Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми и регулиране на ръчна спирачка на ДИСКО-1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми и регулиране на ръчна спирачка на ДИСКО-1

    Как се прави реглаж на ръчна спирачка на Диско-1?
    Смених накладки, но нещо реглажа не става. Лостът не се връща в долно положение докрай. Или не лови, или грее като котлон. Какъв е номера на китайката. Възвратна пружина ли? Що ли?
    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

  • #2
    Моето (94 , 200тди) е малко по-различно от това на което сме отваряли ръчната (91 , пак 200 тди). Там отвън на тенджерата има квадрат или шестограм , не помня точно , от вътрешния край на който има конусно сечение . Като го въртиш то променя натиска върху накладката . И възвратни пружини имаше. Като сменихме накладките и неговата затягаше , след регулировката по-малко , но въпреки всичко понякога му задържала , най-вероятно във жилото . Все пак не забравяй , че става въпрос за удавеното в морето Диско. Моето ми направи подобен проблем веднъж на похода от Ком до Емине , най-вероятно от мръсотия и се оправи от само себе си.

    Коментар


    • #3
      благодаря

      Някой знае ли нещо по-конкретно? Преди време в МотоПфое ми казаха, че има 2 реглажа-преден и заден / не знам предния дали не е гайката за опъване на жилото, а задния - споменатия външен квадрат/ Другото, което ми казаха, че някъде клеясвало и трябва да се раздвижи и гресира, което предполагам е проблема в моя случай. Но къде е проблемната точка не помня.
      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

      Коментар


      • #4
        Искам да получа отговори на няколко въпроса за моето Диско.
        Моля посочете ми надежден сервиз в София.

        Имам следният проблем. Ръчната спирачка се вдига много и не държи (240лв само въжето без труда)
        В един сервиз казаха - въже, в друг някаква част от механизма.

        Благодаря предварително

        Disco 1 300TDi, 1998г.,
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 21-01-10, 17:52.

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за сервиз

          Общото е, че няма нужда да ходиш в специализиран сервиз заради ръчната спирачка. Няма нищо сложно/специално в устройството й. Предполагам, че това не ти е първата кола и би трябвало да имаш познат монтьор или сервиз, в който досега си поддържал предишните си автомобили. Ако пък не ти пречат ръцете и знаеш от коя страна се държи отверката и гаечния ключ, може да си я ремонтираш сам. Най-проста барабанна спирачка, с челюсти и едно стоманено въже.

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за сервиз

            Барабанна ли? че мойто отзад е с дискови

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за сервиз

              Монтирана е на кардана. По-точно барабана е на изходния фланец на раздатката.



              source: http://forums.lr4x4.com/index.php?sh...&hl=hand+brake
              Последно редактирано от Lazar; 15-07-08, 19:19. Причина: снимка

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за сервиз. Ръчната спирачка на Диско 1

                Ясно, простете за невежеството и благодаря за нагледния материал

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за сервиз. Ръчната спирачка на Диско 1

                  А другото общо е че цените са други тук http://www.paddockspares.com/scp/DIS...Handbrake.html
                  Бъдете здрави

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за сервиз. Ръчната спирачка на Диско 1

                    Едва ли ще се стигне до подмяната на някоя част. Все пак тя е не е като на останалите коли - част от общата спирачна система т.е. да ползва накладките и дисковете на основната спирачна система. Моята се държеше, по-скоро не държеше по същия начин. Просто почистих и смазах всички механизми от лоста до карантията в барабана и се оправи. Трябваше ми само едно малко спрейче WD40 и малко грес за обща употреба. Само не трябва да се пръска и смазва по спирачната повърхност на челюстите. Това е.

                    Коментар


                    • #11
                      Ръчна спирачка на Диско 1

                      Здравейте
                      Две неща ме човъркат (и дразнят) от известно време. На автобуса (щото Диското било голямо като училищен автобус според жена ми) когато е спрял му свети лампата за ръчната. Когато тръгна изгасва, но ако е изключа от скорост и се движа по инерция бавно 20-40 км/ч отново светва. Когато се движи на скорост лампата изгасва. Когато лоста на ръчната спирачка е дръпнат лампата си светва, а когато го отпусна си изгасва, затова предполагам, че не е от бутона който е някъде около лоста.
                      Второто нещо което ме човърка е големия ход на лоста на ръчната спирачка. При натягане чак ми се счупи парченце от декоративната пластмаса над него. Предполагам, че някакси се регулира/натяга обаче идея нямам от къде и как. Опита ми в това спира преди около 15 г. с Москвич 412. Ще съм благодарен на всеки който даде акъл. Много ме дразнят такива дребни кусури /тези на ръчната, а не писането на колегите/.
                      Дискавъри 300 тди ръчка
                      Витара тди автомат
                      XT660R

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ръчна спирачка на Диско 1

                        Индикацията най вероятно ти свети от ниско ниво на спирачната течност(поради теч или износени накладки) или дефектирал нивомерен датчик(намира се в капачката).За ръчната-жилото се натяга от стойката намираща се на раздатъчната кутия.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ръчна спирачка на Диско 1

                          Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
                          Индикацията най вероятно ти свети от ниско ниво на спирачната течност(поради теч или износени накладки) или дефектирал нивомерен датчик(намира се в капачката).За ръчната-жилото се натяга от стойката намираща се на раздатъчната кутия.
                          И в добавка, може да имаш датчици за износването на накладките. От тях светва същата лампа.

                          Коментар


                          • #14
                            Проблем с датчика на ръчната-свети постоянно Диското1 300Тdi автоматик

                            Здравейте колеги! От скоро ми се появи проблем с Диското (300 tdi) Датчика на таблото почна да ми свети почти постоянно..Колата е автоматик и собственика преди мене не я е ползвал много май,та не е много читава-държи,но трябва да се вдигне колкото може(с доста зор) за да хване..А нещо явно е и клеясало,защото се дърпа и пуска доста трудно..Та поради тези причини и аз не я ползвам,но изведнъж почна да ми свети датчика почти нон стоп,а от време на време премига..Но след като покарам да кажем половин час някъде спира да свети,а само премига,но доста рядко..проверих в търсачката,но подобен проблем не видях да е имал някой колега.Та на какво според Вас може да се дължи? Благодаря предварително. Поздрави

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблеми и регулиране на ръчна спирачка на ДИСКО-1

                              Долей си спирачно масло в резервоарчето.
                              За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X