Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

    Здравейте, имам следният проблем, ако някой даде съвет ще съм му благодарен много.
    Вчера си карам по магистралата и изведнъж нещо изсъска много и джипа почна да друса като каруца. Нивото си ми свети на магистрала, аз си и бях на магистралата. Слизам задницата е на земята. Нивото падна долу и неще да се качи. Гася, паля наново и EAS faut, авариен режим, всичко мига. Закарах го криво ляво в сервиза ( след три часа с 10 км/ч ) и се оказа, че едната тръбичка на задната гума е излязла от куолунга, оправихме я, обаче пак в авариен режим и не се дига. Караме го в ДАРУ КАР и " специалистите " там след диагностика казаха, че е изгорял компресора и не работят клапаните. Връщам го от " специалистите " сваляме компресорчето, две жици на акумулатор и работи като лудо.
    Някой знае ли как да изчистя грешката в компютъра, за да се вдигне. Благодаря ви!

  • #2
    До: Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

    Пробва ли да откачиш акумулатора ?

    Коментар


    • #3
      До: Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

      Дам това върши работа . На откачен акумулатор за около 10 мин би трябвало да изчисти грешката, освен ако твоя не е по умен от моя
      Последно редактирано от Lazar; 22-05-08, 21:13. Причина: грешки

      Коментар


      • #4
        До: Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

        Пробвах с акумулатора, ама само за 4 - 5 минути и не стана, утре ще пробвам и десет минути.
        Последно редактирано от Lazar; 22-05-08, 21:22. Причина: правопис

        Коментар


        • #5
          До: Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

          Колеги,моля да сме коректни.Има ли някой,който да е чистил грешка в окачването на рейндж п36 чрез сваляне на акумулатор?Според мен не може да се изчисти по този начин.
          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

          Коментар


          • #6
            До: Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

            Номера,с откачения,акумулатор,ставаше на по-старите модели който бяха с електронен блок/компютър/,за посочения модел ,съм сигурен че няма да стане.

            Коментар


            • #7
              До: Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

              Aбсолютно е невъзможно да се изчисти грешка с сваляне на акумулатор. Просто иди в Дарукар и им кажи да изчистят грешката а не да се правят на "умници".
              Последно редактирано от Lazar; 23-05-08, 10:03. Причина: главни букви
              [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

              Коментар


              • #8
                До: Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

                E, ходих в ДАРУ КАР, чаках ги два дена тия малумници и за тоя дето духа, няма смисъл просто, трябва да се търси дръг начин някъкъв, последният вариант е в Мото пфое, ама и там ще фръкнат два три дни сигурно, последния път като ходих в сервиза им ми се видяха много свестни хора, обясника ми квото ги питах, ама не си е работа.
                Последно редактирано от Lazar; 23-05-08, 11:47.

                Коментар


                • #9
                  До: Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

                  След един час е откачен акумулатор ( и двете клеми ), компютъра се нулира и не показва никакви грешки.
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-11-10, 19:37.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от svetlio111 Преглед на мнение
                    E, ходих в ДАРУ КАР, чаках ги два дена тия малумници и за тоя дето духа, няма смисъл просто
                    Би ли казал или показал какво точно ти написаха в сервизната поръчка след като ти върнаха джипа?

                    Първоначално публикуван от svetlio111 Преглед на мнение
                    след един час е откачен акумулатор ( и двете клеми ), компютъра се нулира и не показва никакви грешки
                    А в Дару не можаха да я нулират така ли?
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-11-10, 19:38.
                    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

                      И все пак става със откачен акумулатор

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

                        Първоначално публикуван от ALTIDEAD Преглед на мнение
                        И все пак става със откачен акумулатор
                        Ама много ясно ,че става ! Аз за да го напиша значи съм го правил, ама не ми се спореше със специалистите
                        Последно редактирано от superMAX; 24-05-08, 22:25.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въздушното окачване на RR '97 - Как да изчистя грешката?

                          Ето какво казват специалистите от Rangerovers.В тяхното мнение поне не знам някой да се съмнява.Никъде не се споменава за откачане на акумулатор.
                          "EAS FAULT" Message
                          The "EAS FAULT" message is displayed when any number of faults, such as the ones listed below, are detected by the system ECU. As well as the message, all the lights on the height adjustment rocker switch start flashing and eventually settle into staying on, along with the "high" ride height indicator light. There are two degrees of severity of this fault condition:
                          1. "Hard Fault": If the fault is considered serious, the system goes into what we long-suffering owners call "Hard Fault" mode. It is accompanied by the vehicle lowering itself to the bump stops and displaying the warning not to exceed 35 mph. Even if the cause of the fault is repaired, the hard fault condition cannot be reset without a visit to the dealer or other mechanic with the specialized T4/TestBook, Rovacom or Autologic test equipment. Most common causes are serious air leaks or compressor problems.
                          2. "Soft Fault": This is my own name for the less serious condition when the EAS FAULT message appears, accompanied by the Christmass tree lights on the dash, but not the the "25 MPH" warning. The suspension can no longer be moved from the current height, but will continue to run the compressor and make adjustments. In this case you are lucky; if the cause of the fault goes away, the fault clears itself when you switch off the engine for a while and restart it. In my experience and from other owner reports to datre, causes of this condition can include a bad EAS relay in the enine comparment fuse box, a bad ground somewhere in the EAS system, an intermittent electrical connecction, or a faulty height sensor
                          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от братчеда
                            А в Дару не можаха да я нулират така ли?
                            Ами де да знам, аз не съм монтьор и затова ходя при такива, ама май и те разбират по малко от мен, или просто им трябваше компресорче за техен човек и решиха да използват моя, все нормални работи във " фирмените " сервизи.

                            Ето я фактурата, според специалистите в ДАРУ КАР компресора е за смяна ( не работи ) и клапанният блок трябва да се ремонтира.
                            За тази услуга ми поискаха 1600 лв.
                            Следва ремонт в друг сервиз, който ремонт се състоеше от смяна на спукана пластмасова тръбичка за въздух за 36 ( тридесет и шест ) лв.
                            Ако някои има желание да посещява ДАРУ КАР, да знае просто за какво става въпрос. Пълни некъдърници, които само гледат как да ви измамят с част от вашата, кола, която част после да монтират на друга.
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-11-10, 19:36.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X