Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно охладителната система на РР

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос относно охладителната система на РР

    Здравейте колеги !
    Искам да си сменя антифриза , но освен пластмасова пробка на радиатора , друга не видях . Кажете ми как правилно се източва системата и има ли някаква последователност за обезвъздушаването и .
    Благодаря !
    Поздрави

  • #2
    До: Въпрос относно охладителната система на РР

    Ако си с на БМВ мотора не се бъзикай с охлаждането сам,отиди в сервиз или при някой който го е правил вече.Мотора е капризен,податлив на прегряване при най-малък проблем и лесно пука глава.
    Това е мое мнение.
    Бъдете здрави

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос относно охладителната система на РР

      А , мерси . С БМВ съм . Не го знаех . За друг може да е смешно , но аз не го знаех , и когато не видях никакви пробки за източване или за ибезвъздушаване и реших да попитам .
      Поздрави

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос относно охладителната система на РР

        1. източването като е загрял двигателя така че да е отворил термостата /двата големите маркуча на радиатора да са топли/ гасиш двигателя развиваш леко капачката на разширителния съд да си изпусне налягането и след това отвиваш пробката.
        2. след като източиш и завиеш пробката наливаш антифриза и запалваш двигателя като оставяш да работи на място с отворена капачка докато отвори термостата /да са топли маркучите на радиатора/ тогава ако трябва доливаш още антифриз и системата ти е обезвъздушена завиваш капачката на разширителния съд и всичко е О.К.

        /капачката на разширителния съд се стяга силно защото иначе е възможно да надуе и не развивай капачката при загрял двигател/

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос относно охладителната система на РР

          Благодаря ви за помоща . За друг път ще знам
          Успешна седмица
          Поздрави

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос относно охладителната система на РР

            имах БМВ 520 бензиново и по начина описан по-горе не можеше да се обезвъздуши,затова имам малко респект що се отнася до охлаждането на БМВ
            Бъдете здрави

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос относно охладителната система на РР

              Да и аз щях да питам дали е за конкретния двигател, защото някои системи са затворени и този начин при тях не работи.

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос относно охладителната система на РР

                Съгласен колега the rock, би трябвало да се обезвъздущи от отворената капачка. Аз за всеки случай бих откачил най ниско стоящия маркуч, на парното например за да се източи докрай от блока.
                Андро.

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос относно охладителната система на РР

                  Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                  Съгласен колега the rock, би трябвало да се обезвъздущи от отворената капачка. Аз за всеки случай бих откачил най ниско стоящия маркуч, на парното например за да се източи докрай от блока.
                  Андро.
                  И пак не е сигурно, че ще изтече всичко от блока, защото маркучите на повечето е над най-ниската точка на блока. Има си пропка на блока някъде за пълно източване ама... щом е бмв трябва да си купиш двойно количество антифриз... По начина дето ти обиадни колегата съм го правил и точно в момента когато отвара термостата да влезе нмовиа антифриз и става страшно... Как неможаха да направат нормална отворена система като на нормална кола незнам...
                  Най-добре е да се откачи маркуч на парното и да се сипе вода от там докато превърти на малкия кръг преди термостата. Тогава пълниш и големия и пробваш. Може да се наложи няколко пъти операцията докато изгони всичкиа въздух. Все пак тва си е ненормална система...
                  4ао и успех
                  Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос относно охладителната система на РР

                    По тоя повод разказвам случка.

                    На старото Ауди 80 отивам да ми сменят термостата. Братовчеда на съпругата работи в Bosh сервиз и по принцип само той пипа по колите ни. Да де, ама за лош късмет не могат да ме качат на техния асансьор и ме праща през две халета да ми го сменят.

                    Сменят пичовете, палят и чакат (при отворена капачка) да се обезвъздуши. Чакаме, чакаме, почва да прегрява, гасим, чакаме да се поохлади и повтаряме. И така 3-4 пъти.

                    Следва - ми ще ти пробием една малка дупчица в периферията на новия термостат, за да се обезвъздуши. Тя ще е малка и няма да пречи по-нататък.

