Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Range Rover 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

    След развалянето на сделката за Range Rover Vogue 3.0 TD тук в България за 58000 лв, но на 215 000 км сега ми търсят Range в Германия.
    Но четейки по западните форуми доста често виждах описания на RR V8 на газ. Сега по принцип не съм фен на газта, но не мога да дам смислено обяснение защо. Може би лоши спомени от такситата в началото и смърдящите им на газ коли. Но един приятел има кола на газ и по нищо не се разбира, че е на газ. Ще бъда много благодарен на всички, които споделят мнения конкретно за RR на газ. Акциза на 308 к.с. съм склонен да платя. Но разхода на бензин не. Но не искам да карам осакатен Range. Благодаря.
    Range Rover Sport 2.7

  • #2
    До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

    Ще платиш около 12-13 000 лева на държавата за акциз,още 50-60 000 за джип,а правиш сметка за разлики от по 200-300 лева на месец.Много не го разбирам.Само каското на месец е повече от тази икономия.Ако разхода е важен за теб,защо не вземеш дизеловия вариант?
    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

    Коментар


    • #3
      До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

      при 70-80 000 км на година разхода има значение. а и виж тази оферта:

      http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1

      Все пак колата е 2005 а и 300 к.с. са си 300 к.с., а цената на дизела вече е над тази на бензина

      Просто ми направи впечатление, че цените на V8 бензин са по-ниски, за по-нови коли от тези на дизела. Съответно и дизела и V8 бензин със съответните акцизи ми влизат в бюджета, но км на година не са малко и за това ме интересува и газта като вариант, но не знам как ще се държи ренджа V8 на газ.
      Range Rover Sport 2.7

      Коментар


      • #4
        До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

        Първоначално публикуван от incomis Преглед на мнение
        при 70-80 000 км на година разхода има значение. а и виж тази оферта:

        http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1

        Все пак колата е 2005 а и 300 к.с. са си 300 к.с., а цената на дизела вече е над тази на бензина

        Просто ми направи впечатление, че цените на V8 бензин са по-ниски, за по-нови коли от тези на дизела. Съответно и дизела и V8 бензин със съответните акцизи ми влизат в бюджета, но км на година не са малко и за това ме интересува и газта като вариант, но не знам как ще се държи ренджа V8 на газ.
        Както всяка кола на газ-зле.
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #5
          До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
          Както всяка кола на газ-зле.

          За между 2000 и 3500лв има богат избор на газови уредби(инжекционни),с които НЯМА да усетиш НИКАКВА разлика...По-вискочката цена е главно заради повечкото дюзи,които се използават и вероятно ще трябва втори редуктор/изпарител.
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #6
            До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

            Това имам в предвид. Качествена газова уредба, но като не съм карал кола на газ ме е шубе. Не иска после да имам кастриран рейндж. Моя приятел твърди даже, че на газ колата му е по-мощна от колкото на бензин. Няма оплаквания, но не е с рейндж, но незнам до колко разликите в двигателите на различните производители са съществени. Т.е дали ако една марка се държи добре на газ това да е валидно и за друга марка.
            Range Rover Sport 2.7

            Коментар


            • #7
              До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

              Първоначално публикуван от incomis Преглед на мнение
              при 70-80 000 км на година разхода има значение. а и виж тази оферта:

              http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1

              Все пак колата е 2005 а и 300 к.с. са си 300 к.с., а цената на дизела вече е над тази на бензина

              Просто ми направи впечатление, че цените на V8 бензин са по-ниски, за по-нови коли от тези на дизела. Съответно и дизела и V8 бензин със съответните акцизи ми влизат в бюджета, но км на година не са малко и за това ме интересува и газта като вариант, но не знам как ще се държи ренджа V8 на газ.
              Към тази обява следва да добавиш-мито,ддс и евентуално транспорт до европа,защото господата,които я продават в щатите не ми се вярва да я размятат през океана само за да се гледа.После като стане на 300 000км след две години(много караш бе човек) кой ще я купи?И друго-виж мигачите-щатско изпълнение.Все има някакви разлики,които ще дадат проблем с доставката на частите при подръжката или евентуални ремонти.Поне в сроковете.
              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

              Коментар


              • #8
                До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

                Първоначално публикуван от incomis Преглед на мнение
                Това имам в предвид. Качествена газова уредба, но като не съм карал кола на газ ме е шубе. Не иска после да имам кастриран рейндж. Моя приятел твърди даже, че на газ колата му е по-мощна от колкото на бензин. Няма оплаквания, но не е с рейндж, но незнам до колко разликите в двигателите на различните производители са съществени. Т.е дали ако една марка се държи добре на газ това да е валидно и за друга марка.
                Въпреки че на някой им е много смешно, моя съвет е да не се занимаваш с газови уредбиДо сега не съм видял двигател работещ на газ да не дава проблеми.От най-евтините уредби, до най-скъпите
                А и разхода на газ не е този за който си мислиш.ТД 3000 е перфектен двигател, ако можеш вземи него.Я погледни, въртящия му момент май беше по-голям от на V-8.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #9
                  До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

                  Това, че е от Щатите е проблем.
                  Range Rover Sport 2.7

                  Коментар


                  • #10
                    До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

                    Но всъщност аз няма да вземам точно тази,а лизинговата компания си имат дилър в Германия, който мо търси кола по предварително зададени параметри. За сега търси основно 3.0 Td. Въпросът е дали да включи и V8 бензин?
                    Range Rover Sport 2.7

                    Коментар


                    • #11
                      До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

                      Да,но не заради това че можеш да и сложиш газ,а заради този чудесен мотор с още по-чудесен звук от BMW.При по-внимателно преглеждане на обявите в мобиле,ще откриеш,че всъщност бензиновите не са по-етвини,напротив с около 2000 евро по-скъпи са.
                      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                      Коментар


                      • #12
                        До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

                        Да така е, определено харесвам по-вече бензина от нафтата, но към момента не съм склонен да плащам разходите за гориво на V8 бензин. Но ако мога да излъжа съдбата и да карам бесен V8 вместо икономичен дизел, бих рискувал. Но точно в това е въпроса... Дали е оправдан риска да сложиш на Range Rover V8 газова уредба?
                        Range Rover Sport 2.7

                        Коментар


                        • #13
                          До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

                          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                          Въпреки че на някой им е много смешно, моя съвет е да не се занимаваш с газови уредбиДо сега не съм видял двигател работещ на газ да не дава проблеми.От най-евтините уредби, до най-скъпите
                          А и разхода на газ не е този за който си мислиш.ТД 3000 е перфектен двигател, ако можеш вземи него.Я погледни, въртящия му момент май беше по-голям от на V-8.
                          Ми...какво да ти кажа,колега.Да вземем за пример моята КИА.Тя се счупи.На ГАЗ!!!Диференцияла се пръсна.Но скоро ще тръгне с едни доста по-здрви мостчета.Заповядай да се повозим на някоя разОтчица...
                          П.П.Междудругото има уредби,доста по-евтини,за които не си и чувал.Може да споделим актуалните новини на по кафе тия дни,ако искаш...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #14
                            До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

                            Доколкото знам 3000 TD 177кс чупи скорости, това ми го казаха от сервиз Gemini. Винаги там киснат по един два за ремонт. Така че мисля че V8 дори и на метан е по-добре от варианта дизел. Лично мое мнение може и да не съм прав но относно финансова гледна точка със сигурност е по добре. Аз наскоро взех RR TDS и съжелявам че не взех бензинов щото дизела ми дава над 18/100 градско.

                            Коментар


                            • #15
                              До: RR 2003-2005 TD3000 или V8 306 k.s. на газ

                              А бензиновия не можеш да го свалиш под 30.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X