Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да източа всичката спирачна течност?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Насов
    то аз помпам ама до време тече посля сякаш не, утре ще го боря.
    Тече, докато има какво)) Ако казанчето е празно в секцията за съответния кръг - няма да тече
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Насов

      п.п. някой има ли схема на спирачната система за диско 1? или поне да знае има ли разпределител на спирачното усилие, как изглежада ако има, каде и и т.нт. щот при мен нещо сякаш го няма кадето трябва да е. или сиреч, единственото различно от трабичка м/у помпата и апаратите е 1 цилиндърче монтирано около десния преден калник...
      Разпределителя на спирачното усилие трябва да е вързан механично със задния мост и ако не е около него значи нямаш

      Коментар


      • #18
        хубаво е да не оставяш системата без течност защото всичко се пълни с въздух и после обезвъздушаването е адски дълго и ресурсоемко

        разпределителя е или някаде около помпата или самат апомпа е разпределител, приципно диското има такова нещо.

        ако не си обезвъздушавал спирачки да обясняваме, защото е важно да го направиш добре.
        drive alive

        Коментар


        • #19
          Бе, работата е проста. И Ровър е хубава фирма, и майсторите дето ги поправят са умни мъже. 4 метра гнила желязна тръбичка, от едната страна нормална леща, от другата - обратна. Фабрично. Когато и да отрежеш ташаците на тия с извинение инженери - закъснял си. Как е ремонтирана - отделна песен, макар че вижда се - със старание.
          Няма нужда да си гигант на инженерното изкуство за да прозреш - Ровър е и кола и фирма МЕНТЕ!
          Всички които имат обратно мнение могат да стрелят в мене от 20 крачки с моя пистолет, първи. Или да си мерим сандъчетата с инструменти и ровърите, ама пред вратата на бирената фабрика. Все едно ще спечеля дуела, поне да не разтакаваме келнерките.
          Ремонтопригодността на това устройство е несериозна. Следователно то не е джип. Спешно търся адвокат за защита на чувствата си. Накърнена е вярата ми в доброто, добрата инженерна практика и чувството ми за сигурност. С малки букви: квото изкараме - честно делим!

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Насов
            п.п. някой има ли схема на спирачната система за диско 1? или поне да знае има ли разпределител на спирачното усилие, как изглежада ако има, каде и и т.нт. щот при мен нещо сякаш го няма кадето трябва да е. или сиреч, единственото различно от трабичка м/у помпата и апаратите е 1 цилиндърче монтирано около десния преден калник...
            Насов, мойто Диско1 няма разпределител на спирачното усилие, твойто не знам.
            Като направиш операцията със смяната на течността - докладвай, че и аз искам да направя процедурата.
            Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
            LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
            Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

            Коментар


            • #21
              За промиване на системата се поставя спирт за горене! Той реагира с течността и я прави много по течна! Всички полепи се премахват и истичането от гумите става мигновенно и до дъно... Обяснението е едно е да капе олио друго спирт... Олиото никога неможе да истече напълно докато спира може... След това сипваш нова течност и обезвъздушаваш и системата е 6+!
              А односно проблемите с обезвъздушаването на напълно празна система няма такива... аз съм сменил всички тръбички на моя звяр с медни и в момента имам върховни спирачки...
              4ао
              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

              Коментар


              • #22
                изпразних я! ама с цената на скъсана тръбичка, която за да е още по-интересно не мога да сваля, щот гайката от другата страна е обла...
                дайте идеи как се развива клеасала, ръждива, обла гайка...

                Коментар


                • #23
                  Ами само пилата - половин час стържене, правиш си я удобна за друг ключ и с много мокрене с препарат я отвиваш.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    може и с гарги или малък водопроводен ключ
                    Коя тръбичка си слъсал?
                    Дини ти говори за медни и е прав
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      медни ги права за 2 часа сичките ако е японска колата...
                      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                      Коментар


                      • #26
                        клеясала и заоблена гайка се развива като отгоре и завариш друга гайка

                        а тръбичките по - добре ги смени всичките с тефлонени с метална оплетка
                        drive alive

                        Коментар


                        • #27
                          да отвиеш ако имаш как заварете с един мик мак една гайка отгоре 6 мм и си готов... Ако неуспееш със нищо дрелката е налице 4ао
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #28
                            гаргите на Йори го изядоха тва, гайче. инак нямаше как да навивам 2-ра щот тва си беше на трабичката гайката. сега остава да обезвъздуша цялата система. съвети и трикчета имате ли? щот ми се струва няма да съвсем лесна задача като за 1-ви опит. не че нямам идея как се прави, но все пак...