                    Тичам аз при братчеда и викам - тия искат да ми дупчат новия термостат, какво ще кажеш. Каза им, направо в лицето, че са малоумни. Изкара колата от халето, при затворена капачка вдигна на 4 000 оборота и след 30 сек. - о чудо, температурата падна рязко от отварянето на термостата.

                    Не знам как е на Range Rover-а, но ако не сте сигурни как е при него - моля внимавайте със съветите.

                    Поздрави и най-топли чувства на всички

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос относно охладителната система на РР

                      Дини, абсолютно си прав, но все пак е по добре да се източи колкото се може повече.
                      Уважавам много твоите мнения.
                      Андро.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос относно охладителната система на РР

                        Ники, логично така трябва да се процедира ако не отвори при отворена капачка, но това дето е казал на момчетата, и то пред клиент не ми хареса. Някой не ги е научил и той е по виновен от тях.
                        Така мисля аз.
                        С приятелски чуства: Андро.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос относно охладителната система на РР

                          Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                          По тоя повод разказвам случка.

                          На старото Ауди 80 отивам да ми сменят термостата. Братовчеда на съпругата работи в Bosh сервиз и по принцип само той пипа по колите ни. Да де, ама за лош късмет не могат да ме качат на техния асансьор и ме праща през две халета да ми го сменят.

                          Сменят пичовете, палят и чакат (при отворена капачка) да се обезвъздуши. Чакаме, чакаме, почва да прегрява, гасим, чакаме да се поохлади и повтаряме. И така 3-4 пъти.

                          Следва - ми ще ти пробием една малка дупчица в периферията на новия термостат, за да се обезвъздуши. Тя ще е малка и няма да пречи по-нататък.

                          Тичам аз при братчеда и викам - тия искат да ми дупчат новия термостат, какво ще кажеш. Каза им, направо в лицето, че са малоумни. Изкара колата от халето, при затворена капачка вдигна на 4 000 оборота и след 30 сек. - о чудо, температурата падна рязко от отварянето на термостата.

                          Не знам как е на Range Rover-а, но ако не сте сигурни как е при него - моля внимавайте със съветите.

                          Поздрави и най-топли чувства на всички
                          Точно това е начина за прегряването на една кола. Когато няма дупка в термостата и ти се надяваш да влезе от някъде вода преди него, а пък и ако даваш и газ... когато отвори термостата (от парата) капачката угъва капака ...
                          Начина със сипването на вода през мъркучите на парното или наливане на малкия кръг (преди термостата) по какъвто и да било начин е много важен когато няма дупчицата в термостата, защото при наливането на течността в системата се получава водна тапа, защото блока е пълен с въздух, а течността нему дава да излезе напред през долната тръба. Помпата дори и да стигне вода до нея работи като необъзвъздушена вида 5. Най-лошото е, че горната част на главата и колекторите остава без охлаждаща течност, а там е и датчика за температурата и главата се криви от прегряването.

                          В случая завиването на капачакта е направило така, че помпата е поела течност и е завъртяла кръга, но не е и това правилния начин...
                          Лек ден и късмет
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос относно охладителната система на РР

                            Да, но термостата на този мотор си има дупка, пък и до сега съм имал 4 автомобила с този мотор и когато ми се е налагало, съм обезвъздушавал по този начин и не е имало проблем. Колкото до ауди 80 ако е 1.8 бензин е нормално, те така правят и много трудно се обезвъздушават, но само някои.
                            Последно редактирано от Lazar; 13-05-08, 12:16. Причина: правопис

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос относно охладителната система на РР

                              Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                              Ники, логично така трябва да се процедира ако не отвори при отворена капачка, но това дето е казал на момчетата, и то пред клиент не ми хареса. Някой не ги е научил и той е по виновен от тях.
                              Така мисля аз.
                              С приятелски чуства: Андро.
                              Не съм съгласен. Като никой не ги е учил, трябва ли да се учат на моята кола? Като отидох и ги питах ще го сменят ли, те защо не казаха, че не знаят как става?

                              Разказвал съм и други случки с това ауди, и едно такова учене ми докара основен ремонт преди това.

                              Кат не знаят - да не пипат.

                              @Dini: Не знам кой е правилния начин, знам само, че ако е необходима дупка в термостата - производителя ще я направи. И че след намесата на братовчеда термостата отвори.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X