Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса за Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко въпроса за Фрилендър

    Здравейте,
    Някой може ли да ми отговори на няколко въпроса, които изникнаха по време на оглед на Фрилендър. Та SUV е TD 98г. 180000км. Първо при достигане на малко над 3000 оборота двигатела заглъхва и оборотите след това се качват супер бавно(не съм го тормозил повече), иначе са стабилни.Да не е от турбото. SUV е с без задно и при качване на високо изключи от първа.Нормално ли е като се има предвид че липсва задно(каре или кардан се ремонтира все ми звучът еднакво). Оказа се, че ръчката за отваряне на предния капак не е от страната на водача.Има омасляване от раздатката.Това нормално ли е.А иначе ще се гледа щателно.Спирачкте нещо не ми харесаха(добри ли са на Фрилендър сравнявам ги с тези на Волво кола).Ръчна не работи като хората(може би да се натегне или...).При нормална скорост имах чувството, че не е стабилна на пътя(все едно се клати на пътя абе много странно).Не знам да не би да е от гумите те са за смяна.Чуваше се много тихо скърцане като въртя волана. Нормално ли е? Та това видях за сега.
    Имам няколко въпроса още, които са от общ характер. Колко струват гумите, колко излиза данъка и винетката като за колите ли е?Аз съм от София.Кое е по добре бензин или дизел.Колко е разхода на бензина без газ?Да ми препоръчате читав сервиз за диагностика.Някъде четох че има два някъде към Дружба.Някой ослужлив колега с Фрилендър може ли да ми прати телефон за връзка на pvd666@abv.bg да го поразпитам за джипа.Май станаха много въпроси.
    Мерси предварително

  • #2
    До: Моля за помощ за Фрилендър

    Първоначално публикуван от Cobraggg Преглед на мнение
    Здравейте,
    Някой може ли да ми отговори на няколко въпроса, които изникнаха по време на оглед на Фрилендър. Та SUV е TD 98г. 180000км. Първо при достигане на малко над 3000 оборота двигатела заглъхва и оборотите след това се качват супер бавно(не съм го тормозил повече), иначе са стабилни.Да не е от турбото. SUV е с без задно и при качване на високо изключи от първа.Нормално ли е като се има предвид че липсва задно(каре или кардан се ремонтира все ми звучът еднакво). Оказа се, че ръчката за отваряне на предния капак не е от страната на водача.Има омасляване от раздатката.Това нормално ли е.А иначе ще се гледа щателно.Спирачкте нещо не ми харесаха(добри ли са на Фрилендър сравнявам ги с тези на Волво кола).Ръчна не работи като хората(може би да се натегне или...).При нормална скорост имах чувството, че не е стабилна на пътя(все едно се клати на пътя абе много странно).Не знам да не би да е от гумите те са за смяна.Чуваше се много тихо скърцане като въртя волана. Нормално ли е? Та това видях за сега.
    Имам няколко въпроса още, които са от общ характер. Колко струват гумите, колко излиза данъка и винетката като за колите ли е?Аз съм от София.Кое е по добре бензин или дизел.Колко е разхода на бензина без газ?Да ми препоръчате читав сервиз за диагностика.Някъде четох че има два някъде към Дружба.Някой ослужлив колега с Фрилендър може ли да ми прати телефон за връзка на pvd666@abv.bg да го поразпитам за джипа.Май станаха много въпроси.
    Мерси предварително
    Ще се опитам да отговоря на някои от въпросите ти. На Free от 1998 капака се отваря от дясната страна. Изключването от първа и трудното вдигане на обороти (ако под изключване разбираш изгасване на двигател) вероятно означава липса на мощност - не е нормално, а причините за това могат да са различни (турбо-компресор включително, слабо звено на дизеловите агрегати от този модел). Омасляването... винаги съм се чудил какво означава ,,нормално омасляване" Спирачките са ABS и са доста по-различни като усещане от останалите. Колата по принцип е по-висока и може да създаде усещане за нестабилност при вятър и завой на висока скорост - още повече ако си карал до момента седан. Винетката е стандартна, застраховката - също (според кубатурата, води се до 2,0). Както ми го описваш е с доста проблеми. Ако е бензинов - виж главата Разхода за дизеловия вариант е 10.5 градско/ 7 извънградско (собствен опит).
    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
    LZ1EMS

    Коментар


    • #3
      До: Няколко въпроса за Фрилендър

      Мерси за отговорите.А за изключването става въпрос, че при изкачване на една естакада да я огледаме от долу Фрилендъра изключи от първа.Не знам това дали не е някаква защита на скоростите от претоварване или проблем при скоростите.Бях чел тук някъде, че при натоварване се включвали задните.Та затова предполагам при липса на задно се е изключила първа скорост.

      Коментар


      • #4
        До: Няколко въпроса за Фрилендър

        Чакай,чакай...Не е точно така.Фул-тайм е.Сиреч,постоянно е зацепено 4х4-то през вискомуфа.Колата е с напречно разположен двигател и има един кардан,съставен от 3 части,който предава движението към задния мост.Виското е на средната част.И е доста скъпо.Ако го няма или липсва целия кардан-доста скъпо струващ проблем.НЯМА ЗАЩИТА НА СКОРОСТИТЕ.Или това,което ти имаш в предвид.Изключва ли-проблем!!!
        Това,което обясняваш за заглъхването над 3000 об/мин ми прилича на неработещо турбо.Ако рязко намалява ускорението.Но не е невъзможно и да се бъркаш.Колата набира сравнително бързо до към 3-те хиляди,след това е малко по-мудна до към 4000.Нормално е,все пак е дизел.Трябва да се види от специялист.
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X