                            Коментар


                            • #29
                              Няма особен чалъм, само инат, щото е много досадата. И втори човек, як в крата, трети да долива в казанчето.
                              Само аз мога сам!) Това вече е чалъм

                              Коментар


                              • #30
                                Каква спирачна течност и защо?

                                Ето малко информация по темата.

                                Автомобилните спирачни системи са особено важни хидравлични системи, работещи в много тесни условия.
                                За да се гарантира тяхната работа, спирачните течности трябва да отговарят на МНОГО изисквания, най-важните от които са:
                                - подходящ визкозитет и течливост при ниски температури;
                                - термична устойчивост и окислителна стабилност;
                                - недопускане образуването на пяна; запазване на експлоатационните параметри при проникване на вода;
                                - съвместимост с еластомерите, смазване и предпазване от корозия на металните части.

                                Спирачните течности трябва да отговарят на изискванията на cneцuфukaцuя SАЕ J 1703 или на по-популярната FMVSS 116 DOT 3/4/5/ 5.1.

                                DOT3

                                Конвенционална спирачна течност на полигликлова основа, използвана в повечето транспортни средства.
                                Предимства:
                                - евтина и разпространена в търговската мрежа.
                                Недостатъци:
                                - уврежда уплътненията от естествена гума;
                                - уврежда боята;
                                - силно абсорбира вода (веднъж отворена, опаковката не бива да се съхранява повече от седмица).

                                Поради голямати си хигроскопичност е възможно да доведе до корозия на елементите в спирачната система.

                                DOT4

                                Предназначена за употреба в по-новите модели. В повечето случаи също е на полигликолова основа.
                                Предимства:
                                - сравнително евтина, разпространена в цялата търговска мрежа;
                                - по-слабо поглъща вода в сравнение с DOT3;
                                - по-висока температура на кипене от DOT3, позволяваща приложимостта й при по-тежки експлоатационни условия.
                                Недостатъци:
                                - уврежда боите;
                                - средно с около 50% по-скъпа от DOT3;
                                - при абсорбция на вода може да доведе до корозия на металните части.

                                DOT5

                                Известна като „силиконова" спирачна течност.
                                Предимства:
                                не уврежда боите;
                                - не абсорбира вода и може да бъде използвана при повишена влажност;
                                - съвместима с всички уплътнения.
                                Недостатъци:
                                - не трябва да се смесва с DOT3 u DOT 4.
                                Повечето проблеми при използването на DOT5 са свързани със смесването й с други спирачни течности.
                                Най-добрият начин да преминете на DOT5 е да изградите наново спирачната си система.
                                Тъй като DOT5 не абсорбира вода, замърсяванията се събират в най-ниските части на спирачната система и могат да предизвикат корозия.
                                Поради способността им да задържат въздуха DOT5 са „свиваеми" течности и са неприложими за ABS системи около два пъти по-скъпа от DOT4 и достъпна само в специализирани магазини.

                                DOT 5.1

                                Сравнително нова спирачна течност на силиконова основа със силно подобрени антикорозионни качества.

                                Предимства:
                                - превъзходни качества в сравнение с горните типове течности.
                                Има много високa температура на кипене, независимо от погълнатата вода;
                                - съвместима с всички гумени уплътнения.
                                Недостатъци:

                                DOT5.1 не са силикови течности и абсорбират вода;
                                - подобно на DOT5 u DOT4 уврежда боите;
                                - no-скъпа от DOT5 u DOT4 и много по-трудна за намиране.

                                Минералните масла за хидравлични системи (HSMO) са комбинация от минерално масло и присадки u обикновено са оцветени в зелено.
                                Като правило тези течности са най-скъпи, поради най-високата си температура на кипене и най-добрата защита на системата от корозия.

                                Трябва да се има предвид обаче несъвместимостта им с течности на силиконова и полигликолова основа.
                                Независимо от типа на използваната хидравлична течност правилната поддръжка е ключът към безаварийната работа на системата.

                                Общите препоръки са:

                                1. Ако имате спирачна система, кяото не тече и не създава никакви други проблеми, не сменяйте типа спирачна течност след прочитането на тази статия. Нормалният срок за експлоатация на всяка спирачна течност е от една до две години в зависимост от препоръките на производителя.

                                2. При всяка смяна на течността промивайте изцяло спирачната система, за да я предпазите от корозия, независимо от типа спирачна течност, която ползвате.

                                3. Aкo имате финансова възможност, използвайте по-висококачествените DOT4 или още no-добрите DOT5.1 спирачни течности.

                                4. Използвайте DOT5 само ако превозното средство е било фабрично заредено с нея и/или има изрична препоръка от производителя.
                                LZ1HKW
                                Реглаж на преден и заден мост
                                My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X