Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Палене сутрин - РР класик 2.5 VM

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Палене сутрин - РР класик 2.5 VM

    Колеги,

    имам известно безпокойство когато колата седи 2-3 (когато е по-малко загасва сравнително бързо)дни и стартирам
    лампата за маслото не гасне в продължение на 30сек (около) за мен цяла вечност
    иначе веднъж изгаснала няма повече проблеми което значи че не е от лампата

    Сега въпроса е какво точно да направя(проблема е еднократо при сутрешно стартиране) преди да си сменя мотора
    Всички филтри са нови както и маслото правеше го същото и с предното масло
    РР класик 2.5 ВМ
    леле от турбо интеграле на Range Rovar Стрес Голям

  • #2
    До: Палене сутрин - РР класик 2.5 VM

    Причините са две. Купуваш си фалшиви маслени филтри. Вътре във филтъра има два клапана - байпасен и обратен. Вторият или не работи или просто го няма и маслената магистрала се изпразва.
    После при палене трябва да напълни обаче по-бързо - до 5 секунди. 30 е много, мисля си и за износена маслена помпа.

    Коментар


    • #3
      До: Палене сутрин - РР класик 2.5 VM

      Филтърът е от англия с някой други части ми го донесоха
      правилен е
      кажи да ходя ли да меря налягането но по всяка вероятност то ще е наред на топъл мотор тъй като лампата загасва моментално
      леле от турбо интеграле на Range Rovar Стрес Голям

      Коментар


      • #4
        До: Палене сутрин - РР класик 2.5 VM

        Нека ти подскаже и някой с Рейнж, може аз да пропускам нещо, но това са причините според мен.
        За да си сигурен обаче смени и датчика, може да е задръстен с гадост

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X