Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съществен проблем с ключа на Р38А

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съществен проблем с ключа на Р38А

    Имам интересна случка за разказване:
    Паркирах на паркинга на КФЛ в Дружба 2 в Сф, заключих си джипката и отидох да свърша 2-3 неща. След 20ина минути се върнах, опитах да отключа с дистанционното и О ИЗНЕНАДА, колата изобщо не реагира. Ни гък ни мък... Отключих си вратата с ключа, сядам и аха да запаля - компютърът вика "двигателят ви е изключен, щот тоз ключ не му познавам чипа". !?!?!?!?!?!?!?!
    Звъннах аз тук там на приятели, една позната в Мото пфое помага, но се стигна дотам да пращаме номера на рамата в Англия, пък те да ни дадат код за пренастройки и т.н. Сега чакам да пратят кода англичаните, пък междувременно си вися в колата на паркинга, с лаптопа в скута.
    Та това имах да споделя, като разплета възела, ще ви разкажа как е станало. Ако пък някой вече е минал по таз пътечка, нека звънне за съвет, 0889977759

  • #2
    До: Съществен проблем с ключа на Р38А

    Това е коментирано десетки пъти, но май не сте го прочел
    Единственото което можете да направите щом нямате кода е, да преместите джипката, 10-15-20м, избутайте я. След което пробвайте пак да я отключите с дистанционното. Ще стане. Успех


    П.П. Проблема, както и неговото отстраняване е описван, намерете темата и прочете, за да сте подготвен за следващи евентуални подобни случки!
    LZ1PER

    Коментар


    • #3
      До: Съществен проблем с ключа на Р38А

      да това е решението да се избута и един съвет колега заключвай си го с ключа за да нямаш такива проблеми особено в софия.
      [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

      Коментар


      • #4
        До: Съществен проблем с ключа на Р38А

        Проблема е следния - честотата на предавателя на ключа е 433МХц, а на ГСМ клетките е 900, 1800 и 1900 МХц. Понеже 900 МХц е почти кратна на 433МХц и сигнала от клетката е доста силен близо около нея, системата за имобилизация на Ровъра разпознава чуждите сигнали като опит за нерегламентирано отключване на автомобила. В такъв случай, имобилизацията се изключва само с акцес кода, който го пращат англичаните и клиента трябва да си го запомни.
        http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
        Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

        Коментар


        • #5
          До: Съществен проблем с ключа на Р38А

          Абсолютно вярно аз затова не позлвам оригиналната аларма и нямам проблеми
          [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

          Коментар


          • #6
            До: Съществен проблем с ключа на Р38А

            Първоначално публикуван от iignatov Преглед на мнение
            Абсолютно вярно аз затова не позлвам оригиналната аларма и нямам проблеми
            И как точно я изключи?

            Оригиналната аларма работи прекрасно. Направена е и работи много добре. Проблемът в подобни случай не е никакъв, човек като си знае кода, въвежда го и всичко е наред (процедурата отнема не повече от 30сек).
            LZ1PER

            Коментар


            • #7
              До: Съществен проблем с ключа на Р38А

              ОК, много моля да простите факта, че не съмпрочел внимателно, новичък съм още, затова така. Ще се постарая в бъдеще да не Ви занимавам с неща, които вече сте обсъждали (макар че това е доста трудно, нали?!?!?!?). Госпад здраве и късмет да ви дава, и много благодаря на пичовете, дето ми звъннаха по телефона! Силата да е с Вас!!!

              Коментар


              • #8
                До: Съществен проблем с ключа на Р38А

                Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнение
                И как точно я изключи?

                Оригиналната аларма работи прекрасно. Направена е и работи много добре. Проблемът в подобни случай не е никакъв, човек като си знае кода, въвежда го и всичко е наред (процедурата отнема не повече от 30сек).
                На баща ми колата от слагана допълнително аларма стана на въглен. Спечена овъглена чернилка.

                Коментар


                • #9
                  До: Съществен проблем с ключа на Р38А

                  Ами няма нужда да се "ходи" до Англия. Достатъчно е да отидете в Дару или на друго място, където имат Testdata. Access кода се прочита за минута и услугата струва 30 лв. После си го пишете някъде или го запомняте, все пак е 4 цифри.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Съществен проблем с ключа на Р38А

                    Странно,мен ме мотаха няколко дена.
                    Ти лично виждал ли си тази система тестдата?Ползвал ли си я?
                    И още,от къде да го прочетат този аксес код?
                    Защото аз съм давал само талона и паспорта си в дару.
                    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Съществен проблем с ключа на Р38А

                      Кода се изисква от Англия с/у номера на рамата!
                      LZ1PER

                      Коментар


                      • #12
                        До: Съществен проблем с ключа на Р38А

                        Добре, може да съм се заблудил. Със сигурност на малкия Ровър 200 на жена ми така свалиха Access кода. Спомням си, че когато ми тестваха алармата на Р38 ми предложиха да ми го кажат, но аз го имах в документацията - все пак докарах си Рейнджа от Германия, там си пазят всичко.
                        Тестдата е софтуерът на Ровър с който се работи с всички техни модели джипове и автомобили. По мои данни имат го само в Дару и МП. При Леви със сигурност го няма

                        Коментар


                        • #13
                          До: Съществен проблем с ключа на Р38А

                          Здравейте, къде и как се въвежда тоя Access код

                          Коментар


                          • #14
                            До: Съществен проблем с ключа на Р38А

                            В книжката трябва да е описано.
                            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Съществен проблем с ключа на Р38А

                              е, хубаво, ама ако имах книжка, аз нямам и затова питам

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X