*Копирах темата си от раздел "Общи приказки" , където погрешно съм я пуснал.
Колеги, след джелатски напъни и скокове по педала ( от папардака на ролките във варненски пункт за годишни прегледи) ми се прецака сервото, съска откъм купето при натискане на педала и продължава докато стои натиснат. Педалът първо потъва яко с тъжна въздишка и колата започва да спира, след което се втвърдява на кокал и за да продължа спирането трябва да натискам като идиот.
Всичко това стана след пункта. Преди прегледа колата беше в сервиз за смяна на консумативи и др. неща ( накладки, течност, сервизиране и почистване на спирачни апарати, смена паразитни и водеща ролки , масла, промивки на системите и куп още работи) Като я взех спираше чудесно.
Дни рових из менюъли за парт-номера и информация. В тази връзка имам няколко въпроса и молба за съвет:
- Ремонтируемо ли е сервото?
- Ако не е, струва ли си да взимам от друго Диско или да търся някакво ново? (ако може не на цената на цяла кола на старо )
"Хилядолетният Сокол" е 300ТdI 1996, автоматик с ABS, (който го няма, свети му сервизната лампа откакто го взех) Помпата е с две тръбички, но може би трябва да е с 4 заради ABS-а? Питам, понеже в сервиза забелязаха че лауреати са се упражнявали по колата
Благодаря за отделеното внимание
Колеги, след джелатски напъни и скокове по педала ( от папардака на ролките във варненски пункт за годишни прегледи) ми се прецака сервото, съска откъм купето при натискане на педала и продължава докато стои натиснат. Педалът първо потъва яко с тъжна въздишка и колата започва да спира, след което се втвърдява на кокал и за да продължа спирането трябва да натискам като идиот.
Всичко това стана след пункта. Преди прегледа колата беше в сервиз за смяна на консумативи и др. неща ( накладки, течност, сервизиране и почистване на спирачни апарати, смена паразитни и водеща ролки , масла, промивки на системите и куп още работи) Като я взех спираше чудесно.
Дни рових из менюъли за парт-номера и информация. В тази връзка имам няколко въпроса и молба за съвет:
- Ремонтируемо ли е сервото?
- Ако не е, струва ли си да взимам от друго Диско или да търся някакво ново? (ако може не на цената на цяла кола на старо )
"Хилядолетният Сокол" е 300ТdI 1996, автоматик с ABS, (който го няма, свети му сервизната лампа откакто го взех) Помпата е с две тръбички, но може би трябва да е с 4 заради ABS-а? Питам, понеже в сервиза забелязаха че лауреати са се упражнявали по колата

Благодаря за отделеното внимание
.
. Моето губи вакуум само при натискане на педала, а полученото си смуче винаги. И се вкарах в голЕм филм в сервиза ( разглобяване, пак течности, обезвъздушаване и куп гимнастики) Ааайде пак обратно старото, което поне в началото захапва. Явно трябва да търся части от коли на собственици а не от скрап-вносители, каквито са повечето. Надявам се следващото, което ми прати продавача да работи. Поисках преди това да го тества дали дава вакуум като всмукне въздух през шланга, водещ към вакуум помпата. Ако не, да не го праща.
Коментар