Мой приятел има Дискавъри 1997 година 300 тди внесено от Италия. Не е минал и 1000 км и проблем - главата е заминала/била е спукана/. Който ме познава от форума знае, че не съм специалист и подробности не знам, но ето какво ме помоли да запитам във форума. Търси си глава/комплект с разпределителен вал и т.н./ и може втора ръка може и нова. Ако някой знае в Падок цени да каже, ако не после ще опитам да намеря. Пишете за варианти и цени. Благодаря предварително от негово име. СЕГА НЕ ЗНАМ КАК МОГА ДА ПРОМЕНЯ ЗАГЛАВИЕТО, ИЛИ НЕ МОГА, НО СТАВА ДУМА ЗА ГЛАВА КОМПЛЕКТ С РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ. НЕ МУ ТРЯБВА КОЛЯНОВ. ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА ГРЕШКАТА В ЗАГЛАВИЕТО, НО ТОЙ МЕ ПОДВЕДЕ.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Глава и разпределителен вал за Диско 300 Тди
Свий
X
-
Тагове: Няма
-
До: Глава и разпределителен вал за Диско 300 Тди
Ами значи глава комплект и разпределителен вал. Ще питаме, но идеята е, че във форума много хора имат такива машини и може да имат части или да знаят в коя морга има, защото човека е зъболекар в Смолян и няма много възможност да търси, аз пък в Пловдив не знам точно къде има, а и знаеш всеки е зает, поне ако някой насочи, телефон, място.
Иначе малко не по темата, гледам че пишеш 200 тди двигател и 300 тди. Може ли някой запознат да се произнесе, но доколкото знам и на моделите 200 и 300 двигателите са около 2500 кубика и на моделите 300 имал някви малки подобрения и нали по купето на 300 има някои различни неща/фарове, решетка и т.н./, защото доста хора мислят, че 200 е 2000 кубика, а 300 е 3000. И аз не съм сигурен, но инфото ми е, че двигателите са сходни и доста части са същите, само по 300 има някои подобрения и разбира се може би различни части, но обема е малко под 2500.Последно редактирано от marin199; 02-12-08, 22:43.
Коментар
-
До: Глава и разпределителен вал за Диско 300 Тди
http://turner-engineering.co.uk/
http://www.paddockspares.com/Land Rover Discovery 1-300tdi
Коментар
-
До: Глава и разпределителен вал за Диско 300 Тди
Марине,
Виж Рашконти ти е дал възможно най-правилния линк - Turner Engineering.
Ако твоя приятел иска да си прави колата като хората и за себе си - обърнете се към тези пичове, НЯМА да съжалявате..
Коментар
-
До: Глава и разпределителен вал за Диско 300 Тди
Благодаря много момчета. Казах му цени, да видим кво ще реши. Сори, че не писах нищо толкова време, но просто честно казано той не се обажда и бях изключил за питането. Така или иначе баща ми скоро му идва Диското и ще ми е полезен сайта/дано не се налага де/, който е различен от Падок. Поздрави!
Коментар
-
Здравейте колеги,
отварям тази тема от името на мой приятел с когото често карам по планините, но не е член на форума. Като за начало искам да кажа, че не съм сигурен дали темата е за тук или за раздел "Купувам", но смятам, че тук ще получа ценни съвети и за това си позволявам да пиша във фашия подфорум. Моля, ако модераторите преценят, че не е коректно да я преместят където трябва!
А сега да обясня за какво става въпрос. Приятелят ми купи преди около 3 години Land Rover Discovery 1 от Германия произведена през 1997 година. Диското е автоматик с дизелов двигател 2.5 TDi и 115 коня, ако това е от значение. Ползва го предимно, като детевоз, а излизанията ни по гората са предимно софт. Хард изпълнения не е виждала, защото е без никаква подготовка за това. Не е прегрявана никога от него и е обслужвана редовно с качествени консумативи. Всичко беше наред до преди половин година, когато забеляза странно повишаване на моменти на температурата и влезе в бокса. Бокса е неизвестен за мен сервиз и не мога да кажа, до колко качествено е извършен последвалия ремонт. Отворили са мотора и са намерили пукнатина в главата. Ремонтирали са я, качили я на джипа, но в последствие се оказва, че на главата има и втора пукнатина. Отново сваляне, заварки и качване след което проблема отпада до вчера. Пак в същия сервиз и се оказва, че главата е спукана на една от предишните заварки!
И сега моля Вас за съвет, как да процедира на там? Да се мъчи пак със заварки? Да тъси нова или втора употреба? Ако ме ориентирате с цените за нова или втора ръка ще Ви бъда много задължен. Ако някой разполага с глава за продан оборудвана или не нека сподели. Общо взето това е .... и предварително Ви благодаря!Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-05-11, 14:59.Георги Танев (0+)
Land Rover Discovery 1 300 TDi
Land Rover Club Bulgaria
0887 930 238, 0878 797 768
Коментар
-
От: Глава и разпределителен вал за Диско 300 Тди
Имах почти същия проблем миналата година с 300 Tdi. Майстора, който трябваше да ремонтира главата беше коректен и каза да търсим друга глава (пукнатинете са много дълбоки).
След направеното проучване за цени на глава установих, че цената на необорудвана глава (нова) е между 800 и 1100 лв.
Разреших въпроса като взех цял двигател с ГНП,тръби за дюзите,дюзи и ангренаж за 1300 лв. Двигателя беше от автоматик и единствената съществена разлика, като изключа рейката на ГНП е в отвора на коляновия вал там където влиза опашката на скоростите,при ръчните скорости там(в отвора) има втулка в която лагерува опашката на скоростната кутия а при автоматични скорости не се монтира такава втулка.
Смяната на двигателите стана за един ден.
До днес всичко е наред и няма проблеми с двигателя.
Коментар
-
От: Глава и разпределителен вал за Диско 300 Тди
Първоначално публикуван от ТОЗИ Преглед на мнениеИмах почти същия проблем миналата година с 300 Tdi. Майстора, който трябваше да ремонтира главата беше коректен и каза да търсим друга глава (пукнатинете са много дълбоки).
След направеното проучване за цени на глава установих, че цената на необорудвана глава (нова) е между 800 и 1100 лв.
Разреших въпроса като взех цял двигател с ГНП,тръби за дюзите,дюзи и ангренаж за 1300 лв. Двигателя беше от автоматик и единствената съществена разлика, като изключа рейката на ГНП е в отвора на коляновия вал там където влиза опашката на скоростите,при ръчните скорости там(в отвора) има втулка в която лагерува опашката на скоростната кутия а при автоматични скорости не се монтира такава втулка.
Смяната на двигателите стана за един ден.
До днес всичко е наред и няма проблеми с двигателя.Георги Танев (0+)
Land Rover Discovery 1 300 TDi
Land Rover Club Bulgaria
0887 930 238, 0878 797 768
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар