Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с колектор на LR диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с колектор на LR диско 1

    Здравейте, значи проблемът е следния, преди доста време се появи неприятен съскащ звук от двигателя, от областа на сцепление м/у блока на двигателя и изпускателно впръсквателния колектор. Веднага смених гарнитурата, но не помогна. След множество консултации стигнах да заключението, че повърхноста на самия колектор е изметнала и няма нужното сцепление (вероятността да е друго е минимална, защото сега вече изпушва осезаемо). Двигателя вече губи осезаемо компресия, като на места кадето качвах на 5-та, сега минажам на 4-та... Двигателя почна да пуши. И т.н. и т.н.

    Въпрос: знаели някой каде мога да шлайфам колектор, а и препоръки за добър майстор няма да са ми излишни, тъй като при Леви няма да ходя повече, Дару също не са ми по вкуса, а Мото пфое, по джоба. Нямам уви и гараж, където сам да сваля колектора, а на открито, както сте забелязали е -100000000 Ще съм благодарен ако помогнете.

  • #2
    колектора си е колектор - няма никаква причина да ходиш в сервиз специализиран за Ленд Ровър...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Ако си наблизо ... може ама ...

      А не виждам връзка между това да пропуска от изп. колектор и това да губи мощност !!!!
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #4
        И аз това си рекох Тедо , та питам ако някоии може да препоръча място, майстор...

        А какво ще рече наблизо? Аз съм до Плиска...

        Коментар


        • #5
          Пробвай тези...

          Първоначално публикуван от Насов
          И аз това си рекох Тедо , та питам ако някоии може да препоръча място, майстор...

          А какво ще рече наблизо? Аз съм до Плиска...
          Имаш лично...

          Коментар


          • #6
            а с 2 гарнитури пробва ли?
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Мислех да пробвам с 2 гарнитури, но не е ли компромисен вариант, само временно, решение, водещо до неибейното акупуване на 3-та и неизбежно шлайфане... а ако не стане с 2 ще трябва да шлайфам и да си имам резервна. Да може и да пробвам... Незнам ...

              Коментар


              • #8
                По-добре не пробвай с две, ще го спукаш и ще купуваш вместо гарнитура колектор...или ще заваряваш този... А това го могат малко хора... Виж обади се на 0888240556 - Митко, той се занимава с турбини, но покрай тях и с колектори - ще го свали, шлайфа и сложи...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  мястото за шлайфане според мен е едно, интересервиз, зад балкан стар, бившия АРП

                  хубаво е тоя проблем да го оправиш своевременно защото газовете от двигателя излизат на около 700С и като се има предвид турбото, под доста голямо налягане, там кадето изпуска колектора ще изгори много бъзо, ще се съсипе и главата.

                  губиш мощност защото газовете излитат през дупката вместо да въртят турбото, като го оправиш ще излети

                  внимавай при монтажа болтовете се затягат по схема с динометричен ключ и е добре да ги смениш зада не се скъсат
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    Мощност несе губи от либсата на компресия, а от това, че турбото нети работи в капацитета си! Ако продължиш да караш така ще съсипеш главата! С две гарнитури също нищо няма да направиш защото то се е изградило вдлъбнатина, която неможе да се запуши дори и с 5 гарнитури! Според мен малка е вероятността колектора да е причината защото е чугунен, а виш главата е аломиниева и съм сигурен, че има видима следа щом чак и испушва! Въпроса е къде е гледал "майстора" когато ти е сменял гарнитурата...
                    Решението на проблема е наистина шлайф, но това изисква сваляне на главата и отвиването на всички шпилки на испускателния и някой на смукателния колектор! Ако аз си го правя за мене и всичко е перфектно в гаритури на глава и клапани никога няма да снема главата... Просто ще загуба един ден в шлайфане ръчно за да избегна ..., а относно ръчното шлайфане има нагоди, който ще го направят приказка!
                    4ао и успех
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #11
                      дини някой се смеят ма и ние шлайфаме ръчно , после дори съм събирал с метална гарнитура без паста

                      Коментар


                      • #12
                        За клиенти? Че то много скъпо ... Кат за себе си - разбирам, ама то е друго ...

                        Коментар


                        • #13
                          Понякога и червеният силикон върши работа поне за известно време.
                          Може и с течните метали да се "китоса" вдлъбнатината.
                          А също така, след като "майстор" я е пипал виж да не е сложил шайбите между колектора и гарнитурата))))
                          Един специалист беше обърнал аксиалните лагери на един Фиат и Коляновия вал беше яко престърган
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #14
                            Зависи от температурата, за силикона забрави, течния метал например успешно държеше на колектор на Волга, но стана на финна бяла пепел на колектора на турбодвигателя на Реното...така че най добре да се обади на човека чийто номер му дадох, той само с това се занимава - сваля глави, шлайфа ги тях и колекторите също, сглабя- няма грижи.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              има вариант колектора да е сцепен, това се случва често на двигателите с турбина. абе трябва си майстор
                              drive alive

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X