Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Цената на труда!? (смяна моторчето на парното 200тди)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Цената на труда!?

    Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение
    .............................
    След гореизложеното цената, която ти е обявил арабелата си е съвсем нормална. .............
    Поздрави.
    Добре де, ама що не каже цената, а ми прави театро и ще ми седи колата 2 дена. И това в спрециализиран сервиз. Монтьорът е абслютно грамотен и отговорен човек.
    Освен това "парен каша духа"-една година след т.нар. "ремонт на кормилна кутия" се оказа, че съм кихнал 300 кинта за 1 семеринг на хебела. И сега въпрос: колко е часовата ставка тогава, ако допуснем, че стойността на семеринга е пренебрежимо малка?
    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

    Коментар


    • #17
      До: Цената на труда!?

      Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
      Преди просвирваше, но вече не работи изобщо.
      Защото е много вероятно да е изгоряло само съпротивлението (реостата), който ти регулира степените - в смисъл да няма нужда от цяло моторче. http://www.paddockspares.com/pp/DISC...es/rtc6693.jpg - става дума за онова зелено керамично съпротивление.
      А и като е втора употреба моторчето, каква е гаранцията, че след два месеца няма да си пак на същото дередже?
      "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

      Коментар


      • #18
        До: Цената на труда!?

        Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
        Добре де, ама що не каже цената, а ми прави театро и ще ми седи колата 2 дена. И това в спрециализиран сервиз. Монтьорът е абслютно грамотен и отговорен човек.
        Освен това "парен каша духа"-една година след т.нар. "ремонт на кормилна кутия" се оказа, че съм кихнал 300 кинта за 1 семеринг на хебела. И сега въпрос: колко е часовата ставка тогава, ако допуснем, че стойността на семеринга е пренебрежимо малка?
        Виж Цецо, ти нали си влизал в сервиз.
        Ако монтьор е разглобил твойта кола, то около него има разглобени още поне 2-3 и той непрекъснато ходи ту-натам, ту-насам да ги дооправя или да показва на другите какво що да се прави.
        Отгоре на това през деня ще дойдат още поне 5-6-10 човека, които ще го питата това-онова, кой спешен, кой да се консултира кога да го запишат за час - та за това реално работата ако е за 6 часа практически не може да извърши за един ден.
        Аз поне това забелязвам по сервизите.

        Ти като отидеш до сервиза също искаш "майстора" да те консултира по разни неща, да поговорите за симптомите, за възможните решения и т.н. и т.н. и днес като дойдат 5-6-10 души - отиде деня.

        Ей затова е 2 дена и аз ги разбирам сервизите, защото и аз имах сервиз за аудио-видеотехника и като дойдат днес да те прекъснат 10 души, работа за 2 часа става 2 дена.

        Поздрави
        Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
        LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
        Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

        Коментар


        • #19
          До: Цената на труда!?

          Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
          Защото е много вероятно да е изгоряло само съпротивлението (реостата), който ти регулира степените - в смисъл да няма нужда от цяло моторче. http://www.paddockspares.com/pp/DISC...es/rtc6693.jpg - става дума за онова зелено керамично съпротивление.
          А и като е втора употреба моторчето, каква е гаранцията, че след два месеца няма да си пак на същото дередже?
          Не е реостата, защото поне на една степен ще работи - на най-силната. Според мен са задрали втулките, щом е свирило преди това.
          Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
          LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
          Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

          Коментар


          • #20
            До: Цената на труда!?

            МП - 55 лв на час без ддс. Към 15.00 ч. мога да проверя, колко точно ще излезе.
            Range Rover Sport 2.7

            Коментар


            • #21
              До: Цената на труда!?

              Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
              Обаче ще трябва да го вкараме някъде на топло, иначе много духа.
              Хората плащат пари да им духа ама те В моя гараж почти не духа но ако ще идвате звъннете предварително да не ме е издухало на някъде
              П.П. Всичко може да е и износени четки и нагорели контакти и прекъснати жици и т.н. мери се , сваля се ако трябва....
              Последно редактирано от дядо владо; 18-11-08, 10:17. Причина: допълнение
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #22
                До: Цената на труда!?

                На моето 200 съм му го отварял два пъти , втория път за един ден оправихме два броя - вярно , че като знаеш е по-лесно. Мисълта ми е , че няма нищо сложно , и няма щипки (поне като го сглобявах нямаше). При мен свиреше , бяха се разбили втулките , не се ремонтират. Поръчах си от падок , смених и радиаторчето , че не беше оригинално - сега ИМАМ парно.
                Първо сваляш тунела ,радиото , под него освобождаваш 2, 4 или 6 винта, махаш и панела с уредите , откачаш кабели и жилото на километража. Отстрани до колонката на вратата има по едно трудно забележимо винтче , маха се и дръжката пред пътника и май друго няма - вадиш таблото. Парното се държи на четири болта с едра резба и МАЙ неметричен шестостен ама и с метричния ключ се разви. Мисля , че ще е по-лесно да извадиш цялата кутия и да сменяш каквото ще сменяш навън , в такъв случай откачаш ни маркучетата откъм мотора.
                Това е , не е сложно , успех ако решиш да го правиш сам.

                Коментар


                • #23
                  До: Цената на труда!? (смяна моторчето на парното 200тди)

                  Защо си мисля че и с чистене на моторчето може да се оправи работата.На няколко коли съм си го отварял и чистил сам и ми отне не повече от 3-4 часа.
                  В случая мисля че цената на труда трябва да е най-много равна на цената на частта.
                  А това че всички искат да станат милионери за един ден е ясно.
                  Така че си мисля че хем ще вземат пари за моторче което няма да сменят,хем и пари за труд.
                  Ама всеки си знае.
                  В сервизи ходя само при неизбежни случаи и им седя на главата защото по-големи измамници няма.
                  M.P.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Цената на труда!? (смяна моторчето на парното 200тди)

                    Давам 200 кинта на този, който го направи читаво за 1 ден. Сумата подлежи на кометар. На лично или 0889/310360.
                    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Цената на труда!? (смяна моторчето на парното 200тди)

                      Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                      .....на този, който го направи читаво....
                      Видях поста ти в другата тема и се смях на чуждо Диско и сто араби .... ама сега сериозно какво му беше на моторчето (върнаха ли ти го)
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #26
                        До: Цената на труда!? (смяна моторчето на парното 200тди)

                        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                        Видях поста ти в другата тема и се смях на чуждо Диско и сто араби .... ама сега сериозно какво му беше на моторчето (върнаха ли ти го)
                        Абе мани! Добре,че арабелата не беше отзад. Старият мотор е у мен /но незнам дали е моят/. Като идвам до Люлин-Божирище понеделник-вторник ще ти се обадя да се видим на живо. Както се казва: мързелът не мори, а мъчи. Но неможем всичко да си правим сами.
                        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X