Здравейте колеги ,
искам да ви попитам следното нещо.
Знам , че когато се сменява акумулатора трябва да се прави с "байпас". Наложи се да сменя клемата / беше протрита/на + кабела на акумулатора . Нямаше как и изключих системата . Смених + кабела и килемата , бандажирах местата на инсталацията , там където беше необходимо , обработих и боядисах местата с корозия . Сглобих всичко наново и......... ужас . Вече нямам ток никъде , нито на плафоните , нито на таблото , никъде . Може ли някой да ми помогне със съвет ? Какво се случи ? Внимавах много .


Благодаря ви !
искам да ви попитам следното нещо.
Знам , че когато се сменява акумулатора трябва да се прави с "байпас". Наложи се да сменя клемата / беше протрита/на + кабела на акумулатора . Нямаше как и изключих системата . Смених + кабела и килемата , бандажирах местата на инсталацията , там където беше необходимо , обработих и боядисах местата с корозия . Сглобих всичко наново и......... ужас . Вече нямам ток никъде , нито на плафоните , нито на таблото , никъде . Може ли някой да ми помогне със съвет ? Какво се случи ? Внимавах много .



Благодаря ви !
Коментар