Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повечко аванс...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Повечко аванс...

    Здравейте!
    Може ли някой да ми обясни смисъла на подаването (настройката) на ,,повече аванс" на дизеловия двигател? Какво се печели от такъв маньовър, има ли недостатъци?
    Благодаря предварително!
    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
    LZ1EMS

  • #2
    До: Повечко аванс...

    За временно, или за постоянно? Аз имам Пасат 1.6ТДИ със фабричен "смукач".Помпата е Бош. Използувам го докато позагрее двигателя (основно при минусови температури). Без него работата на двигателя е много неустойчива.

    Коментар


    • #3
      До: Повечко аванс...

      ...докато е студен.Като загрее има обратен ефект.
      На Фрийлендъра,авансатора се управлява от компа и това е за по-точна работа на мотора и липса на турбо лаг,без каквато и да е детонация.Имам в предвид 2,0Д 98 коня...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #4
        До: Повечко аванс...

        Не разбрах, може ли да се даде повече ,,аванс" при Free или не може? Ако може - какво се печели и какво се губи при това (98 к.с. TDI)?
        Последно редактирано от emanuilis; 03-12-08, 23:48.
        Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
        „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
        LZ1EMS

        Коментар


        • #5
          До: Повечко аванс...

          Колега Емануилис ако дадеш повече аванс отколкото трябва двигателя става по шумен (много кряка)по пъргав и пуши като го нагазиш .Аз знам че е вредно за двигателя а и шумът е друг.При мене е лесно охлабваш помпата от три гайки и с две щангички я местиш към двигателя и обратно и където работата ти хареса най много там я стягаш.Поздрави
          К мирной жизни не пригоден.
          Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
          ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

          Коментар


          • #6
            До: Повечко аванс...

            Ако прекалиш с увеличаването на аванса има реален шанс сериозно да навредиш на двигателя. При започнало разширяване на обема над буталото, след запалването на гориво-въздушната смес, преди достигане на горна мъртва точка се получава огромно натоварване на лагерите на коляновия вал(инерционната сила движи буталото нагоре а силата от разширението надолу). Този ефект се наблюдава повече в ниските обороти на двигателя.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X