преди 3-4 дни както си висях по задръстванията, педалът на съединителя "поддаде" леко и взе да отлепя много ниско - скоростите в момента се включват по-трудно - с педал до ламарината и със съвсем леко отпуснане съединителя зацепва. Четох из темите (има една за Патрул), залягах и под джипката и работата отива към изпуснала долна помпа на съединителя май.
като взех машината долях към 200-300мл спирачна течност щото ми се видя малко (до максимума) сега гледам е спаднала до средата - има някъкъв слаб теч (сълзене) но не от помпата а по-долу - между СК и двигател - ама масло ли е или спирачна течност не мога да разбера на пипане/мирис.
гледах да обезвъздуша някак - ама английската инжинерна мисъл е решила да е под обратен ъгъл въпросната помпа и въздухът ще е в горната и част - май трябва или да повдигна предницата някак или поне да я покатеря някъде на стръмно, та да стане работата.
та питането е има ли алтернативи в БГ за долна помпа или ще "се ходи" пак до UK (гледам там е 11 + 6 доставка - в лири) ...
още нещо странно - гледах ръководството и там горната помпа директно се връзва с долната (с тръба де) а като гледах (умно) в коша при мен - от горната излиза тръба дето се вие чак до другата страна на коша, влиза в нещо като клапан ли, успокоител ли, датчик ли - има жици по него - и от там обратно - по задната страна на коша та в долната помпа - к'во ли може да е т'ва (като се прибера ще го снимам да ви го покажа)
като взех машината долях към 200-300мл спирачна течност щото ми се видя малко (до максимума) сега гледам е спаднала до средата - има някъкъв слаб теч (сълзене) но не от помпата а по-долу - между СК и двигател - ама масло ли е или спирачна течност не мога да разбера на пипане/мирис.
гледах да обезвъздуша някак - ама английската инжинерна мисъл е решила да е под обратен ъгъл въпросната помпа и въздухът ще е в горната и част - май трябва или да повдигна предницата някак или поне да я покатеря някъде на стръмно, та да стане работата.
та питането е има ли алтернативи в БГ за долна помпа или ще "се ходи" пак до UK (гледам там е 11 + 6 доставка - в лири) ...
още нещо странно - гледах ръководството и там горната помпа директно се връзва с долната (с тръба де) а като гледах (умно) в коша при мен - от горната излиза тръба дето се вие чак до другата страна на коша, влиза в нещо като клапан ли, успокоител ли, датчик ли - има жици по него - и от там обратно - по задната страна на коша та в долната помпа - к'во ли може да е т'ва (като се прибера ще го снимам да ви го покажа)
Коментар