Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса за Рейндж Класик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко въпроса за Рейндж Класик

    Колеги интересуват ме няколко неща за Рейндж класик 3.5 V8 85г.
    1. колко и какъв ампераж трябва да са акомулаторите и съответно с какъв стартов ток
    2. модела на скоростната кутия - незнам дали задна е до първа или срещу пета
    3. изпускателните му тръби с какъв размер са
    4. размери на задни амортисьори - сгънато и разгънато състояние - евентуално дали стават от друга марка и модел
    5. феродото на предните и задните апарати дали е взаимозаменяемо
    6. ръчната с какъв привод е към барабана
    7. съединител - размери и от какво може да стане

    благодаря ви предварително
    идеите са навсякъде и даже не ги заключват

  • #2
    До: Няколко въпроса за Рейндж Класик

    Здравейте и добре дошъл във форума,

    1. Ако е версията с два акумулатора - 2 х 55 ампер часа е напълно достатъчно.
    2. Ръчната скоростна кутия е ранна версия на LT77, задна до първа.
    4. От друга марка дотолкова доколкото трябва да сравнявате размери и присъединителни стандарти (ухо, шпилка...). Но не съм чувал. От други ЛР да.

    Скромно, но от сърце!

    Коментар


    • #3
      До: Няколко въпроса за Рейндж Класик

      Колега, моля те, не бързай с побългаряванията. А това за накладките- какво имаш в предвид. Пообиколи магазините за накладки и амортисьори по симеон и ще се убедиш че не са толкова скъпи.
      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

      Коментар


      • #4
        До: Няколко въпроса за Рейндж Класик

        Ми за сега не съм тръгнал да побългарявам щото вероятно няма да го взема поради част от изброените причини а и щото днеска гледах едно диско 97-а, се пак разликата им е 12години а и диското май повече ми допадна, а и като за начало си има акомулатор и изпускателната му система не е тотално изгнила за разлика от класика.
        Сега имам ново въпросче диско 97-а с 200TDi ли е или с 300TDi и ако някой знае от къде да се сдобия с преден десен мигач за него ма да не е от МФ, а и приблизителен разход за София(градко) и извънградско.
        Yaro благодаря ти за отговора.
        Лек ден на всички
        идеите са навсякъде и даже не ги заключват

        Коментар


        • #5
          До: Няколко въпроса за Рейндж Класик

          Мигачи и въобще други неоригинални части можеш да си поръчаш и онлайн от купищата магазини, които предлагат за ЛР. Погледни тази тема:

          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=22246

          Относно избора на Дискавъри 200 или 300тди, също има писано доста, прочети, например започни оттук:

          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=23936

          За да си спестиш главоболия и разочарования в последсвтие имай предвид, че изпъскателната система, както и окачване, както и ред други неща на повечето стари 4х4 на пазара не е "свят", и подлежат на подмяна. Това са нормални неща за коли на тази възраст и цена...

          Успех в избора!

          Коментар


          • #6
            До: Няколко въпроса за Рейндж Класик

            Първоначално публикуван от hotrod Преглед на мнение
            Ми за сега не съм тръгнал да побългарявам щото вероятно няма да го взема поради част от изброените причини а и щото днеска гледах едно диско 97-а, се пак разликата им е 12години а и диското май повече ми допадна, а и като за начало си има акомулатор и изпускателната му система не е тотално изгнила за разлика от класика.
            Сега имам ново въпросче диско 97-а с 200TDi ли е или с 300TDi и ако някой знае от къде да се сдобия с преден десен мигач за него ма да не е от МФ, а и приблизителен разход за София(градко) и извънградско.
            Yaro благодаря ти за отговора.
            Лек ден на всички
            Kолега,както ще видиш и от снимките във втория линк,Диското което си харесал е 300ТДИ.Приблизителния разход градско е около 10/100
            Извън градско (зависи колко ти е тежък крака)-от 7(при 90 км/ч) до 12-13/100(над 130км/ч)...
            Виден столичен ихтиолог

            Коментар


            • #7
              До: Няколко въпроса за Рейндж Класик

              Благодарско на всички, вече го капарирах и тия дни ще го взема, предварително бях прочел това онова за 200 и 300 моторите но не бях 100% сигурен че е с 300 мотор, а иначе знам че ще ми трябват още толкова колкото ще дам за да ми стане по вкуса. Не харесвам дизела като гориво за МПС-та различни от камиони и за това винаги имам едно наум. Само да добавя че тепърва започват въпросите ми в този раздел
              идеите са навсякъде и даже не ги заключват

              Коментар


              • #8
                До: Няколко въпроса за Рейндж Класик

                Днеска си го прибрах диското (300TDi 97a) и съм много доволен, обаче имам няколко бързи въпроса а не ми се ще да отварям нова тема та:
                1. търся спешно тампони за предни амортисьори - от къде и евентуално цена - аз ще си ги сменям
                2. вероятно термостата не работи или просто го няма защото при работа на място за около 20 мин стрелката не успя да мръдне над първо деление - пак цена и от къде
                3. намират ми се едни кобри нт 31х10.5х15 дали ще упират без лифт - предложения
                4. къде би трябвало да се намира релето за подгревателните свещи
                5. поради липса на резервна гума ме интересува ако си намеря лята джанта дали гайките с които съм (в момента съм със стоманени джанти) ще могат да стягат лятата резерва, също така къде мога да си намеря секретни гайки за модела

                сигурно ще се сетя и друго ма после, предварително благодаря
                идеите са навсякъде и даже не ги заключват

                Коментар


                • #9
                  До: Няколко въпроса за Рейндж Класик

                  не разбирам много много от дизели ама до сега не съм чувал на студено време дизел като работи на място да загрява
                  остави го да поработи известно време (5мин) и след това като покараш стрелката би трябвло да "отлепи". поне на моя рейндж с такъв двигател на студено ако ще и 1час да го държа запален пак няма да отлепи стрелката.
                  Колокото по-як е джипа - толкова по-търсен е трактора... :twisted:

                  Коментар


                  • #10
                    До: Няколко въпроса за Рейндж Класик

                    Първоначално публикуван от mesiata Преглед на мнение
                    не разбирам много много от дизели ама до сега не съм чувал на студено време дизел като работи на място да загрява
                    остави го да поработи известно време (5мин) и след това като покараш стрелката би трябвло да "отлепи". поне на моя рейндж с такъв двигател на студено ако ще и 1час да го държа запален пак няма да отлепи стрелката.
                    Точно така, при мене трябава да то държа в обороти поне 15-20 минути, за да помръдне стрелката. Достига нормална работна температура чак след 30-40 минути сериозно каране. Според мен термостата си е наред. Лошото е, че докато колата не е загряла, няма и парно и зимата е малко кофти, добре, че я държа в гараж.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X