Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Алуминиевото купе на Defender

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Алуминиевото купе на Defender

    Малко извън темата, но много ми е любопитно - кои от ламарините на Дифендъра са алуминиеви? Не си заслужава да отварям нова тема

  • #2
    Първоначално публикуван от Паджеровод
    Малко извън темата, но много ми е любопитно - кои от ламарините на Дифендъра са алуминиеви? Не си заслужава да отварям нова тема
    Напротив, заслужава си!.. На Дифендъра - всички панели по купето са алуминиеви.. На Рейндж Ровър Класик например предния капак (на мотора) не е. Има детайли и от желязо обаче.. Предлагам Венци да премести въпроса ти в нова тема и мога да приложа снимки и нагледно да се види..

    Коментар


    • #3
      общо взето само шасито е стоманено, другото е от алуминий с малки изклюения
      drive alive

      Коментар


      • #4
        Интересното е, че първопричината за това е в липсата на достатъчно желязо по времето когато е създаван джипа...
        Виж алуминий от претопените Месершмити и Фоке Вулф - колкото искаш...

        Коментар


        • #5
          ))))))))) Ебати версията))
          Гонели са ниско тегло. Архиважно за проходимостта. И тогава това е бил моден високотехнологичен материал. Верно, когато станал големия бардак яко са се изблещили от тая работа, щото алуминия е вносен, ама все едно вече не е имало как да сменят производството. Пък и се обработва при по-ниски температури - значи производството е по-ниско енергоемко. А после така и си е останало, заради теглото. Пък и след войната алуминий вече е имало много.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Стефан
            ))))))))) Ебати версията))
            Гонели са ниско тегло. Архиважно за проходимостта. И тогава това е бил моден високотехнологичен материал. Верно, когато станал големия бардак яко са се изблещили от тая работа, щото алуминия е вносен, ама все едно вече не е имало как да сменят производството. Пък и се обработва при по-ниски температури - значи производството е по-ниско енергоемко. А после така и си е останало, заради теглото. Пък и след войната алуминий вече е имало много.
            Не, Стефане! този път нагази в кравешкото ла...но и си на път да потънеш..
            Както знаеш във войната Англия е участвала основно с авиация и след приключването й, индустрията по инерция е заляла пазара с алуминий докато се пренастрои... При пазарна икономика знаеш какво става, а тогава никой не си е и помислил, че може да ползва алуминий за автомобилно купе..
            За разлика от всички автомобилостроители, които купували дефицитното желязо за купетата, братята опитали друг вариант, който се оказал и с други опции!

            Коментар


            • #7
              Стига бе) Колко самолета е загубило Луфтвафе над Англия? А колко са построили англичаните? Авиационния алуминий няма как да е стигал и за строеж на самолети. Башка дето от свалените самолети не остава много, те горят. И алуминия си гори нормално. Много повече от дървените самолети.
              Па и кои са тия железни ровъри?

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Стефан
                ))))))))) Ебати версията))
                Гонели са ниско тегло. Архиважно за проходимостта. И тогава това е бил моден високотехнологичен материал. Верно, когато станал големия бардак яко са се изблещили от тая работа, щото алуминия е вносен, ама все едно вече не е имало как да сменят производството. Пък и се обработва при по-ниски температури - значи производството е по-ниско енергоемко. А после така и си е останало, заради теглото. Пък и след войната алуминий вече е имало много.
                Версията (на Volk) си е напълно вярната.. , ти не си прав Айде стига с тва тегло! За разлика от Уаз-а, Ленд Ровър първоначално е трябвало да изпълнява функция предимно на селскостопанска и фермерска машина.. След това са ги взели в армиите. После, това с алуминия (просто) си е останало така, както и всичките хубави и лоши неща в тая машина за 30+ години..

                А кварталните версии, че Ленд Ровър са слагали алуминии за да намалят теглото са толкова верни, колкото одите за VW Констенурките с двигател на Порше Митове..

                Стремежа да се свали теглото максимално е бил най-вече при Land Rover Lightweight (писах за него тук : http://www.offroad-bulgaria.com/view...ht=lightweight и са се справили доста добре ~1300кг.

                Коментар


                • #9
                  Това за претопяването беше майтап - английската индустрия е бълвала алуминий без пазар, няма ленд-лийз, няма крепости и Спийдфаери, няма нищо...

                  Всички промени в ситуацията са пълни с възможности, просто трябва да погледнеш нещата отстрани...

                  Коментар


                  • #10
                    Че то цялата костенурка е на Порше. Нали затова е и измислена думата фолксваген. Колко му е струвало да свърши и това като част от камуфлажа ...
                    Аха, значи във военния джип теглото пречи на проходимостта, а в селския - не?)
                    А английската промишленост няма как изобщо да е правила алуминий, там просто няма боксит)

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Стефан
                      Че то цялата костенурка е на Порше. Нали затова е и измислена думата фолксваген. Колко му е струвало да свърши и това като част от камуфлажа ...
                      Аха, значи във военния джип теглото пречи на проходимостта, а в селския - не?)
                      А английската промишленост няма как изобщо да е правила алуминий, там просто няма боксит)
                      За Констенура е ясно на кой е, какво е и какви функции е трябвало да изпълни. Въпроса е, че хората живеят с легендите за наточените бразилски костенурки с 6-цилиндрови двигатели на Порше. Вече ми е смешно когато спомена, че възстановявам VW и някакси всеки 2ри така импулсивно се сеща за познати на познати на познати на времето в Германия дето е-хеее ... с двигател на Порше..

                      Малко изопачаваш думите ми. Нямам точна идея колко важно е теглото за една селско-стопанска машина, но при всички случаи гонените цели са били съвсем други от тези за създаване на ултимативна военна машина.. Не ми се води тоя спор с тебе..

                      Коментар


                      • #12
                        Яро, виж колко елегантно стария диверсант те провокира по темата WV, ученото си е учено, освен ръкопашен бой групите изучаваха и психологически похвати.. добре, че не му "дръпна плувката" !

                        Коментар


                        • #13
                          Не знам какво е "ултимативна". Във всеки случай в ония години изискванията за военните и цивилните са били еднакви. А специално англичаните изобщо не са имали никаква концепция за сухопътната техника. Никаква. По-зле от тях са били само американците, които не са и подозирали че такова изобщо може да съществува. Техника за СВ в смисъл.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            А английската промишленост няма как изобщо да е правила алуминий, там просто няма боксит)
                            Англия май има някакви колонии и голееееми пристанища, или бъркам?

                            Коментар


                            • #15
                              )) Не особено, понеже Дьониц е имал достатъчно подводници. А боксит все едно има само в Унгария, Русия и Щатите. И някъв в Китай.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X