Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обслужване на седиментен филтър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Обслужване на седиментен филтър

    Чудя се дали да не го заменя с некъв евтин руски филтър.

    Коментар


    • #17
      До: Обслужване на седиментен филтър

      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
      Чудя се дали да не го заменя с некъв евтин руски филтър.
      Ако не се сменя, а само се почиства, защо е необходима замяна?

      Коментар


      • #18
        До: Обслужване на седиментен филтър

        Не е необходима. Чудя се какво да разчовъркам.

        Коментар


        • #19
          До: Обслужване на седиментен филтър

          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
          Не е необходима. Чудя се какво да разчовъркам.
          Стига бе, Лазаре! И жените имат нужда от внимание...
          Първоначално публикуван от mslavchev Преглед на мнение
          И ............... също скъсах пробката - много глупава пластмаса
          Тая пробка неможе ли да се смени с метална такава, или с болт. Или резбата е цолова?
          Последно редактирано от Lazar; 19-11-08, 17:39. Причина: Цецооо, имаш наказание 6 бири.
          За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

          Коментар


          • #20
            До: Обслужване на седиментен филтър

            Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
            Тая пробка неможе ли да се смени с метална такава, или с болт. Или резбата е цолова?
            Доколкото знам,/може и да не съм прав/ стъпката на самата резба за пластмаса е различна.

            Коментар


            • #21
              До: Обслужване на седиментен филтър

              Днес и аз почистих "утайника",беше пълен с тиня явно никога не е чистен.На колко ли км. се почиства по принцип?
              [SIGPIC][/SIGPIC]

              Коментар


              • #22
                До: Обслужване на седиментен филтър

                Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                Стига бе, Лазаре! И жените имат нужда от внимание...


                Тая пробка неможе ли да се смени с метална такава, или с болт. Или резбата е цолова?
                Има особена резба и някакъв улей по средата, нещо като резервен мини преливник или нещо подобно. Абе особена е пробката, най-добре стругар по образец да направи същата от алуминий.
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • #23
                  До: Обслужване на седиментен филтър

                  Аз този утайник го чистих лятото - учудващо нямаше никакъв боклук в него...

                  Едно допълнение към процедурата, което са забравили да добавят в ръководствата - не почиствайте утайника когато колата е спряна на наклон с муцуната нагоре. Обезвъздушаването после си е приключение...
                  A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Обслужване на седиментен филтър

                    Почистих го. Описанията са 2:
                    1. Кал и тиня.
                    2. Тиня и кал.
                    Който не го е чистил да го направи. Нямах апарат, за да снимам, а и при самата процедура не успях да съм на място, но видях малка част от изваденото.
                    Казах "почистих го", защото обясних процедурата няколко пъти в детайли с нужните наблягания на майстора и гледане от упор в очите, а се каня от година и го изстрадах.
                    Да - сега ми е по-леко, когато настъпвам и се включва кикдауна на автоматика.
                    Да сменя и въздушния филтър, че гняста по него може да се събере в бурканче от детска храна - малко, 1 брой и току-виж Скитника се "отпушил".
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-04-09, 22:07.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Обслужване на седиментен филтър

                      Хах, оправи му главата и ще разбереш за какво става дума. А въздушния филтър аз го сменям ако не на всяка смяна на маслото, то поне на две. Нафтовия на всяка смяна.
                      "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Обслужване на седиментен филтър

                        Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                        Хах, оправи му главата и ще разбереш за какво става дума. А въздушния филтър аз го сменям ако не на всяка смяна на маслото, то поне на две. Нафтовия на всяка смяна.
                        За пръв път сложих оригинален LR възд. филт. и за 7к. км. стана смайващо мръсен - плътна мазна мръсотия на доста места. Докато използвах други - на 10к. км. наистина си беше запрашен, но само толкова. А когато го сложих, Диското осезаемо се отпуши спрямо нов от някаква марка. Инъче и аз го сменям с маслото, но май ще започна по-често.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Обслужване на седиментен филтър

                          Може би е по-добре да се прежалиш и да си вземеш K&N. Съвсем ще се отпуши, а и щом за 7000 км става черен (ах този софийски въздух) ще си го миеш и пръскаш, щом усетиш, че започва да се запушва.
                          "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Обслужване на седиментен филтър

                            Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                            Може би е по-добре да се прежалиш и да си вземеш K&N.
                            За LR - LR. Това ми схващането, когато мога да си го позволя.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Обслужване на седиментен филтър

                              Не искам да те навивам, защото на моя не е само от K&N-а - доработките са доста, ама направо хвърка. Аз K&N-а го сложих защото не остана място за кутията на филтъра и засега е временно докато намеря подходящ затворен Airbox, ама ще търся пак да е със спортен филтър - мисля, че си заслужава.
                              "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                              Коментар


                              • #30
                                До: Обслужване на седиментен филтър

                                Първоначално публикуван от Насов
                                И аз скъсах същата пробка
                                И какво правите като скъсате въпросната пробка?
                                В смисъл докато намерите нова. Или да не го почвам докато не намеря резервна? Абе с две думи като се скъса не изтича ли горивото?
                                Тази земя, по която тъпча сега,
                                тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                                тази земя – не е моя земя,
                                тази земя, простете, е чужда.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X