Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с РР П38 - губи мощност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с РР П38 - губи мощност

    За 10 дена два пъти го направи както си карам той губи мощност почва да пуши отзад черно пак си карам но повече от 80км/ч неще. След това спирам чакам малко паля и газ няма проблем.Отидох на диагностика козаха,че по електрониката няма проблем било нещо механично. Ако някой може да даде съвет ще бъда благодарен.

  • #2
    До: Проблем с РР П38 - губи мощност

    EGR
    Система за рециркулация на отработилите газове. Има клапан, който заяжда. Потърси, писали сме. Затапва се (буквално) и се решава проблема.

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с РР П38 - губи мощност

      Провериха всички маркучи от и за турбуто и въпросния клапан всичко било ОК.

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с РР П38 - губи мощност

        ба ма му и при мен е така
        ако разбера от какво е ще споделя
        късмет
        Последно редактирано от Lazar; 03-09-08, 00:10. Причина: малко цензура
        No Pain No Gain...
        Прости хора и силен вятър спиране нямат.....Не понасям бившия кмет!!!
        RR P38
        КТМ 530 ЕXС

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с РР П38 - губи мощност

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          EGR
          Система за рециркулация на отработилите газове. Има клапан, който заяжда. Потърси, писали сме. Затапва се (буквално) и се решава проблема.
          На п38 няма егр.Просто е по-ранната версия на мотора.Аз бих заложил на заял клапан на турбото.При отворено положение налягането се повишава и електрониката реже оборотите.
          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с РР П38 - губи мощност

            клапана уж работи така ми казаха освен ако в даден момент от топлина или друго не забива

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с РР П38 - губи мощност

              Тогава обърнете внимание на пластмасовия колектор върху мотора.С времето пластмасата губи здравина и при повишаване на температурата колектора омеква.Оттам се деформира и сплесква и ограничава количеството въздух за мотора.Колектора,мисля че беше 90 лева в мотопфое.
              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с РР П38 - губи мощност

                Здравейте
                много благодаря за съветите значи общо взето всичко което е писано е проверено дори е направен и реглаж. И пак го направи бях отпуска и за 2000 км. го направи веднъж . Това което мога да кажа със сигурност , че го прави когато иска и то над 3000 оборота и като го направи спираш гасиш и буквално веднага палиш изпушва и караш всеедно ,че нищо не е било. А сега де

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с РР П38 - губи мощност

                  Аз имам Диско, та затова не приемай думите ми много - много за приложими в твоя случай. При мен от кутията на въздушния филтър тръгва 1 тънко маркуче, което води до някакъв клапан, който се регулира от вакуума и сякаш води към нещо, което е свързано с турбото. Така обяснено звучи много идиотски, но не знам как по друг начин да го обясня. Веднъж го забравих откачено и Диското си вървеше безгрижно /обаче - кой знае... Вероятно само Лазар или Асен/. Мисълта ми е - провери нещо такова да не е. Колчем имаш време на път - гледай си ДВГ-то. Аз намерих много причудливи неща. Обаче съм и музикант...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с РР П38 - губи мощност

                    А "Check engine" лампата светва ли? държи ли високи обороти?

                    в документацията за П38 (RAVE CD) има описани сензорите и какъв би бил ефекта ако не подават правилни данни ...

                    но щом го прави на високи обороти и започва да пуши черно значи, че подава повече гориво отколкото трябва. т.е или компа смята, че идва повече въздух от колкото постъпва в действителност (МАФ сензор или този за температурата на въздуха) или просто не може да контролира колко точно гориво да подава и му идва в повече ... незнам ... ето списък с датчици за които е указано че може да вкарат в "Limp home mode" двигателя ...

                    не съм много по ремонтите - малко теоретик го раздавам в момента - успех!!!

                    п.с.: погледни маркуча дето излиза от високото налягане на турбото и влиза в уайстгейт-а - ако е спукан и изпуска може да доведе до овербоост и от там да вкара двг. в този режим ... уж сте ги погледнали, но вижте пак

                    ----------------------
                    Engine Speed Sensor (X255) (CKP)
                    The engine speed signal is crucial to the system, as
                    the information from the sensor is used in virtually all
                    of the strategies within the ‘DDE’ (Digital Diesel
                    Electronics) and its Engine Control Module (ECM)
                    (Z132). Through this sensor, the ECM (Z132) knows
                    if the engine is turning, how fast it is turning and
                    approximately where the engine is in its cycle. The
                    sensor is of the ‘Hall effect’ type, which sends out a
                    pulse to the ECM (Z132) every time a ‘tooth’ is
                    sensed on the flywheel (the flywheel has six ‘teeth’).
                    If the sensor fails, then the warning lamp is activated
                    and the ECM (Z132) enters a ‘limp home’ mode
                    where the ECM (Z132) looks at the signal from the
                    needle lift sensor in one of the injectors. The needle
                    lift sensor gives one pulse per injection, i.e. one
                    pulse per twelve engine speed sensor pulses. The
                    response of the ECM (Z132) to changes in engine
                    parameters will, therefore, be considerably slower,
                    and a higher idle speed is initiated to try to
                    compensate at low engine speeds.
                    Needle Lift Sensor (X31
                    The engine has six diesel fuel injectors, one of which
                    has a sensing element at the tip which informs the
                    ECM (Z132) exactly when the injector fires (the
                    ‘beginning of injection’ signal). The ECM (Z132) uses
                    this to correct the injection timing and also to back
                    up the engine speed signal in case that sensor fails.
                    If this sensor fails, the warning lamp will switch on
                    and the vehicle will enter ‘limp home’ mode with
                    reduced engine power/performance and lack of
                    throttle response (as there is a lack of feedback on
                    the injection timing).
                    Boost Pressure Sensor (MAP)
                    The boost pressure sensor signal is used in
                    conjunction with the air temperature signal to
                    calculate volume air flow into the engine. The sensor
                    is located on the rear bulkhead, with the pressure
                    tap just after the charge air cooler. If the sensor fails,
                    a substitute value of 490 hPa is used by the ECM
                    (Z132), producing a reduction in power due to a fuel
                    quantity limiting to 21mg/stroke.
                    substitute value of 60C and only slight effects on
                    fuelling may possibly be noted.
                    -------------------------------

                    а това също може да има връзка:


                    Injection Timing (Solenoid Valve Injection Timing
                    Device (K229))
                    This is another actuator within the injection pump.
                    The ECM (Z132) receives a signal from the needle
                    lift sensor and attempts to correct the injection timing
                    accordingly. If a change does not occur, then the
                    ECM (Z132) assumes a fault exists, activates the
                    warning lamp and reduces the quantity of injected
                    fuel.
                    Последно редактирано от damyan_rm; 12-09-08, 13:26. Причина: добавен коментар
                    LR Disco II, Td5

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с РР П38 - губи мощност

                      това мъркученце има някаква клапа ли що ли аз незнам но още първия път го изрязаха и няма промяна.
                      що се отнася до лампа да ли светва не нищо не свети оборотите са норални не ги дига абе въобще загадка от всякъде.
                      и аз съм аджамия ходя по майстори , няма как .
                      много благодаря за съветите аз продължавам да дерзая ако има развитие ще пиша .

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с РР П38 - губи мощност

                        Може и да не изляза прав ,но може сондата в резервоара да засмуква някакъв боклук или да си е запушена ,но не на цяло.
                        Ако е така се почиства целия резервоар и горивопроводите се продухват.Дано да съм спомогнал
                        [SIGPIC][/SIGPIC]
                        DISCO 1-200TDI-бял...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с РР П38 - губи мощност

                          Това не е проверено но всички казват , че пушенето черно е от много гориво и липса на достатъчно въздух,но и това ще проверим не се знае от коя трънка ще изкочи заека.
                          Сега като ровиха намериха някъкъв пауър бокс изрязаха го ще видим какво ще става.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с РР П38 - губи мощност

                            Първоначално публикуван от spg Преглед на мнение
                            Това не е проверено но всички казват , че пушенето черно е от много гориво и липса на достатъчно въздух,но и това ще проверим не се знае от коя трънка ще изкочи заека.
                            Сега като ровиха намериха някъкъв пауър бокс изрязаха го ще видим какво ще става.
                            Ако имаш време прочети и в BMW форума. Двигателя ти е M51

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с РР П38 - губи мощност

                              Първоначално публикуван от spg Преглед на мнение
                              Това не е проверено но всички казват , че пушенето черно е от много гориво и липса на достатъчно въздух,но и това ще проверим не се знае от коя трънка ще изкочи заека.
                              Сега като ровиха намериха някъкъв пауър бокс изрязаха го ще видим какво ще става.
                              При запушен горивен филтър или горивопровод също пуши черно, но не върви. Така ,че проверете най елементарното пък тогава ровете по дълбоко.
                              Дано да съм прав.
                              [SIGPIC][/SIGPIC]
                              DISCO 1-200TDI-бял...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X