След развалянето на сделката за Range Rover Vogue 3.0 TD тук в България за 58000 лв, но на 215 000 км сега ми търсят Range в Германия.
Но четейки по западните форуми доста често виждах описания на RR V8 на газ. Сега по принцип не съм фен на газта, но не мога да дам смислено обяснение защо. Може би лоши спомени от такситата в началото и смърдящите им на газ коли. Но един приятел има кола на газ и по нищо не се разбира, че е на газ. Ще бъда много благодарен на всички, които споделят мнения конкретно за RR на газ. Акциза на 308 к.с. съм склонен да платя. Но разхода на бензин не. Но не искам да карам осакатен Range. Благодаря.
Но четейки по западните форуми доста често виждах описания на RR V8 на газ. Сега по принцип не съм фен на газта, но не мога да дам смислено обяснение защо. Може би лоши спомени от такситата в началото и смърдящите им на газ коли. Но един приятел има кола на газ и по нищо не се разбира, че е на газ. Ще бъда много благодарен на всички, които споделят мнения конкретно за RR на газ. Акциза на 308 к.с. съм склонен да платя. Но разхода на бензин не. Но не искам да карам осакатен Range. Благодаря.
По-вискочката цена е главно заради повечкото дюзи,които се използават и вероятно ще трябва втори редуктор/изпарител.
Моя приятел твърди даже, че на газ колата му е по-мощна от колкото на бензин. Няма оплаквания, но не е с рейндж, но незнам до колко разликите в двигателите на различните производители са съществени. Т.е дали ако една марка се държи добре на газ това да е валидно и за друга марка.
) кой ще я купи?И друго-виж мигачите-щатско изпълнение.Все има някакви разлики,които ще дадат проблем с доставката на частите при подръжката или евентуални ремонти.Поне в сроковете.
Коментар