От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик
С гумата е станало много добре - вече има завършен вид! А от експлоатационна гледна точка е несравнимо - няма да се пързаля, няма да дрънка.
					С гумата е станало много добре - вече има завършен вид! А от експлоатационна гледна точка е несравнимо - няма да се пързаля, няма да дрънка.



 . Отличен си е компресора, но за АРБ-то не става. Но пък за гумите е страшен, тия TJM знаят какво правят, мойте 32" за 3-4 минути ги помпа безпроблемно...
. Отличен си е компресора, но за АРБ-то не става. Но пък за гумите е страшен, тия TJM знаят какво правят, мойте 32" за 3-4 минути ги помпа безпроблемно...


 ))
))
 Никакъв маслен теч не е, просто явно като сме чистили охладителната система с химикалите и някъде нещо е останало и чак сега изплува като мръсна пяна. Няма масло като петна по повърхността на антифриза в разширителния съд, мръсната пяна се е разнесла. Колата е проверена с газ анализатор, карана и тествана и проблем с двигателя няма. Ще сменим антифриза с чист и готово, това е.
 Никакъв маслен теч не е, просто явно като сме чистили охладителната система с химикалите и някъде нещо е останало и чак сега изплува като мръсна пяна. Няма масло като петна по повърхността на антифриза в разширителния съд, мръсната пяна се е разнесла. Колата е проверена с газ анализатор, карана и тествана и проблем с двигателя няма. Ще сменим антифриза с чист и готово, това е.

Коментар