Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

    Каква е разликата между Range на газ и G-класа на газ. Скоро видях една такава тук в София, но тогава не обърнах внимвание коя модификация е точно.
    Range Rover Sport 2.7

    Коментар


    • #32
      До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

      Аз така и не разбрах за какво е цялата тема. Каква е всъщност задачката тук?

      1) Да се вземе престижен/ луксозен автомобил 2-ра ръка на добра цена?
      2) т.1 отгоре за целите на голям годишен пробег?
      3) т.1 + т.2 и да се реализира икономия?

      т.3 ми се струва несъвместима (за брада си трябва и гребенче). Но все пак ако пробега е значителен, най-добре е да се търси някой голям и мощен дизел. Примерно Г 400CDI, или ТЛК100 4.2TD и т.н.

      Рейнджа на газ, независимо дали пропан-бутан или метан не е решение според мен, поради следните причини.

      Няма кой в Б-я да направи наистина качествен монтаж. Под качествен монтаж нямам предвид толкова инсталацията (правят я добре), а настройката за работа. Пример с мен: платих 2.350лв. за газов инжекцион в БРЦ София, където след това ходих примерно 7 пъти за да им казвам (аз?!?) какво не работи и какво трябва да коригират. И момчетата (пичове са, но...) го правеха на принципа проба-грешка.

      Сега, нека се появи някой, който твърди, че има едни други, дето... Целия съм с слух...

      Още нещо. Бутилка. И с най-голямата възможна и разумна, така, че в багажника да можеш да побереш повече от чадър и дамска чанта имаш едни 200-400км. пробег. Т.е. до морето наливаш поне 2 пъти.

      Още нещо. Няма такъв филм с 10% загуби при метана. Загубите там са доказано 25-30%. ОК, голяма мотор, имам много, няма да проличи толкова. А окачване за бутилките? Колко ще живее тая хидравлика и т.н. с това тегло отзад?

      Bottomline:
      Вземете си един голям и мощен дизел, ако финансиите за големия годишен пробег са проблем (тогава по-скоро не е тази колата). Въпреки, че ако посмятате малко с ексела, ще установите, че разликата в разходите за бензин и дизел на годишна база при такъв джип са в порядъка на 2 до 5 хиляди лв. макс. в полза на дизела. Които не би трябвало да са проблем за собственика на такъв автомобил.

      Успех!

      Коментар


      • #33
        До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

        1 и 2 да. Целта не е да се реализира икономия, а просто си харесах няколко с 4.4 V8 двигател и ако беше разумно да сложа газ и да карам Range с такъв двигател бях склонен. Но при условие, че всички разумни доводи са против това да сложа на такава машина конкретно газ значи няма да ме огрее 4.4 V8.
        Решено 3.0 TD. Пращам инструкции на дилъра и дано ми излезе късмета. Благодаря на всички.
        Range Rover Sport 2.7

        Коментар


        • #34
          До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Няма кой в Б-я да направи наистина качествен монтаж. Под качествен монтаж нямам предвид толкова инсталацията (правят я добре), а настройката за работа. Пример с мен: платих 2.350лв. за газов инжекцион в БРЦ София, където след това ходих примерно 7 пъти за да им казвам (аз?!?) какво не работи и какво трябва да коригират. И момчетата (пичове са, но...) го правеха на принципа проба-грешка.

          Сега, нека се появи някой, който твърди, че има едни други, дето... Целия съм с слух...

          Още нещо. Бутилка. И с най-голямата възможна и разумна, така, че в багажника да можеш да побереш повече от чадър и дамска чанта имаш едни 200-400км. пробег. Т.е. до морето наливаш поне 2 пъти.

          Още нещо. Няма такъв филм с 10% загуби при метана. Загубите там са доказано 25-30%. ОК, голяма мотор, имам много, няма да проличи толкова. А окачване за бутилките? Колко ще живее тая хидравлика и т.н. с това тегло отзад?
          Доказано - в Плевен българчетата Фобос имат дотук монтаж без рекламации (макар да са малко бавни).
          За загубите на мощност при метана - аргументирай се ? Горивото е по-калорично от бензина (не се шегувам).
          2 зареждания до морето трагедия ли са ? Мисля че не.
          Виж за теглото на бутилките - Карбон (скъпи) 95 литра бутилки са 30 кг. Ако това е много ....

          ПП: Не споря, дискутирам. И си защитавам тезата. Колата е скъпа, инвестицията в метана ще е доста. Но икономията ще е огромна. Не виждам проблема да се кара лукс-клас евтино.

          Коментар


          • #35
            До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

            смятам че в крайна сметка никой не му отговори конкретно на човека дали ако си сложи газ на РР мотора ще се спъне? не НЯМА да се спъне, нито да се скопи, даже може да се направи да върви по-добре от колкото на бензин (е са ме засипаха с коментари) простата причина - октановото число на пропана за разход в литри не коментирам определено ако се настрои да върви повече и ще харчи повече ако се намали притока на газ няма да харчи но няма и да върви
            друг е въпроса за къдърно и некъдърно центроване на газ (много съм се напатил)
            а иначе почти всички мнения които прочетох по темата бяха нещо като анкета "бихте ли си сложили газова уредба на РР производство 2005г.?"
            успех с намирането на рейндж, много са добри
            поздрави
            Колокото по-як е джипа - толкова по-търсен е трактора... :twisted:

            Коментар


            • #36
              До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

              Малко информация от мен:
              Значи, карам БМВ 320 (150коня)всеки ден минавам по около100км. в София, Разхода градско е около 14/100км или грубо 28лв. Сложих метанов инжекцион за 3200лв. Разхода сега е 10лв/100км. Интересно е че извън градско ми дава още по нисък разход, или 500км-30лв.
              Имам дребни проблеми но за цената за която се возя съм склонен да си затворя очите.

              Коментар


              • #37
                До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

                Първоначално публикуван от mesiata Преглед на мнение
                смятам че в крайна сметка никой не му отговори конкретно на човека дали ако си сложи газ на РР мотора ще се спъне? не НЯМА да се спъне, нито да се скопи, даже може да се направи да върви по-добре от колкото на бензин (е са ме засипаха с коментари) простата причина...
                Аз смятам, че бяй напълно конкретен, като обясних защо според мен комбинацията бензинов РР + газ е безсмислена.

                Добре, Андрей, ти пък говориш малко теоретично. Дай съвет къде да се монтира тази газова уредба, хайде, дори не да върви подобре, просто да върви както върви на бензин, без това да е за сметка на друго - разход, значителни ТеНеТеМе-та и т.н.

                Та?

                Коментар


                • #38
                  До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Аз смятам, че бяй напълно конкретен, като обясних защо според мен комбинацията бензинов РР + газ е безсмислена.

                  Добре, Андрей, ти пък говориш малко теоретично. Дай съвет къде да се монтира тази газова уредба, хайде, дори не да върви подобре, просто да върви както върви на бензин, без това да е за сметка на друго - разход, значителни ТеНеТеМе-та и т.н.

                  Та?
                  Яро, аз говоря от личен опит за газовите уредби на колите които съм имал + една витара и тя на газ. разбира се нито една от тях не е била с газов инжекцион и затова не мога да кажа къде най-добре могат да я центроват, но при всичките ми коли центровката ми е била такава, че да върви толова колкото на бензин и разхода на газ да не бъде повече от 1-2литра повече от колкото на бензин (говоря за пропан бутан)
                  и въпреки всичко никъде не видях в твоето мнение и не само твоето, да има отговор на въпроса "ако си сложа газ на РР дали ще върви по-лошо от колкото на бензин?"
                  не искам да твърдя че аз съм някакъв гений на газовите, даже напротив, просто споделям личен опит и наблюдения
                  поздрави
                  Последно редактирано от mesiata; 13-03-08, 11:11.
                  Колокото по-як е джипа - толкова по-търсен е трактора... :twisted:

                  Коментар


                  • #39
                    До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

                    Едногодишния ми опит показва:
                    РР2003 с 3л.БМВ е много добро решение.Разход на градско /София задръстване/ 14-16 литра.Спорт 15-18 л. Неделно градско 12-15л.
                    Навън 9-15 според как го настъпваш.До Виена и обратно 12.5 на 100
                    при средна скорост94.8км.На дълъг път спокойно можеш да потдържаш140-180км.Ако ти се налага прави200км. и малко по равно
                    но вече му идва множко.Лично аз много си промених стила на каране
                    след като го яхнах.Карам по спокойно .Километража рядко минава 140-150км.Мощността от177к.с. е достатъчна за да те извади от ситуация.Ако ти се вижда малко може да се вдигне до около 210
                    но аз не препоръчвам каквото и да е бъркане по компютрите.Ако ти трябва резачка от светофар до светофар това въобще не е твоят автомобил та дори и този бензиновия с 300 к.с.За дълъг път едвали
                    бензиновия ще е кой знае колко по бърз от дизела,примерно до морето .Ако 10 минути ти решават проблема.В Европа от опит
                    знам че над 140 рискуваш доста та дори и в Германия.Така че ползата от ИЗЛИШНО голямата мощност клони към не повече от 20%.Не на последно място е и разликата във въртящия момент на двата двигателя.Тук има много по вещи от мен колеги, които биха могли да пуснат една сравнителна таблица с технически параметри на двата
                    РРовъра, примерно въртящ момент ,от 0 до 100 за ?сек. и т.н.Въпроса с газта според мен отпада. И не желая да го дискутирам от позицията на човек карал автомобили 11 години на газ и 5 на метан.Категорично ставаш опитен полигон за поне дузина газови разбирачи!
                    И последно : Стози избор купуваш луксозна лимузина с висока
                    проходимост чиято возия няма нищо общо с тази на каквито ида било други всъдеходи в момента.Проходимоста е на ръба на екстремния оффроуд.Това не е състезателен автомобил.И още нещо:Много от ламарините са алуминиеви ,няма шаси самоносеща конструкция ,
                    което го прави сравнително по лек с други аналози.
                    Дано съм бил полезен. УСПЕХ при избора.За по нататък питай ако сме сведущи по някой въпрос.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Range Rover 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

                      Темата е от 2008-а,но ако ще е полезно разгледайте сайта на JE Engineering.Mного бързо всеки заинтересован ще разбере къде са проблемите на Рейндж-а на газ.И как ги решават там(не е евтино).Другото нещо е,че в страни като Англия и Германия например има вече доста големи машини(не само Рейндж),които се карат на газ.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X