Малко извън темата, но много ми е любопитно - кои от ламарините на Дифендъра са алуминиеви? Не си заслужава да отварям нова тема
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Алуминиевото купе на Defender
Свий
X
-
Първоначално публикуван от ПаджероводМалко извън темата, но много ми е любопитно - кои от ламарините на Дифендъра са алуминиеви? Не си заслужава да отварям нова темаНа Дифендъра - всички панели по купето са алуминиеви.. На Рейндж Ровър Класик например предния капак (на мотора) не е. Има детайли и от желязо обаче.. Предлагам Венци да премести въпроса ти в нова тема и мога да приложа снимки и нагледно да се види..
-
))))))))) Ебати версията
))
Гонели са ниско тегло. Архиважно за проходимостта. И тогава това е бил моден високотехнологичен материал. Верно, когато станал големия бардак яко са се изблещили от тая работа, щото алуминия е вносен, ама все едно вече не е имало как да сменят производството. Пък и се обработва при по-ниски температури - значи производството е по-ниско енергоемко. А после така и си е останало, заради теглото. Пък и след войната алуминий вече е имало много.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Стефан))))))))) Ебати версията
))
Гонели са ниско тегло. Архиважно за проходимостта. И тогава това е бил моден високотехнологичен материал. Верно, когато станал големия бардак яко са се изблещили от тая работа, щото алуминия е вносен, ама все едно вече не е имало как да сменят производството. Пък и се обработва при по-ниски температури - значи производството е по-ниско енергоемко. А после така и си е останало, заради теглото. Пък и след войната алуминий вече е имало много.
Както знаеш във войната Англия е участвала основно с авиация и след приключването й, индустрията по инерция е заляла пазара с алуминий докато се пренастрои... При пазарна икономика знаеш какво става, а тогава никой не си е и помислил, че може да ползва алуминий за автомобилно купе..
За разлика от всички автомобилостроители, които купували дефицитното желязо за купетата, братята опитали друг вариант, който се оказал и с други опции!
Коментар
-
Стига бе) Колко самолета е загубило Луфтвафе над Англия? А колко са построили англичаните? Авиационния алуминий няма как да е стигал и за строеж на самолети. Башка дето от свалените самолети не остава много, те горят. И алуминия си гори нормално. Много повече от дървените самолети.
Па и кои са тия железни ровъри?
Коментар
-
Първоначално публикуван от Стефан))))))))) Ебати версията
))
Гонели са ниско тегло. Архиважно за проходимостта. И тогава това е бил моден високотехнологичен материал. Верно, когато станал големия бардак яко са се изблещили от тая работа, щото алуминия е вносен, ама все едно вече не е имало как да сменят производството. Пък и се обработва при по-ниски температури - значи производството е по-ниско енергоемко. А после така и си е останало, заради теглото. Пък и след войната алуминий вече е имало много., ти не си прав
Айде стига с тва тегло!
За разлика от Уаз-а, Ленд Ровър първоначално е трябвало да изпълнява функция предимно на селскостопанска и фермерска машина.. След това са ги взели в армиите. После, това с алуминия (просто) си е останало така, както и всичките хубави и лоши неща в тая машина за 30+ години..
А кварталните версии, че Ленд Ровър са слагали алуминии за да намалят теглото са толкова верни, колкото одите за VW Констенурките с двигател на ПоршеМитове..
Стремежа да се свали теглото максимално е бил най-вече при Land Rover Lightweight (писах за него тук : http://www.offroad-bulgaria.com/view...ht=lightweight и са се справили доста добре ~1300кг.
Коментар
-
Че то цялата костенурка е на Порше. Нали затова е и измислена думата фолксваген. Колко му е струвало да свърши и това като част от камуфлажа ...
Аха, значи във военния джип теглото пречи на проходимостта, а в селския - не?)
А английската промишленост няма как изобщо да е правила алуминий, там просто няма боксит)
Коментар
-
Първоначално публикуван от СтефанЧе то цялата костенурка е на Порше. Нали затова е и измислена думата фолксваген. Колко му е струвало да свърши и това като част от камуфлажа ...
Аха, значи във военния джип теглото пречи на проходимостта, а в селския - не?)
А английската промишленост няма как изобщо да е правила алуминий, там просто няма боксит)
Малко изопачаваш думите ми.Нямам точна идея колко важно е теглото за една селско-стопанска машина, но при всички случаи гонените цели са били съвсем други от тези за създаване на ултимативна военна машина.. Не ми се води тоя спор с тебе..
Коментар
-
Не знам какво е "ултимативна". Във всеки случай в ония години изискванията за военните и цивилните са били еднакви. А специално англичаните изобщо не са имали никаква концепция за сухопътната техника. Никаква. По-зле от тях са били само американците, които не са и подозирали че такова изобщо може да съществува. Техника за СВ в смисъл.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар