Здравейте!
Благодаря на всички за отзивчивостта която срещам тук - наистина се чувствам като част от едно голямо семейство, което е чудесно... лирично отклонение - моля да ме извините
Ето едно въпросче с неизвестна трудност:
Моят Free е след основен ремонт (вече на 2500 км) и тези дни му предстои смяна на масълцето. Така, в хода на ремонта е сменен и съединителя. Оттогава сравнително често 1-ва и задна скорости влизат трудно в гнездата, по изключение по време на движение се случва и някоя от високите да не влиза (опит за 5-та завършващ без да искам в 3-та например?!). При включване на задна се чува онова типично ромолене като, че ли не е зацепила скоростта и се налага силно да донатисна лоста назад в гнездото - тогава зацепва и всичко е ОК. Майсторите споменаха, че понеже съединителя е нов му трябва време за да поулегне и нещата ще се оправят постепенно - да "помпам" педала при нужда. Като, че ли има известна идея за "пооправяне", но все пак ме притеснява да не пропускам нещо по-съществено.
Въпросът ми е - има ли нещо за което трябва да се притеснявам в момента? Принципно ми е ясно, че ще ми е необходима диагностика, но на какво трябва да обърна по-конкретно внимание по този повод за да не се пропусне?
Какво ви е мнението за ТрейдКар? Аз лично съм доволен до момента, а вие?
Благодаря ви предварително!
Благодаря на всички за отзивчивостта която срещам тук - наистина се чувствам като част от едно голямо семейство, което е чудесно... лирично отклонение - моля да ме извините
Ето едно въпросче с неизвестна трудност:
Моят Free е след основен ремонт (вече на 2500 км) и тези дни му предстои смяна на масълцето. Така, в хода на ремонта е сменен и съединителя. Оттогава сравнително често 1-ва и задна скорости влизат трудно в гнездата, по изключение по време на движение се случва и някоя от високите да не влиза (опит за 5-та завършващ без да искам в 3-та например?!). При включване на задна се чува онова типично ромолене като, че ли не е зацепила скоростта и се налага силно да донатисна лоста назад в гнездото - тогава зацепва и всичко е ОК. Майсторите споменаха, че понеже съединителя е нов му трябва време за да поулегне и нещата ще се оправят постепенно - да "помпам" педала при нужда. Като, че ли има известна идея за "пооправяне", но все пак ме притеснява да не пропускам нещо по-съществено.
Въпросът ми е - има ли нещо за което трябва да се притеснявам в момента? Принципно ми е ясно, че ще ми е необходима диагностика, но на какво трябва да обърна по-конкретно внимание по този повод за да не се пропусне?
Какво ви е мнението за ТрейдКар? Аз лично съм доволен до момента, а вие?
Благодаря ви предварително!
Коментар