчни скороси, но не съм сигурен какви точно.
Ще има ли проблем с куплирането непреодолим ?
Ако някой има идея моля..
И между другото, на бензиновите радиаторите са различни от дизелите и освен това са различни по между си.
Аз например присаждах радиатор от Рейндж Класик на Диско (бензинови и двете). Радиатора на Рейнджа е по-малък на размер, въпреки, че са за един и същ двигател - 3.5V8.
Намеквам, че ако присаждаш от Диско на Класик, реадиатора може и да не се побере на наличното място.Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
Коментар
-
До: Land Rover, от VM двигател на 3.9
Някой да знае по-точно, за да знам какви части да си набавя.Гледах че Р380 май валовете са различни за ТДИ и В8,ама....Интересно е дали от 3.5 V8 стават скоростите с камбаната маховика и съединителя?Ако стават ще е добре защото мога лесно да намеря чаркове за 3.5.Дали стават мойте скорости и с каква камбана маховик съединител?
Накратко какви са вариантите които са възможни ?
Мога ли да ползвам моята раздатка?M.P.
Коментар
-
До: Land Rover, от VM двигател на 3.9
Не знам до колко ми е адекватно предложението, но... Защо не вземеш да напишеш едно писмо на ashcroft-transmisions. Надявам се да са достатъчно учтиви и да ти отговорят на въпроса. Ако не ти отговорят, ми пусни едно л.с., аз ще им звънна по телефона.Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
Коментар
-
-
До: Land Rover, от VM двигател на 3.9
Ето какво ми написаха от Ашкрофт:
Hi,
Can I use 3.9 engine with lt77 gearbox ?
Yes,
Can i use 3.9 engine with R380 gearbox from 300 Tdi and what about with
the bell housing and cluch?
You will need the V8 R 380 bellhousing, strip the R 380 and fit the V8
input shaft and V8 clytch and flywheel,
Can i use lt230 TB from 300tdi to lt77 with 3.9(if it is possible to
assemble the two things)?
Yes,
Are there any other possibilities?
We can supply a rebuilt V8 R 380 in exchange for the 300 tdi R 380 for
you,
Dave
Като съм обяснил че lt77 е от 3.5 .
Като цяло след този отговор мисля да използвам кутията от 3.5 двг-тоM.P.
Коментар
-
До: Land Rover, от VM двигател на 3.9
Мъро, мен най-много ме грабва тази комбинация:
Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение...
We can supply a rebuilt V8 R 380 in exchange for the 300 tdi R 380 for
you...
Коментар
-
От: Land Rover, от VM двигател на 3.9
Благодарение на колегата Tazmanieco (много точен човек и стрaшен пич) , вече се сдобих и с 3.9 двигател пълен комплект, от 97'Дискавъри.Сега само чакам да пристигнат съединителя и консумативите по обслужване на ДВГ.Благодаря и на Тано, Пепи и Сашето. (Моите верни френдове и механици)Като цяло нямаше никакви проблеми и беше голям купон.
За сега имаме ДВГ Дискаъри,скорости от 3.5 и маховик от някакъв друг двг.Абе Сбирщайн.Само резервоара от осмака не взехме с идеята да ползуваме този от дизела с леко измиване и замяна на сондата,ако въобще стане.
Ето и малко снимки по експлантацията.
На Първата снимка:Пепи (заден план със зелената блуза),Сашето(с шапката) и Тано.Те ще отнесат цялата работа(и псувни) и по инплантацията.
Младежа със синия гащеризон и бялата тениска е колегата Tazmanieco.
Последно редактирано от Chico; 26-05-10, 08:53.M.P.
Коментар
-
Тия дни обслужихме маторя с нови гарнитурки ,семерингчета ,свещи, кабели и други благинки.Имам вече и нов комплект съединител.Само че нямам терен за работа,та ако някой се сеща за нещо като двор, който може да се ползва или нещо от този сорт и да има за какво да се закачи лебедка за вадене/пускане на мотора ще съм много благодарен.За софия става въпрос.Ще се черпи разбира се.
Прецених че за начало трябва да се сменят следните неща:капачка за маслото(старата беше счупена), гарнитура на картера, гарнитури на капаците на клапаните,семериги на коляновия вал(отпред и отзад),термостат заедно с гарнитурата му,пистов ремък,гарнитурите на смукателния колектор(те са няколко),кабели,дистрибуторна капачка,палец,бобина,филтри,и тампони на двигателя.
Всички тия работи като марките гледах да са сравнително прилични излезнаха 300лв.
Купих и съединител който излезна пак толкова.
Ето и малко снимки на животинката:
А някой да знае дали болтовете от маховика на дизела стават за V8-каПоследно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-07-10, 10:27.M.P.
Коментар
-
От: Land Rover Discovery1 от 300Tdi двигател на 3.9 V8
За сега всичко върви по план и ще пиша по-подробно като запали пущиняка. Та именно в това е проблема или по точно в имобилайзера който не позволява да отиде ток към стартера помпата и тн. на него пише АМR 4889.Двигателя е от 97Диско и мойто е 97 Диско. Та ако някой има идея как да го излекувам бих му бил изключително благодарен.M.P.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар