Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Случка по пътя с Рейндж 2003-та

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Случка по пътя с Рейндж 2003-та

    Случи ми се следното:В сряда идваики от ПЛЕВЕН на Витиня бях задал на круиза 120 .След 2 тунел климатроника изкл.,а след секунди скороста падна на 80.Натиснах гаста нищо пАк стои на 80.От компа никакви съобщения.Като минах Витиня и малко поспадна температурата всичко се оправи.При случката температурата беше на 1 см. след средата. Ако някои знае нещо по въпроса моля.

  • #2
    До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

    Изключването на климатика както и намаляването на скороста според мен е в резултат на прегряване(поне според компютъра) и това е един вид защитна реакция.
    Николай Папазов

    Коментар


    • #3
      До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

      Компа пази мотора. Виж дали има вода и му изпери радиаторите.
      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

      Коментар


      • #4
        До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

        Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
        Компа пази мотора. Виж дали има вода и му изпери радиаторите.
        Благодаря! Стрелката за температура въобще не беше доближила до прегряване.

        Как се прави това и къде?
        За 4 години могат ли да се запушат с оригинална течност(от Мото Пфое)?

        Коментар


        • #5
          До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

          от вънка се запушват, вътре са си ок. освен това в МП наливат лонг-лайф антифриз.
          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

          Коментар


          • #6
            До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

            Не л`еж на тази за стрелката! В практиката най-често един датчик обслужва един консуматор. Т.е. компа и таблото може да се захранват от различни места и да получават различна информация. По добре в авариен режим без истински проблем, отколкото прегрял.

            "Как се прави това и къде?"
            С маркуч и течаща вода в градината на дядо ти, вътрешно
            Източваш антифриза в някакъв съд (той е отровен ) , добре е да е бистър, ако е ръждиво кален има по-голям шанс запушване да е причината а не датчици. Откачаш входящата и изходящата тръба на радиатора. Пъхаш маркуча в отвора където е била входящата тръба и пускаш водата, държиш да тече докато от отвора за изходящата започне да излиза бистра вода. и радиатора ти е "пран". После сглобяваш и връщаш антифриза ако е бистър или доливаш нов. Докато промиваш радиатора със студена вода проведи с ръка дали целия е изстинал равномерно ( даже би трябвало да се "изпоти"). Равномерния конденз по цялата му метална повърхност показва че целия е отпушен.
            За ползването на препарати и добавки виж това: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=38862
            Външно се пере с водоструйка.
            Е има и по-приятни занимания за в недаля амъ
            Последно редактирано от дядо владо; 16-08-08, 15:18.
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #7
              До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

              Първоначално публикуван от Воден дух Преглед на мнение
              Благодаря! Стрелката за температура въобще не беше доближила до прегряване.

              Как се прави това и къде?
              За 4 години могат ли да се запушат с оригинална течност(от Мото Пфое)?
              Докато в системата има качествен антифриз, не може да се запуши нищо.
              Измий радиаторите отвънка с препарат, и гледай струята да не е много силна.

              Коментар


              • #8
                До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

                Все пак 4 години не е ли много за антифриз, било то и лонг лайф?

                Коментар


                • #9
                  До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

                  Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                  Все пак 4 години не е ли много за антифриз, било то и лонг лайф?
                  Не! Дава го поне 5г или 250 к км.
                  http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                  Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                  Коментар


                  • #10
                    До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

                    Това не го знаех, от каде да си намеря да налея и аз, че след като сменя радиатора бих се радвал 5 години да не се занимавам

                    Коментар


                    • #11
                      До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

                      Кастрол, Тексако, Приста - последните 2 са червени.
                      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                      Коментар


                      • #12
                        До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

                        Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
                        от вънка се запушват, вътре са си ок. освен това в МП наливат лонг-лайф антифриз.
                        Наистина се запушвали отвън.Може ли да ги напръскам с някакъв препарат,и след това да се изпръскат с пароструика?Ще се почистят ли както трябва или вятър?Защото свалянето на целия блок от радиатори си е цяла епопея.Впрочем вМ.П.всичко ли разглобяват?

                        Коментар


                        • #13
                          До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

                          Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
                          Кастрол, Тексако, Приста - последните 2 са червени.

                          Напоследък съм заложил на Приста. Антифризът е наистина добър.
                          LZ1VMH

                          Коментар


                          • #14
                            До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

                            Първоначално публикуван от Воден дух Преглед на мнение
                            Наистина се запушвали отвън.Може ли да ги напръскам с някакъв препарат,и след това да се изпръскат с пароструика?Ще се почистят ли както трябва или вятър?Защото свалянето на целия блок от радиатори си е цяла епопея.Впрочем вМ.П.всичко ли разглобяват?
                            Ами аз като работех свалях всички без на на климатика -едните на пароструйка, другия на сгъстен въздух.
                            Говори там с Жоро Петров - той дава наставления и ръчка монтьорите. Ако пише в поръчката демотаж-монтаж еди какъв си радиатор ще го свалят гаранция.
                            http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                            Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                            Коментар


                            • #15
                              До: Случка по пътя с Рейндж 2003-та

                              Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
                              Напоследък съм заложил на Приста. Антифризът е наистина добър.
                              И аз го препоръчвам най-редовно
                              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X