Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Статия за LR Defender Td5 в ОРД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Статия за LR Defender Td5 в ОРД

    http://www.off-road-drive.ru/index.php?link=163707

    Стефане, намери една секретарка и преведете малко, бре, да разбера какво казват братята и най-вече Кирасир за машината.. От половин час сричам и пелтеча наум и тук-там хващам коробка, передач, пружинная подвеска и ей такива.. Молим те, Аго..!


    Предложение до Венци Петров и останалите колеги във форума :

    Тъй като има вече не малко препратки към Off-Road Drive, а и дискусии по теми от списанието, предлагам да се отвори нов форум в секцията "Новини, преса, връзки към други сайтове" с име 'Off-Road Drive Журнал'. Аз поемам ангажимента да прехвърля всички дискусии по теми от списанието там..

    П.П. Няма ли никакъв шанс да се организира внос на списанието тук?

  • #2
    Стефан ли е най-големия капацитет по руски тук?
    Обиждаш останалите разбирачи, Волк, мен и други бандити...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от quadra
      Стефан ли е най-големия капацитет по руски тук?
      Обиждаш останалите разбирачи, Волк, мен и други бандити...
      Виж сега ако си беше кръстил ника както трябва - Дима, нямаше да има неизвестни
      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от quadra
        Стефан ли е най-големия капацитет по руски тук?
        Обиждаш останалите разбирачи, Волк, мен и други бандити...
        Безспорно много сте - руско-езичните, явно аз съм един от твърде малкото, които са лапали мухите в училище. Но Стефан има една особена почит към ЛР, затова молбата беше към него..

        Коментар


        • #5
          Дима съм, но от много време съм Куадра в интернет общуването.
          А за твое успокоение Яро, няма да научиш от статията нищо ново. Отзивите на тествалите го са, че е една легенда, но е неудобен (основните нарекания са към това че ти опира лакътя на лявата ръка в стъклото, липсата на площадка за почиване на левия крак, тежкия съединител и слабия отоплител за руските условия). За всичко останало отзивите са много положителни, харесва им тягата на дизела, окачването и сериозните размери на товарния отсек и много други... Казват че машината е легендарна, но е за любители.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Това е началото на статията, но както написа quadra по-горе - нищо ново по-нататък!!

