Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разход и други параметри на Range rover?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Td5 също си е разработка на ЛР.

    Първоначално публикуван от terziev
    Много добър джип , когато е здрав...
    Пародия на техника за края на 20ти век. Вервайте ми.
    Аз не разбрах на кое да ти вярвам. То май всички са много добри, когато са здрави. Чак пък пародия?

    Коментар


    • #17
      колеги светнете ме за този 4,6 двигател на бмв слаган на рейнджа от 1994.някой бърка генерално за него,може и да съм аз, макар че източниците сочат друго.
      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

      Коментар


      • #18
        саунда на 4.6 е супер...

        знам за един, който беше купен търкалян... ремонта продължи 5-6 месеца с куп проблеми, накрая стана... новия собственик го покара няколко месеца и... рейнджа се върна във същия вид в сервиза

        като + мога да изтъкна, че след кълбо напред по м-ла Хемус, 4-те пътници останали невредими
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от quadra
          Ще е страшно, купи си го от тук. В mobile.bg има разни инструменти в това число и митнически калкулатор. На моя Гранд например мито+акциз+ДДС излизаше над 22.000 лева... като сложиш транспорт и други разходи, застраховки, регистрации и собствено цената от 5-8 хиляди евро и какво се получава? Един абсурд... Що се касае до возията на РР и Паджеро, как да ти кажа, Митсубишито си друса, обаче Рейнджа е далеч по-нестабилен в завоите, ако си свикнал да ги взимаш с едни километри сега, после ще се наложи да караш в пъти по-бавно или по таван... Това е вследствие на мекото окачване, големия му ход и високия център на тежеста, нищо не можеш да направиш....
          така както ги описваш нещата изглеждат грозно може добре да ме запретнат е на мене въобще не ми се иска.дали ще остана по доволен от диско с бензинов мотор?абе незнам ама искам избора ми да правилен.мицубишито ми разби кръста

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от kalchev
            така както ги описваш нещата изглеждат грозно може добре да ме запретнат е на мене въобще не ми се иска.дали ще остана по доволен от диско с бензинов мотор?абе незнам ама искам избора ми да правилен.мицубишито ми разби кръста
            Огледай се тук на нашия пазар, отиди, поседни във всички, покарай, пък може и да си харесаш нещо. Сега не искам пак да ти казвам че има добри предложения за джип като моя, явно Рейнджа ти е влезнал в главата. Щом си ровил в www.mobile.de, добре ще се справиш и с www.mobile.bg Поогледай се и прецени, аз съм установил че за повечето българи покупката на автомобил е доста дълъг процес, няма що да бързаш и да зацикляш точно в един модел - просто огледай всички, дори такива които не си смятал че ти вършат работа, може пък да ти хареса нещо различно.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              ако искаш врътни едно кръгче на моя.покарай на куадра,виж някое диско и така ще получиш точни впечатления от автомобилите.
              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

              Коментар


              • #22
                за двигателя работата е проста. БМВ по онова време имаха един двигател 4.1 който се оказа неудачен и тъкмо бяха изкарали новия за онова време 4.4. някаде през 1993г се разбра че ровер ще стане собственост на БМВ, като целта е ясна, рейндж ровер да бъде първия истински 4х4 разработен от БМВ разбира се като се използва опита и базата на англичаните. така и стана разработиха ново купе на старото шаси и го напълниха с екстрите на 7ма серия. на базата на двигателя 4.4 направиха такъв 4.6 който е с малко по - висока глава или издълбани бутала или и двете и новия ровер се сдоби със съвременен за онова време двигател. специалистите от англия разработиха новото окачване и там беше грешката в плана, това е единственото нещо от цялата кола, което не работи добре и хората намразиха модела заради него.

                като цяло т.нар. ню рейндж ровер има много лош рейтинг и трудно се продава особено ако е с бензиновия 4.6 двигател, който похарчва.

                тд5 също не е разработка на ровер, а на БМВ. в хубавите години, когато БМВ мислеха че съструдничеството им с ровер ще е вечно разработиха на базата на техния 2л дизел, новия за онова време тд5, като му направиха 3 модификации по една за всеки от моделите на ланд ровер. най - мощния май е около 160к.с. и се монтира на рейндж ровер, а най - слабия 122к.с. и го има на дифендера. сега този двигател е на боклука и на негово място е някакво творение, съвместна разработка на форд и пежо ако не са лъжа
                drive alive

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от go go go
                  тд5 също не е разработка на ровер, а на БМВ. в хубавите години, когато БМВ мислеха че съструдничеството им с ровер ще е вечно разработиха на базата на техния 2л дизел, новия за онова време тд5, като му направиха 3 модификации по една за всеки от моделите на ланд ровер. най - мощния май е около 160к.с. и се монтира на рейндж ровер, а най - слабия 122к.с. и го има на дифендера.
                  Тук си в съществена грешка. Двигателят Td5 не е на БМВ, а си е разработка на Ленд Ровер! Разработката му започва в началото на 1992г., когато не е имало и идея за полупка на ЛР... от БМВ. Кодовото име на двигателя по време на разработките е "Storm". Потърси в http://www.google.com

                  След продажбата (юридически факт - 1994г.), баварците се съгласяват да се продължат разработките на двигателя, който да влезе при подобрената версия на Дифендър и при новото (планирано за ново тогава) Дискавъри 2.

                  Междувременно - до края на модела Дискавъри 1, за ограничена серия Рейндж Ровър Класик и за текущата гама на Дифендъра се разработва ревизирана версия на тогаващният 200тди. Новият е 300тди. И двата са си английски също.

                  През 1998г. "Storm" дизелът (Td5 дефакто) се внедрява в
                  • новия Дифендър - където е и ревизирана и подобрена скоростната кутия (R380). Двигателя е във версия 122к.с.
                  • Дискавъри 2 - където е във версии 136к.с. и 139к.с. С афтър-маркет чип (продажби от дилъри в UK) колата достига ~190к.с.
                  • няма Рейндж Ровър с този двигател


                  Малко от интернет:
                  The original ‘Storm’ diesel engine concept, approved in 1993, was for a modular family of 4, 5 and 6 cylinder units, capable of meeting all projected Rover Cars and Land Rover diesel engine requirements.
                  The first application was the 5 cylinder version for the New Discovery and Defender; development of this was under way when BMW acquired Rover in 1994. BMW approved the continuation of the Td5 program in 1995 for production as a dedicated Land Rover 4x4 engine, completely replacing the Tdi in UK-built Discovery and Defender ranges. Before designing Td5, Land Rover engineers undertook an intensive review of international best practice in power unit design and manufacture. Countless competitor engines from around the world were tested and minutely analyzed; the lessons learnt were added to Rover Group’s positive and extensive experience with the Tdi and L Series direct injection diesels.

                  връзки:
                  http://web-rover.co.uk/nav.php?p=td5kb/intro
                  http://www.landroverclub.net/Club/HTML/Td5engine.htm
                  http://www.landrover-center.com/pfread.asp?id=202
                  http://www.discoverytd5.co.uk/td5.htm

                  Първоначално публикуван от go go go
                  ... сега този двигател (Td5) е на боклука и на негово място е някакво творение, съвместна разработка на форд и пежо ако не са лъжа
                  На боклука не е и не е боклук. 300 Nm под 2.000 оборота (1.950 за да сме точни) не са зле за двигател от тази кубатура май. И няма да бъде на боклука до края на производството на Дифендър в тази му версия.

                  "Новото творение" си е изцяло на Пежо, името на Форд стои там от политическа срама, но въпросният 2.7 TdV6 се монтира само на Дискавъри 3 от гамата на ЛР (засега). Освен там, е и при Ягуар, Пежо, Ситроен, Форд, Мазда (май) и т.н.

                  Коментар


                  • #24
                    така няма да се разберем

                    явно имаме инфо от различни източници, то вероятно задади такива противоречия ровер и БМВ се разделиха

                    а за новия двигател, небих си купил ленд ровер с двигател от пежо или ситроен или каквато и да е френска ......... единственото което ме привличаше в тази марка досега беше уникалността, която вече я няма. преди БМВ успяха да я запазят, казвайки че разработките, които вкарват в тях са си на ровер и БМВ не им се меси в работата ...
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      ако има нещо в което френските ... да са по-добри, това са двигателите... особено при дизелите...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от go go go
                        така няма да се разберем ... явно имаме инфо от различни източници, то вероятно задади такива противоречия ровер и БМВ се разделиха...
                        Ами помести твоите източници тук, ще е полезно да се прочете и друга информация.

                        offtopic:
                        Прав си за това, че ЛР имаха значително повече самостоятелност при БМВ, отколкото сега при Форд. А Форд искат да продават в Щатите. А там Дифендъра няма място на празара, защото е с 6 страници изисквания, които не покрива.

                        И аз мисля, че цялата задявка ЛР и БМВ е била, заради Рейндж Ровър. За да бъде още по-луксозен и с голям баварски бензин (и под баварски флаг в опредeлена степен).

                        А иначе аз много харесвам френските дизели, но ще се отплесна съвсем от съдържанието на темата. Дори и новите с 2 сървъра под седалката.. Карах Диско 3 около 500км. и впечатленията от двигателя като поведение на асвалт и черни пътища (достатъчно за SUV) са ми отлични.

                        Коментар


                        • #27
                          така е ама го няма духа, а без него ровера си е една савсем обикновена кола, по - лоша от много други
                          drive alive

                          Коментар


                          • #28
                            различни мнения различни предпочитания спора е голям и от цялата работа маи излиза че Ренджа нее много удачен избор? благодаря на всички за мненията.

                            Коментар


                            • #29
                              хубаво е че сме били полезни
                              drive alive

                              Коментар


                              • #30
                                До: разход и други параметри на Range rover?

                                Първоначално публикуван от terziev Преглед на мнение
                                Много добър джип , когато е здрав и не се на бензиностанция.Не съм карал по-комфортен и готин джип от този, обаче го продадох с много дебело удоволствие и никого няма да си взема такъв варел повече.
                                Пародия на техника за края на 20ти век. Вервайте ми.
                                Здравейте, аз съм с такъв 4.6, V8,
                                значи ако някой реве или се оплаква от харча и поддръжката той просто не е за такъв джип, това е джип за возия и комфорт не за икономии. Дали е варел е въпрос на мнение. Никога не бих карал някоя нафтова печка само затова, че харчи по - малко. Иначе за разхода 20-22/100 градско, на спорт съм стигал до 35/100 градско, извънградско съм го карал само на спорт и разхода е около 18/100 при 180 - 200 км/ч.

                                За монтьорчето от Мото - Пфое:
                                Нямаш никакво право мойто момче да наричаш, който и да е било мизерник. Факта само, че той е дошъл с джип за 20000 лв при теб и с доста скъпа поддръжка говори, че той не е просто монтьорче на 600 - 700 лв заплата, омазано в масло от сутрин до вечер. При положение, че заплатата ти е бензина за една седмица на такъв човек, кой според теб е мизерник, мисля, че си ти, ама няма значение. Това дето го разправяш на ляво и дясно, че много разбирате от Ровъри в Мото - Пфое е пълна идиотщина. Добре е, че все пак правите разлика между коли и джипове и до там.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X