За 10 дена два пъти го направи както си карам той губи мощност почва да пуши отзад черно пак си карам но повече от 80км/ч неще. След това спирам чакам малко паля и газ няма проблем.Отидох на диагностика козаха,че по електрониката няма проблем било нещо механично. Ако някой може да даде съвет ще бъда благодарен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с РР П38 - губи мощност
Свий
X
-
-
До: Проблем с РР П38 - губи мощност
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеEGR
Система за рециркулация на отработилите газове. Има клапан, който заяжда. Потърси, писали сме. Затапва се (буквално) и се решава проблема.В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
До: Проблем с РР П38 - губи мощност
Тогава обърнете внимание на пластмасовия колектор върху мотора.С времето пластмасата губи здравина и при повишаване на температурата колектора омеква.Оттам се деформира и сплесква и ограничава количеството въздух за мотора.Колектора,мисля че беше 90 лева в мотопфое.В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
До: Проблем с РР П38 - губи мощност
Здравейте
много благодаря за съветите значи общо взето всичко което е писано е проверено дори е направен и реглаж. И пак го направи бях отпуска и за 2000 км. го направи веднъж . Това което мога да кажа със сигурност , че го прави когато иска и то над 3000 оборота и като го направи спираш гасиш и буквално веднага палиш изпушва и караш всеедно ,че нищо не е било. А сега де
Коментар
-
До: Проблем с РР П38 - губи мощност
Аз имам Диско, та затова не приемай думите ми много - много за приложими в твоя случай. При мен от кутията на въздушния филтър тръгва 1 тънко маркуче, което води до някакъв клапан, който се регулира от вакуума и сякаш води към нещо, което е свързано с турбото. Така обяснено звучи много идиотски, но не знам как по друг начин да го обясня. Веднъж го забравих откачено и Диското си вървеше безгрижно /обаче - кой знае... Вероятно само Лазар или Асен/. Мисълта ми е - провери нещо такова да не е. Колчем имаш време на път - гледай си ДВГ-то. Аз намерих много причудливи неща. Обаче съм и музикант...
Коментар
-
До: Проблем с РР П38 - губи мощност
А "Check engine" лампата светва ли? държи ли високи обороти?
в документацията за П38 (RAVE CD) има описани сензорите и какъв би бил ефекта ако не подават правилни данни ...
но щом го прави на високи обороти и започва да пуши черно значи, че подава повече гориво отколкото трябва. т.е или компа смята, че идва повече въздух от колкото постъпва в действителност (МАФ сензор или този за температурата на въздуха) или просто не може да контролира колко точно гориво да подава и му идва в повече ... незнам ... ето списък с датчици за които е указано че може да вкарат в "Limp home mode" двигателя ...
не съм много по ремонтите - малко теоретик го раздавам в момента - успех!!!
п.с.: погледни маркуча дето излиза от високото налягане на турбото и влиза в уайстгейт-а - ако е спукан и изпуска може да доведе до овербоост и от там да вкара двг. в този режим ... уж сте ги погледнали, но вижте пак
----------------------
Engine Speed Sensor (X255) (CKP)
The engine speed signal is crucial to the system, as
the information from the sensor is used in virtually all
of the strategies within the ‘DDE’ (Digital Diesel
Electronics) and its Engine Control Module (ECM)
(Z132). Through this sensor, the ECM (Z132) knows
if the engine is turning, how fast it is turning and
approximately where the engine is in its cycle. The
sensor is of the ‘Hall effect’ type, which sends out a
pulse to the ECM (Z132) every time a ‘tooth’ is
sensed on the flywheel (the flywheel has six ‘teeth’).
If the sensor fails, then the warning lamp is activated
and the ECM (Z132) enters a ‘limp home’ mode
where the ECM (Z132) looks at the signal from the
needle lift sensor in one of the injectors. The needle
lift sensor gives one pulse per injection, i.e. one
pulse per twelve engine speed sensor pulses. The
response of the ECM (Z132) to changes in engine
parameters will, therefore, be considerably slower,
and a higher idle speed is initiated to try to
compensate at low engine speeds.
Needle Lift Sensor (X31
The engine has six diesel fuel injectors, one of which
has a sensing element at the tip which informs the
ECM (Z132) exactly when the injector fires (the
‘beginning of injection’ signal). The ECM (Z132) uses
this to correct the injection timing and also to back
up the engine speed signal in case that sensor fails.
If this sensor fails, the warning lamp will switch on
and the vehicle will enter ‘limp home’ mode with
reduced engine power/performance and lack of
throttle response (as there is a lack of feedback on
the injection timing).
Boost Pressure Sensor (MAP)
The boost pressure sensor signal is used in
conjunction with the air temperature signal to
calculate volume air flow into the engine. The sensor
is located on the rear bulkhead, with the pressure
tap just after the charge air cooler. If the sensor fails,
a substitute value of 490 hPa is used by the ECM
(Z132), producing a reduction in power due to a fuel
quantity limiting to 21mg/stroke.
substitute value of 60C and only slight effects on
fuelling may possibly be noted.
-------------------------------
а това също може да има връзка:
Injection Timing (Solenoid Valve Injection Timing
Device (K229))
This is another actuator within the injection pump.
The ECM (Z132) receives a signal from the needle
lift sensor and attempts to correct the injection timing
accordingly. If a change does not occur, then the
ECM (Z132) assumes a fault exists, activates the
warning lamp and reduces the quantity of injected
fuel.LR Disco II, Td5
Коментар
-
До: Проблем с РР П38 - губи мощност
това мъркученце има някаква клапа ли що ли аз незнам но още първия път го изрязаха и няма промяна.
що се отнася до лампа да ли светва не нищо не свети оборотите са норални не ги дига абе въобще загадка от всякъде.
и аз съм аджамия ходя по майстори , няма как.
много благодаря за съветите аз продължавам да дерзая ако има развитие ще пиша .
Коментар
-
До: Проблем с РР П38 - губи мощност
Може и да не изляза прав ,но може сондата в резервоара да засмуква някакъв боклук или да си е запушена ,но не на цяло.
Ако е така се почиства целия резервоар и горивопроводите се продухват.Дано да съм спомогнал[SIGPIC][/SIGPIC]
DISCO 1-200TDI-бял...
Коментар
-
До: Проблем с РР П38 - губи мощност
Това не е проверено но всички казват , че пушенето черно е от много гориво и липса на достатъчно въздух,но и това ще проверим не се знае от коя трънка ще изкочи заека.
Сега като ровиха намериха някъкъв пауър бокс изрязаха го ще видим какво ще става.
Коментар
-
До: Проблем с РР П38 - губи мощност
Първоначално публикуван от spg Преглед на мнениеТова не е проверено но всички казват , че пушенето черно е от много гориво и липса на достатъчно въздух,но и това ще проверим не се знае от коя трънка ще изкочи заека.
Сега като ровиха намериха някъкъв пауър бокс изрязаха го ще видим какво ще става.
Коментар
-
До: Проблем с РР П38 - губи мощност
Първоначално публикуван от spg Преглед на мнениеТова не е проверено но всички казват , че пушенето черно е от много гориво и липса на достатъчно въздух,но и това ще проверим не се знае от коя трънка ще изкочи заека.
Сега като ровиха намериха някъкъв пауър бокс изрязаха го ще видим какво ще става..
Дано да съм прав.
[SIGPIC][/SIGPIC]
DISCO 1-200TDI-бял...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар