Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Експедиционен Ленд Роувър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    А, с един резервоар изминава 750-800км. къде? При супер разтоварено каране оттук до морето (примерно).
    При експедиция този пробег е значително по-малък. Значително.



    Вельо е прав в случая, само да допълня към определението за експедиционна машина. Сериозните такива са с по два резервоара. Когато няма възможност за втори резервоар се мислят резервни туби отгоре или някъде. 500км. автономен пробег е несериозно за експедиционна машина. Там се мисли за порядък от 1000-1500км. в зависимост от даденостите и възможностите за доработване на конкретния автомобил.
    Яро,експедицията не е само черно,особено в Европа.А Бензиновия не може и да си помисли за такава автономност.
    Виден столичен ихтиолог

    Коментар


    • #17
      От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

      Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
      Яро,експедицията не е само черно,особено в Европа.А Бензиновия не може и да си помисли за такава автономност.
      Марто, експедицията е пътуване, където реално ти трябва подобна здрава, 4х4 машина. Иначе би отишъл и с колата (не, че някои диви авантюристи не го правят, но при тях идеята за експедиция е в друго). А Експедиция в Европа ми звучи, като експедиция до мола. В европа можеш да отидеш и с такси...

      Коментар


      • #18
        От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        Марто, експедицията е пътуване, където реално ти трябва подобна здрава, 4х4 машина. Иначе би отишъл и с колата (не, че някои диви авантюристи не го правят, но при тях идеята за експедиция е в друго). А Експедиция в Европа ми звучи, като експедиция до мола. В европа можеш да отидеш и с такси...
        Така де,за едно и също говорим,но на различни езици....Автономията на дизелака(колкото и да е куц),не може да се сравнява с тази на V8-ка!Иначе и аз искам осмак!
        Виден столичен ихтиолог

        Коментар


        • #19
          От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Вельо е прав в случая, само да допълня към определението за експедиционна машина. Сериозните такива са с по два резервоара. Когато няма възможност за втори резервоар се мислят резервни туби отгоре или някъде. 500км. автономен пробег е несериозно за експедиционна машина. Там се мисли за порядък от 1000-1500км. в зависимост от даденостите и възможностите за доработване на конкретния автомобил.
          Яро, това е вече разговор за Дифендър 110, който е по-лек от Диско и с по-голям багажник. Цел 1000 - 1500км. автономия говори за много повече багаж и (експедиционни) съоръжения и осигуряване, които също ще изискват повече гориво. Общото количество гориво отива от 300л. нагоре, което в Диско, барабар с багажа и хората не виждам как ще се побере (и с багажник на покрива). А темата не включва Дифендър.

          Коментар


          • #20
            offtopic:

            Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
            Така де,за едно и също говорим,но на различни езици....Автономията на дизелака(колкото и да е куц),не може да се сравнява с тази на V8-ка!Иначе и аз искам осмак!
            Куц е, но е един от най-икономичните. А това при дълги пътувания има значение. Двата двигателя са за тотално различни приложения.

            Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
            Яро, това е вече разговор за Дифендър 110, който е по-лек от Диско и с по-голям багажник. Цел 1000 - 1500км. автономия говори за много повече багаж и (експедиционни) съоръжения и осигуряване, които също ще изискват повече гориво. Общото количество гориво отива от 300л. нагоре, което в Диско, барабар с багажа и хората не виждам как ще се побере (и с багажник на покрива). А темата не включва Дифендър.
            Вельо, така или иначе или говорим за експедиция, или говорим за екскурзия, но романтично я наричаме експедиция. Като се натовари машината, става около 3 тона, ако не и 3+ тона. И при един нормално влошен терен, средната скорост пада, но средния разход отива нагоре. 300 литра като запас мисля, че са непостижими. Резервоара на Дифендъра по спомен бе около 90л., няма къде да побереш още 200.

            Относно Дифендър 110 и Дискавъри. На сходни тегла са, съвсем малко над двата тона. Но да, дифендъра е с по-голям полезен товар и принципно може да товари и носи повече. Проблема е в ограничението в опции за допълнителни резервоари и при двата. Възможностите са за такива в порадъка на 35-45л. макс. което е нищо.
            Последно редактирано от Yaro; 06-10-10, 22:34.

            Коментар


            • #21
              От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

              Понеже поддържам сайт за мегалити и се очертаваха 2 експедиции до Турция (за съжаление не се осъществиха), та доста четох и си мислех как да догодя Диското. В общи линии успях да докарам (теоретичен) автономен пробег 1000км., 3 души (2 учени + 1 шофьор и фотограф),запас от вода за 3 дни, осигуряване с консерви за 2/3 от експедицията (около 1 седмица), фототехника и допълнителни прибори за работа, палатка, чували и други евентуално нужни неща и толкова дрехи, че да не се налага губене на време в пране. При пътни условия междуселски пътища и лек до среден офроуд между мегалитните паметници. Това си е една лека експедиция с елементи на екскурзия. За нещо по-сериозно и с научна цел, Диското не ми се вижда удачно. Или поне да са 2 машини, та да се разпредели товара между тях и да има място за туби с гориво.

              Но категорично подкрепям Яро, че бензиновия осмак и дизеляка са със съвсем различно приложение и в най-оптимистичния случай са доста трудно съпоставими.

              Коментар


              • #22
                От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                Тук мисля че е времето да обясня за какво ще се ползва машината, защото забелязвам че вие степрофесионално обременени ( това не е обида ) относно "ДЖИПОВЕТЕ" .
                Значи , като казах "експедиционен " имах в предид "разходки" (по вашите критерии) единствено и само в страната, наместа където мойта колица се троши . Примерно да се качиш до хижата на Безбог или разходка покрай р. Русенски Лол . Аз не се изхвърлям за ЕКСПЕДИЦИИ като КАМЕЛ ТРОФИ , поради простата причина че няма да ми стигнат "закуските" за такъв тип автомобил . Колебанията ми за бензин и дизел са в качеството на горивата в милата ни родина и щетите които нанасят на двигателя, съответно разходите които пораждат.
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 07-10-10, 20:00.
                Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                A1+

                Коментар


                • #23
                  От: Експедиционен Ленд Роувър

                  Последните 4 мнения ги върнах обратно тук:
                  Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    .... А Експедиция в Европа ми звучи, като експедиция до мола. В европа можеш да отидеш и с такси...
                    Някой да ме извади из под масата, моля
                    Technical Rescue Direct - life lies in courage
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                    Коментар


                    • #25
                      От: Експедиционен Ленд Роувър

                      Велъо,аз ще ти бъда втората кола,знаеш мойта баракаДавай всичките туби и прочие при мен и не пипай и питай за тунинг!
                      Попътувах, не малко,като участник на мисий на "Лекари без Граници" и други по Африка и Средния Изток и видях,че се предпочитат Дизелите .При Тойота беше 3 литровия КЗ-Т/2 ЛТ е доста маломощен/ при Роварите 300 ТДИ.При питания от моя страна"защо?"отговора беше прост"лесни за подръжка и сравнително икономични".При подобни условия никой не дискутираше прекрасните качества на "големите дизели"-Тойота 4,2 ,Ровър 3,9.С подобни мотори бяха оборудвани само джиповете на Командния Състав Хората наблягат на съотношението свършена работа/похарчени средства.Колите нееднократно се караха претоварени в всякакви условия/до среден off road-каквото и това да означава?/Подържъха се сравнително добре,но все пак и там важи принципа"джипа е служебен,горивото го плаща друг".Но всеки поработил по-дълго време знаеше една друга максима"по-бавно,но по залез слънце-на сигурно място"
                      Колкото хора да питаш-толкова мнения ще се чуят!Всеки си има свойте приоритети.Аз споделих едно усреднено виждане на хора с умерени финанси и ползващи достта подобни машини при условия наподобяващи описаните от Велъо.Нарочно не описвам моделите на двете опоменати от мен марки-всички ги знаем от ТВ репортажите,други от личен опит,трети от не малкото филми и предавания за тези места и организаций.
                      Последно редактирано от zablio; 07-10-10, 17:34.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                        Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                        ...За нещо по-сериозно и с научна цел, Диското не ми се вижда удачно. Или поне да са 2 машини, та да се разпредели товара между тях и да има място за туби с гориво...
                        Диското се използва за експедиционни цели, разбира се Дифендъра има повече предимства. За почитателите на експедиционни дискавърите, сложете лигавниците и разгледайте тука:
                        http://www.syberia-mongolia.pl/gallery.html

                        Допълвам по предполежие на Пепи Петракиев с една стара любима тема:
                        Пътешествие из Аляска с LR Discovery I
                        Последно редактирано от Yaro; 08-10-10, 11:54.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                          Диско 1 300 ТДИ е перфектна експедиционна машина, като се има предвид първоначална цена, разход на гориво и удобство.Това лято отидох на морето за 4 дена на див къмпинг,бях натоварил диското догоре с всякакъв багаж, 60 лт туби с вода, газова бутилка, маса, столове и т.н. и т.н.Експедиционния багажник беше пълен и той.Бяхме 4-ма човека.От Севлиево до Варна и обратно със максимална скорост 110 и през повечето време 90, ми даде разход точно 9/100.Пътуването с Диското беше повече от удоволствие.Натоварено вози по-хубаво от празно.Въпреки многото багаж на всички им беше комфортно и удобно.Не се усещаше и липсата на климатик.За първоначална цена от 3600 лв (с десен волан е) какво повече му трябва на човек.Имам чувството,че повечето хора прекарват времето си във стягане и наджипване на експедиционен автомобил, сменят окачвания,гуми и какво ли не, а самата експедиция остава мечта.За повечето експедиции, които са публикувани във форума (с някои изключения) не е нужно нито 2 инча,нито шнорхел,нито блокажи.
                          Discovery I, 300 TDI

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                            Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
                            ...Имам чувството,че повечето хора прекарват времето си във стягане и наджипване на експедиционен автомобил, сменят окачвания,гуми и какво ли не, а самата експедиция остава мечта.За повечето експедиции, които са публикувани във форума (с някои изключения) не е нужно нито 2 инча,нито шнорхел,нито блокажи.
                            Донякъде си прав, в това, че за експедиция абсолютно не са необходими блокировки.
                            Усиленото окачване обаче (което винаги е с +лифт) и шнорхела са критично важни.
                            Както писах по-горе нека направим разлика между експедиция и екскурзия. Нямам нищо против първото, дори напротив, абсолютен почитател съм и аз, особено на дивото къмпиране, но двете понятия покриват принципно различно изживяване и съответно подготовка и т.н.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                              Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
                              Диско 1 300 ТДИ .......
                              ....... Имам чувството,че повечето хора прекарват времето си във стягане и наджипване на експедиционен автомобил, сменят окачвания,гуми и какво ли не, а самата експедиция остава мечта.За повечето експедиции, които са публикувани във форума (с някои изключения) не е нужно нито 2 инча,нито шнорхел,нито блокажи.
                              Алекс, така казаното от теб, го определихме като екскурзия, за експедициите ... като преборим ... и аз незнам какво, кризата, МЕРАК-а, или нещо друго, който го знае да го каже.

                              Първоначално публикуван от RUDECANCEL Преглед на мнение
                              ......... Тук мисля че е времето да обясня за какво ще се ползва машината, защото забелязвам че вие степрофесионално обременени ( това не е обида ) относно "ДЖИПОВЕТЕ" .
                              Значи , като казах "експедиционен " имах в предид "разходки" (по вашите критерии) единствено и само в страната, наместа където мойта колица се троши . .....
                              Почти всички от пишешщите в подфорума на L.R си попълват местоживеенето, ти си от Русе.
                              Има колеги от там, и с двата вида "мАтори", драсни по едно Лично Съобщение, вижте се, сравни и си прецени (ще обсъдите подръжка, консумативи, разход, и други неща).
                              Какъвто и да вземеш, гледай да е запазен екземпляр, за да ти е после приятно да го дозавършиш ( както си го виждал, или как си си го представял), не да се намразите взаимно още в началото от ремонти.

                              .... ето още едни мераклии, с марката : DiscoNomad .... ееехх. Има каво да се "открадне" като идеи.


                              .... Ъъъ, Яро ме предвари
                              Land Rover Discovery:
                              - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                              Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпроси и мнения за двигателите на Рейндж Ровър и Дискавъри

                                Аз просто дадох пример за удобство, малък разход и ниска цена.И аз си мечтая за една експедиция в Аляска,ама надали да стане в този живот.Естествено и аз съм със сменено окачване и малък лифт.По-добре малки екскурзии, отколкото постоянно да наджипвам и да се приготвям за експедиция,която не се знае въобще дали ще стане реалност.
                                Discovery I, 300 TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X