            Предлагам малък експеримент. Съберете заедно няколко специалисти по историята на марката Ленд Ровър и им задайте един-единствен въпрос: “ През коя година се е появил Ленд Ровър Дефендър?” Уверен съм, че част от тях ще каже че е през 1990, други с пяна на уста ще твърдят, че те лично са виждали Дефендър произведен през 1985 или даже 1984 година и че не си струва човек да се съмнява в тяхната способност да отличат Дефендър от Ленд Ровър Серия 3. Най-интерестното е, че и едните и другите ще са абсолютно прави. Работата е в това, че името Дефендър (защитник) действително е било дадено на всъдеходите Ленд Ровър през 1990 г.(като награда за заслуги на военната сцена), като при това самите автомобили, отличителна черта на които е постоянното задвижване на четирите колела и пружинното окачване са били представени на Женевския автосалон през 1983 г.
            Първо серийно е почнал да се произвежда варианта с колесна база 110 дюйма, кръстен без излишни фантазия Ленд Ровър 110. Гамата мотори е включвала 3.5 литров V8 ( в миналото – двигател Buick образец 1960 г.) и четирицилиндров дизел с обем 2.25 л. Скоростната кутия – четиристепенна автоматична LT95 или петстепенна механична LT230, разпределителната кутия – с постоянно задвижване на четирите колела. Но тук е нужно едно малко уточнение: през първата година на производство от конвейра на завода в Солихал в малко количество са произвеждани и коли с принудително включване на 4х4 (парт-тайм).
            При конструирането на окачването на новия Ленд Ровър основните решения са били взети от «краля на всъдеходите и всъдехода на кралете», великолепния Рендж Ровър Класик, в тези години вече минал с победен марш по пътищата на света. А през 1990 г. маркетолозите на фирмата решили, че не е прилично заслужилия автомобил да се обозначава с цифров индекс и така се появил Дефендер.
            От автомобилите от ранните «безименни» серии Дефендър се отличавал с новите дизели (серия 200, а от 1995 г. серия 300), по надеждните скоростни кутии R380 и изчезналите ребра на покрива. От тогава и до днес автомобила се произвежда без същественни изменения! Само дребни промени.... През 1998 г. предишните двигатели са заменени с петцилиндров турбодизел Td5, а през 2002 «стария боец» е получил електрически стъкла, централно заключване и подгряване на седалките.
            За две десетилетия Дефендър е бил в най-непристъпните места на земното кълбо. И не само това, за това време са се появили две поколения Рендж Ровър и три поколения Discovery, а сред моделите на фирмата се появи и Freelander. Само Дефендър остава неизменен символ на английските традиции като Биг Бен, овесените ядки за закуска и двата отделни крана за гореща и студена вода. Не, наистина в пресата периодически се появяват слухове , че мястото на Дефендър ще заеме друг автомобил. Но от Солихал и Гейдон веднага пускат разяснение, че докато Ленд Ровър Дефендър има успех на пазара, него нищо не го заплашва. А между другото, Дефендър наистина има успех! На този успех не пречи и високата цена на автомобила. Действително, Дефендър 110 базов модел струва 33600 долара което съвсем не е малко за всъдеход чието ниво на комфорт не е много по голямо от военните предци. Тъй, че какво намират в него купувачите?
            Технические характеристики Land Rover Defender 110 SW Td5
            Габарити мм 4599х1790х2059
            Клиренс, мм 215
            Тегло празен, кг 2020
            Тегло пълен, кг 2950
            Двигател, см3 2495
            Мощност, к.с. 122 при 4200
            Въртящ. момент, Нм 300 при 1950
            Ускорение до 100 км/ч 18,6
            Макс. Скорост, км/ч 135
            Расход гр./извънгр., л 12,7/9,7
            Цена, $ 35 900
            Последно редактирано от Lazar; 04-02-08, 14:25. Причина: добавяне на препратка
            יעבור
            «И това ще мине»

            Коментар


            • #7
              Благодаря Ви за превода, особено на Scorpion BG!
              Съединителят на Td5 си е тежък наистина, усеща се най-вече след първите 30-40 хил.км. На предишните (200/300tdi) си е като на лека кола. Парното е слабо, не само за Русия, уверявам Ви след 6 зими експлоататция в БГ.. Печка му е майката, аз ползвах Eberspacher D1LE.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Yaro
                Благодаря Ви за превода, особено на Scorpion BG!
                Съединителят на Td5 си е тежък наистина, усеща се най-вече след първите 30-40 хил.км. На предишните (200/300tdi) си е като на лека кола. Парното е слабо, не само за Русия, уверявам Ви след 6 зими експлоататция в БГ.. Печка му е майката, аз ползвах Eberspacher D1LE.
                Яро, взе нещо прекалено да се заглеждаш по Дифендърите. Да не би да си решил да сменяш Нисана. Нали ти казах че няма много да издържиш. Има една тема Копувам- Продавам. Ако имаш нужда от помощ при съставянето на обява -казвай. Аз ще ти помогна.
                LZ1VMH

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от goldy
                  Яро, взе нещо прекалено да се заглеждаш по Дифендърите. Да не би да си решил да сменяш Нисана...
                  Влади, аз в момента дори не им обръщам внимание.. Това е защото, не се познавахме преди.. Аз никога няма да спра да се заглеждам по Дифендър-ите, това е по-сигурно от всичко.. Нисан-а засега остава, но ако някой толкова го харесва, винаги можем да говорим..

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Yaro
                    .......Аз никога няма да спра да се заглеждам по Дифендър-ите, това е по-сигурно от всичко..
                    Така е....Представям си ,какво е когато твоя/бившия/ мине покрай теб Малеее.Поне на хора ли го повери или......
                    B+

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X