Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

    Здравейте колеги след като и аз се напатих с ЕАС и съм далеч от София за зануляване на ... С едно приятелче решихме да си решим проблема генерално /извинявам се че няма снимки/ и след няколко бесънни нощи в ровене в нета, намерихме цялата схема на системата.
    След което си сътворихме простичка система за ръчно пускане на компресора на предни задни клапани на възглавници и клапаните за вдигане и спускане и смятам, че независимо от простотата си решението ни е доста успешно.
    Защото според мен, то удължава живота на системата като цяло по ред причини. И най-вече писна ми да го гледам като голям камък и само да се мъкна по сервизи които да ми чистят гешки и ... оп след някой месец пак... това е колеги ако имате въпроси ...
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 20-10-09, 19:23.
    [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

  • #2
    До: Ръчно управление вместо EAS

    И най вече писна ми като цяло машината ми да е супер, а заради някакви си възглавнци / с които се движат всички камиони и автобуси от 100г.
    Да ме прави на малоумен заради някакъв теч, или височинни датчици или компресор който бачка като луд наистина като замисъл системата е добра но като изпълнение не е.
    И този авариен режим е пълна глупост как може на тампони да стигнеш до сервиза то до вкъЩи едвам се прибираш )
    И това е в общи линии, сега се кефя много компресора не съм го пускал от 4-5 дена и повече и машината си стои като връх Шипка, нито ми се нивелира през 6 часа нито постоянно да ми щтракат клапани в блока, добре че не ги чуваме от двигателя.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 20-10-09, 19:21.
    [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

    Коментар


    • #3
      До: Ръчно управление вместо EAS

      Обясни нещо повече, защото и аз съм се замислил за нещо подобно, макар че РР без екстри ... незнам???

      Коментар


      • #4
        До: Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

        Колега,с така направените подобрения можеш ли да променяш нивата?
        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

        Коментар


        • #5
          До: Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

          Като излезеш на магистрала кои му казва на какво ниво да бъде?
          Не е ли по нестабилен в завоите?

          Коментар


          • #6
            До: Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

            Колеги, извинявам се но нямах възможност да пиша.
            Да обясня, намерих схемата на свързване на системата и кое на къде влиза. Просто си включвам каквото искам с три обикновенни ключа, един за компресора, един с две положения за сваляне и вдигане, един пак с две положения за предни и задни възглавници и общо взето е това. Относно магистралата, не съм фен на високите скорости, но дори и да съм, мога да си го спадна малко и няма проблем. И то мога колкото си искам а не колкото системата си реши.
            Последно редактирано от Lazar; 01-02-08, 22:21. Причина: препинателни знаци, много дълго изречение
            [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

            Коментар


            • #7
              До: Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

              Колега извинявай,но това силно ми мяза на вършачкаджийска работа.Аз имах такива проблеми с моето диско и си взех една нива от магазина да я лашкам по горите.Де да знам ама вземе ли да ти създава грижи от тоя род по добре е да се разделите.

              Коментар


              • #8
                До: Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

                Апропо към таз марка интереса е нулев. Моето диско го подарих на близък човек.Виж ако беше МЛ заминава без колебание на подобаваща цена без оглед на състоянието.

                Коментар


                • #9
                  До: Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

                  Колега темата за интереса и дали тярбва да се разделя с нещо е друга смятам от тази която съм започнал. Бъди сигурен че ако не ми харесваше машината отдавна да е пътник но независимо от малкоте проблеми се кефя много и затова се занимавам с нея защото комфорта и е невероятен поне според мен.
                  [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

                    Така и така си започнал, защо не сложиш още един ключ за леви и десни? Така на страничните наклони ще е много по-сигурно. Успех.

                    Относно колегите които са против преправянията. Човека ясно каза, че колата много го кефи. Защо заради една недомислена сисема трябва да се отказва от нея?А системата явно е недомислена. Или по-скоро некачествена.

                    Много уважавам хората които не се спират пред проблеми, особенно такива които са лесно разрешими. И аз си мисля за нещо такова и най-вероятно ще го направя. На Тойотата на Blago 4x4, човека си е сложил възглавници и си бачкат от 6 години. И не са се пукали. А струват нови 52 лв. оборудвани. Само гумата е 25 лв. Кеф. По времето когато Тойотата е произведена мисля, че не е имало възглавници даже.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

                      Благодаря колега мислех си за леви десни но сега както съм ги вързал предни задни клапаните отварят по едно и също време и нямам проблем с наклона, но пак ще си помисля малко рапърски мога да го барна като спра до някой да се накланя към него )) и реплики от сорта коч стаа брато... уффф много филми гледам. Та ако някой иска да си направи и той може да разчита на съдействие вече повече от една седмица не съм пускал компресора и РР си стой вирнат и му се радвам сутрин като го видя
                      [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

                        Здравейте колега това което сте направили на колата е много добре, Можете ли да споделите нещо повече като схеми и начини на изпълнение. Питам ви защото ми се отдава възможност да закупя един Рейдж Ровър с дефект на добра цена, И по-точно не работи вдигането и свалянето на колата.

                        Съобщение от модератор:
                        Моля, напишете си в профила от къде сте.
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-08-09, 18:32.
                        JEEP CHEROKEE 2.5 TDI 1999
                        0887 67 08 79

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

                          Първоначално публикуван от bokatta Преглед на мнение
                          Здравейте колега това което сте направили на колата е много добре, Можете ли да споделите нещо повече като схеми и начини на изпълнение. Питам ви защото ми се отдава възможност да закупя един Рейдж Ровър с дефект на добра цена, И по-точно не работи вдигането и свалянето на колата.

                          Съобщение от модератор:
                          Моля, напишете си в профила от къде сте.
                          сори от София
                          JEEP CHEROKEE 2.5 TDI 1999
                          0887 67 08 79

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

                            Първоначално публикуван от bokatta Преглед на мнение
                            ... И по-точно не работи вдигането и свалянето на колата...
                            Колега, ти знаеш ли какво точно не му работи на РР дето си го харесал?
                            Защото, ако не знаеш по-добре вземи да го погледне човек дето разбира, че после да не те боли глава...
                            "Bis dat qui cito dat"

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ръчно управление вместо EAS (РР П38А)

                              Първоначално публикуван от bokatta Преглед на мнение
                              сори от София
                              .... добре, но не това имах впредвид.
                              ... да опитаме така а!
                              Прикачени файлове
                              Land Rover Discovery:
                              - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                              Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X