Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

    Мисля да правя едни щуротии по Диското, и се чудя дали мога да задвижа едно пневматично цилиндърче, което да отваря едно друго кранче с този вакуум. Та за това ми трябва колко е, да сметна дали ще има сила да го движи.
    Не знам този параметър пише ли го по сервизните ръководства. Който има ако може да провери.
    Мерси.

    Няма да казвам за какво ще се ползва да не се смеете, но ако стане ще има подробни обяснение как, какво, защо и т.н.
    Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
    LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
    Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

  • #2
    До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

    Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение
    ......да не се смеете,....
    То е смешно като подмениш вазелина с туткал .......

    Незнам какво ще правиш, ама преди години отглеждах един стар (72г.) ягуар XJ V12 та дивия котак имаше много консуматори на вакум и за това в тръбопроводната схема беше включен и "резервуар" за вакум (едно голямо кълбо) за да може при няколко консуматора едновременно да има достатъчно и се намалят пулсациите и влиянието на оборотите на мотора, понеже от там се вземаше вакума. Иначе силата на пневматиката (хидравликата) е и пропорционална на площа на работното бутало (мембрана) т.е. слабо вакумче визащо в капсула с голяма по площ мембрана може да извади голяма сила, но относително по-бавно.

    .....все пак....абе провери дали не са ти сменили хапчетата ....
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

      )) То това верно ...
      Не знам за какво се каниш да използваш вакуума, но по-добре не използвай тая тенджера като буферен обем за цяла инсталация, че в най-неподходящия момент ще ти се одърви педала, и от изненада може да не ти стигне силата да спреш. Джип без ВУТ може да се кара разбира се, но е друго развлечение, удоволствието е под средното.
      От друга страна пък, когато натискаш спирачката, и другото нещо ще работи неустойчиво. При всички положения - различно при натиснат и отпуснат педал.
      Щом си дизелов, по принцип може да смениш вакуумната помпа с по-голяма, но после пак трябва да вземеш мерки за успокояване на разните процеси. Освен това, във вакуумната техника, дължината на магистралите играе ролята на съпротивлението в електричеството. Сигурно ще стигнеш до нещо като във Владовия Ягуар, а това е много скъпа кола, и в нея и системите са сложни и много скъпи.

      Коментар


      • #4
        До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

        Аз съм поддържник на експериментите, но...все пак там участват спирачките и може да стане нежелано намаляване на безопасността.
        Сега по същество...Това устройство задължително ли трябва да е на вакуум. Може да пробваш вариант с малък компресор (с ел. задвижване) вместо вакуумната помпа.
        Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

        Коментар


        • #5
          До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

          У-ф-ф-ф ще ме карате да си разкажа всичко.

          Всичко започна с желанието ми да си сложа печка в Диското. Това хубаво, гледах, струвах цяла година и накрая си купих една Вебасто, стара, от най-правилните, без електроника. Даже работи. Пробвах я.
          Сега тъй като шило в торба не стои, реших че стандартната схема на свързване печка-парно-двигател на мене няма да ми пасне, защото искам като включва печката да имам веднага парно. Това доток добре.

          Всичката гадост започва оттук насетне, защото искам 2 режима на работа - първия само печката да грее радиаторчето на парното, втория режима е печката да грее и парното и двигателя - всичко последователно. Чертах над 10 листа хидравлични схеми на свързване като се опитвах да мина само с един трипътен клапан. Е да ама не става. Трябва си четирипътен. Намерих и четирипътен клапан по разни каталози на Grundfos - имат, правилен. Имато го обаче с електрическо задвижване - ей тука е проблема според мене. Това ел. задвижване - малко моторче с редуктор и 2 крайни изключвателя като го гледам колко е нежно хич не ми се вижда да издържи температурния диапазон -20+60 градуса и убийствените вибрации на класическия дизел.
          Ей за това ми трябва този клапан да го заджива с пневматичен цилиндър, който няма никакви проблеми с този температурен диапазон и с вибрациите.
          Та това чудо няма да е никакъв консуматор на вакуум, освен при превключване на режимите на печката, което я стане веднъж на ден, я не стане.

          Ей затова ми трябва стойността на вакуума, да мога да изчисля площта на цилиндъра, хода и т.н. параметри.
          Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
          LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
          Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

          Коментар


          • #6
            До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

            Няма ли да е по-просто с едно твърдо жило?

            Коментар


            • #7
              До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              Няма ли да е по-просто с едно твърдо жило?
              То това е възможно най-правилното решение, ама вътре в купето не можах да си харесам подходящо място.
              Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
              LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
              Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

              Коментар


              • #8
                До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

                Ами там, където ще сложиш копчето за управление на този клапан.

                Коментар


                • #9
                  До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

                  Да, нещо такова. Мястото и начина.
                  Трябва ти двукомандно дистанционно управление на шибър, ако искаш да се извращаваш с умни думи. Не се връзвай с най-скъпия и ненадежден начин. Или прави твърдо жило, или подпружинено въженце - при всяко положение ще е по-добре.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

                    Това беше много добро. "ПОДпружинено" А защо не над, или зад или о?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

                      Не съм се замислял, терминът е такъв Стандартен машинен елемент.
                      Значи, че пружината не е задвижващия механизъм, а е или сервоусилвател, или осигуряващ крайните положения детайл. В случая го интересува осигуряването, за да може да използва въженце, а не тел. То може да мине през много криви места.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

                        Абе лаф да става. Чувал съм за подресорна маса. За въже не бях чувал. Все пак ще му трябва някаква броня.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

                          Добре, добре айде ще взема едно жило от лада, москвич или там каквато и да е руска техника и ще свърша работа. Някоя година. Печката е от преди миналата зима.
                          Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                          LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                          Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

                            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                            Абе лаф да става. Чувал съм за подресорна маса. За въже не бях чувал. Все пак ще му трябва някаква броня.
                            Ако е въже не е задължително да има броня, тъй като е усилието е винаги на опън. Може да има някакви ролки или други променящи посоката на усилието елементи, но в никакъв случай броня. Бронята е необходима и задължителна за твърдите жила, тъй като те се двупосочни т.е. с тях можеш и да дърпаш и да буташ.
                            Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                            LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                            Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Колко е вакуума след вакуумпомпата за спирачките на 200TDI?

                              На леката ми кола, -Ситроен ксантия турбо-дизел ,системата за принудително повишаване на оборотите на студен мотор е комбинация между тези два метода : един клапан - електрически, отпушва вакуум от помпата и този вакуум дърпа едно твърдо жило с броня и то с доволно голямо усилие .. Вакуум системата няма разширителен съд,(както е например Фронтера дизел, а при нея се командва и включването на предния мост с вакуум). Мерил съм вакуума създаван от помпата на Ситроена -(-0,6 бара) . Така че ... метода с вакуума ми се струва подходящ , ако искаш ще премеря колко е на моито Диско .. то е 300TDI
                              Никога не знаеш колко скоро ще стане твърде късно.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X