Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ура!!!, купих си Дискавъри с проблеми, надявам се поправими

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ура!!!, купих си Дискавъри с проблеми, надявам се поправими

    Моля за съвети:
    първо: гуми, в момента колата е с 205/R16C- бусови зимни, които на всичко отгоре са криви и колата се клати и поднася на ляво / дано да е само от гумите/, дайте акъл за зимни гуми среден клас - ежедневно 100км в София, събота и неделя планина, лов, а лятно време риболов, без тежък Off-road-горски пътища

    второ: добър сервиз за дискавъри /препоръчаха ми някакъв в Балканкар, дайте отзиви за него или алтернатива / без мото пфое/

    трето: колата е 1992г, карана е в България, внесена от Австрия, има скъсани щифтове на пантите на задната врата, в мото-пфое продават целите панти к-т около 80лв с подобаващ срок на доставка 20 дни, които може да са и два месеца

    и четвурто на не последно: има козметични дефекти по вратите и калниците и се сещам за приятел на някой от форума , "който ги тушира професионално"

    БЛАГОДАРЯ за изчерпателната информация и насоките, които получих задочно, четейки мненията във форума. Никога не съм писал във който и да е форум, така че не знам какво ще излезе
    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

  • #2
    Re: Ура!!!, купих си дискавъри с проблеми, надявам се поправ

    Първоначално публикуван от c_gul
    Моля за съвети:
    първо: гуми, в момента колата е с 205/R16C- бусови зимни, които на всичко отгоре са криви и колата се клати и поднася на ляво / дано да е само от гумите/, дайте акъл за зимни гуми среден клас - ежедневно 100км в София, събота и неделя планина, лов, а лятно време риболов, без тежък Off-road-горски пътища

    второ: добър сервиз за дискавъри /препоръчаха ми някакъв в Балканкар, дайте отзиви за него или алтернатива / без мото пфое/

    трето: колата е 1992г, карана е в България, внесена от Австрия, има скъсани щифтове на пантите на задната врата, в мото-пфое продават целите панти к-т около 80лв с подобаващ срок на доставка 20 дни, които може да са и два месеца

    и четвурто на не последно: има козметични дефекти по вратите и калниците и се сещам за приятел на някой от форума , "който ги тушира професионално"

    БЛАГОДАРЯ за изчерпателната информация и насоките, които получих задочно, четейки мненията във форума. Никога не съм писал във който и да е форум, така че не знам какво ще излезе
    всичко е изляло екстра
    ето много добър вариант за гуми само трябва да си намериш джанти, което не е зле занапред защото 15" гуми винаги са по-евтини от 16" и то значително
    http://www.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=2895
    по другите въпроси някой друг ще да де акъл....
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      Е , добре дошъл в клуба . Честито и безаварийно каране . Не съм аз най-компетентния , въпреки че имам две Диско-та , плюс "малкия гмурец" на Тони .
      Не зная дали си струва да сменяш джантите отсега и на всяка цена . Аз си търсих втория комплект около една година , Яро търси още май.
      Ако не е тайна за какви пари става дума и имаше ли го в мобиле-то?

      Коментар


      • #4
        Здравейте c_gul!

        Първо честито за покупката, да си го карате със здраве дълго време и без сериозни проблеми!

        Конкретно по Вашите въпроси :

        1) Всяка една гума, която е за път (асвалт) или тип "all-terrain" ще Ви свърши работа. Говорим за джипови гуми, бусовите определено не са вариант и е добре да ги смените бързичко. Размерите за Диско-то са 205R16, 225/75/16 или 235/75/16. Последните два става и на 70/16.

        Fanatic е прав, че на 15 цола има богат избор от добри гуми, но при Вас сметката ще излезе друга и не си заслужава (освен ако финансите не са проблем). Цената на 15" джанта за Ленд Ровър - нова, защото 2-ра ръка няма да намерите е такава, че като добавите и стойността на гумите 15 цола - ще излезе по-скъпо от които и да е 16 цолови хубави гуми.

        2) Всеки един сервиз където имат представа от двигатели и 4х4 трансмисия. Вашето Дискавъри (200 тди двигател) няма електроники и някакви специфики, които изискват определен сервиз. Сервиза в двора на Балканкар е на Леви, собственик на фирма "Трейдкар", които ремонтират Ровър и Ленд Ровър. Аз лично съм с резерви към този сервиз (лично мнение, без цел да обидя някого). Ценни са с това, че имат известен запас от части 2-ра ръка.

        Защо не Мото-пфое? Не виждам друга причина освен пари (въпреки, че на моменти правят промоции и има евтини прегледи). Иван Иванов (шефа на сервиза там) за мен е един от най-големите познавачи на марката в България.

        Другата фирмена опция е Дару кар. Има и още една, и това е новооткрития сервиз на Купър в Княжево. Но като гледам той (Купър) се насочва повече към тунинговане и подобрения, отколкото към ежедневни ремонти (може и да бъркам).

        Пак повтарям - този джип е изцяло ремонтируем и в гаражни условия - не е задължително да е хай-тек фирмен сервиз.

        4) За туширането беше писал Turbozmej тук, можете да го питате него. Иначе всички бояджии би трябвало да знаят какво да се направи за да се забави процеса.

        Желая Ви успех и се надявам и останалите колеги (с Дискавъри-та) да добавят ценни съвети и насоки!

        Коментар


        • #5
          Гумите.

          За гумите питай Goldi, той ще ти даде интресни цени.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            честито и да си го ползваш със здраве.та по темата:
            1.за гумите има голям избор за твоя случай, всеки ще си каже мнението.аз лично карам със тойо а/т и ползвам колата също като теб.,мейду другото много добра цена 234лв от радиал.за екстремни карания си трябват чисто офроуд гуми.
            2.има три сервиза за ланд ровър в софия.не си прав за мотопфое.това е сервизът за трудните случаи.там са най добрите диагностици,кадрите са работили дълги години в дару кар.проверил съм го.цените не са по скъпи от дару.консумативът на моменти е по евтин от магазините по симеон.(маслен филтър-24 лева,въздушен 35,оригинални ланд ровър)за по обикновени ремонти ползвай дару .имат голяма складова наличност,на моменти изумяват ,онзи ден исках от тях тапичка за кора която се намира под седалката-имаше я налична в три различни цвята. и накрая за части втора употреба остава леви на балканкар.там ходи с едно наум(виж му името)+за три минути двама от четиримата механици незнайно защо дойдоха пред мен и си изтръскаха цигарите върху двигателя (на моя чичо слон)
            3.срокът за доставка в мотопфое е от 10 до 20 дни,не ми се е случвало да се бавят,но имай предвид че поръчаните части няма да бъдат марка ленд ровър(ако има огромно значение).не поръчвай от леви има опарили се.
            за т.4 питай братчед ми(турбозмей) щом яро казва
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #7
              Честито и да го скъсаш от безаварийно каране ,присъединявам се към мнението на другите че Диското е ремонтируемо и в гаражни условия .

              Коментар


              • #8
                честито

                сервиза на леви е евтината алтернатива, скъпата е в мото пфое и на двете места ще си запишеш час за след мин. седмица и като си вземеш колата ще трбва да търсиш друг сервиза зада оправят това дето са правили преди. намери някой който разбира от коли като цяло за дребните неща, в тези двата сервиза ходи само за специални ремонти.

                предлагам ти първо да смениш всички масла, да провериш в предните главини дали има масло. за гуми моето предложение е гудрич А/Т размер 215/75/16. смени и горивния филтър.

                много важно е в някой от специализираните сервизи да ти регулират главините на 4те колела, ако не са добре регулирани се износват лагерите много бързо, а едната е към 100лв.

                за проблема с пантите иди при леви, те имат части втора употреба
                drive alive

                Коментар


                • #9
                  Към съвета на go go go за смяната на маслата, бих добавил и смяна на антифриз и ремъци. При 200тди ако не знаеш кога е сменян ангренажния ремък за последно е добре да го смениш, за да си спокоен.. Мотора върви перфектно с 10W40 (това е и по книга)..

                  Що не качиш малко снимки да го видиме?
                  Успех!

                  Коментар


                  • #10
                    Благодаря

                    Благодаря за информацията. Прочетох и реших да подходя кардинално. Обадих се в Мото-пфое и записах час за другата седмица за основен преглед на трансмисия, окачване и т.н./ нещо което трябваше да направя преди покупката/. Не вярвам да ми отрежат главата в областта на колана.
                    На въпроса на Ивайло: от mobile.bg, беше обявена 9900, а я взех за 9400, не зная може би е много, защото се оказа набор-91, но върви ли безгижно цената не ме интересува толкова.
                    Яро, ще кача и снимки, но първо трябва да ги направя естествено, и освен това да разбера как става тоя номер с качването /на снимките/
                    Имам още толкова неща за оправяне по Диското, че няма да ми стигне времето само да ги опиша, но те търпят отлагане.
                    Всичко добро. Лека доходна и безаварийна / не съм таксиджия/
                    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                    Коментар


                    • #11
                      опасността да ти одрежат главата в мото пфое е напълно реална
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        не го плашете човека.преглед е,не е основен ремонт,сто процента са му казали колко струва преглед при тях.сменях накладки в мотопфое лятото.цените бяха съвсем нормални 30-40 лева за труд.поне аз смятам това за нормална цена,не ми се вярва някой да ги смени за десет лева,ама ако бъркам моля да ме светнете за да не хвърлям пари на вятъра.
                        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                        Коментар


                        • #13
                          Промених си мнението за Мото-пфое

                          Вчера ходих в сервиза. Човекът, който ме прие беше много любезен и ме смая с проблемите по колата, които никнеха като гъби след дъжд. С яко темпо на диагностициране разглеждахме джипа близо 2 часа + бърз тест-драйв. Обърна ми внимание за възрастта като каза, че скоро не виждал толкова стара машина при тях. Написа диагностичен лист и ми предложи да мина след известно каране да извадим цени на части и ориентировъчно пари за труд, като направо ми каза, че не е задължително да правя ремонта при тях. Дръпна ми една лекция относно периодична подръжка и сервизиране на този модел /естествено по моя молба/. Направи ми впечатление на изключително компетентен в областта човек. Накрая ми каза, че не знае дали ще ми стигнат 1500-2000лв. за ремонт с труд при тях / около 54 лв. или там някъде на час/, а аз вече съм дал над 1000. И като капак на всичко не ми описа прегледа и не ми взе никакви пари. Абсолютен Пич. Ще го черпя. Беше му интересно да огледа ветерана.
                          Ще направя проба да пусна снимки да видим ще стане ли. Не става. Ще ми каже ли някой как се прави[/img]
                          За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                          Коментар


                          • #14
                            сники

                            Май се справих със снимките


                            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                            Коментар


                            • #15
                              видя ли че във фирмения сервиз не е толкова страшно
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X