Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Freelander след основен ремонт на двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Freelander след основен ремонт на двигателя

    Здравейте на всички!
    Скоро си взехме Freelander и имахме лошия късмет заради разкъсан входящ маркуч на турбото последното да се развали непоправимо и да се надере 1-ви цилиндър. Към момента колата е с ново турбо и с двигател след основен ремонт (бутала, цилиндри) + нов входящ маркуч разбира се . Осезателно по-мощна и пъргава е, но се притеснявам дали след повишаване обема на двигателя (макар и малко) останалите компоненти няма да се натоварят недопустимо повече? Какво ви е мнението за основните ремонти на дизеловия вариант на двигателя от 1998 г.?
    Благодаря предварително и вълнуващ път на всички!
    p.s. в крайна сметка говорим за Honda или за Rover двигател?
    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
    LZ1EMS

  • #2
    До: Основен ремонт на двигател за Freelander

    До колкото ми е известно TD4 мотора си е на Ровър.

    Според мен няма причина да се притесняваш за останалите компоненти. Само малко по внимателно 1-те 10 хиляди километра, 2 смени на масла едно на около 2-3 хилди и едно след 7-8 хиляди.. и.. всичко е ОК

    Да си го караш със здраве.
    LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
    LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
    [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

    Коментар


    • #3
      До: Основен ремонт на двигател за Freelander

      ТД4 си е на БМВ, Ел-дизела си е на Ровър, ама както и да е. След въпросния ремонт нищо не се натоварва в повече. Обема почти не е променен. Ако всичко е напраявено както трябва, няма място за притеснение. Само както казва колегата внимателно през първите 10-15к км да не претоварите мотора- щадете го.
      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

      Коментар


      • #4
        До: Основен ремонт на двигател за Freelander

        Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
        ТД4 си е на БМВ, Ел-дизела си е на Ровър, ама както и да е. След въпросния ремонт нищо не се натоварва в повече. Обема почти не е променен. Ако всичко е напраявено както трябва, няма място за притеснение. Само както казва колегата внимателно през първите 10-15к км да не претоварите мотора- щадете го.
        You are the boss! Подведох се от TD5 който си е ровъров и излиза 99г. Сега след като го прочетох се сетих че TD4 беше по късно анонсиран от Ровър. Но нямах идея, че е на БМВ. Той пак ли е помпа-дюза технология като TD5?

        Извинявам се за отклонението от темата
        LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
        LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
        [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

        Коментар


        • #5
          До: Основен ремонт на двигател за Freelander

          Първоначално публикуван от SG Преглед на мнение
          You are the boss! Подведох се от TD5 който си е ровъров и излиза 99г. Сега след като го прочетох се сетих че TD4 беше по късно анонсиран от Ровър. Но нямах идея, че е на БМВ. Той пак ли е помпа-дюза технология като TD5?

          Извинявам се за отклонението от темата
          Не е. Комън реил е, все едно гледаш Бумер 320д. И е мн гаден за обслужване- горивен и въздушен филтри са кофти тръпка, особено горивния. Освен това е капризен на нафта. ТД5 е велика работа!
          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

          Коментар


          • #6
            До: Freelander след основен ремонт на двигателя

            Приятели, т.е. дизела на Freelander от 1998 г. 2.0 е на BMW?! Да се радвам ли или да плача за това което имам под капака?
            Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
            „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
            LZ1EMS

            Коментар


            • #7
              До: Freelander след основен ремонт на двигателя

              Споко- и 2-та двигатели са добри, няма какво да те притеснява.
              Последно редактирано от Asen - Dezki; 09-01-08, 18:18. Причина: Малко бозисто беше
              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

              Коментар


              • #8
                До: Freelander след основен ремонт на двигателя

                Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
                Приятели, т.е. дизела на Freelander от 1998 г. 2.0 е на BMW?! Да се радвам ли или да плача за това което имам под капака?
                До 2000г. двигателя е 2.0 тд,a след 2000г. е TD4 и е на BMW

                Коментар


                • #9
                  До: Freelander след основен ремонт на двигателя

                  emanuilis, много моля би ли споделил къде си правил ремонта на двигателя и доволен ли си от него.
                  Нашето Фрилендърче 2.0 TDI (1999 г) има нужда от надежден монтьор

                  Коментар


                  • #10
                    До: Freelander след основен ремонт на двигателя

                    Първоначално публикуван от algaivel Преглед на мнение
                    emanuilis, много моля би ли споделил къде си правил ремонта на двигателя и доволен ли си от него.
                    Нашето Фрилендърче 2.0 TDI (1999 г) има нужда от надежден монтьор
                    При свои хора с гараж, локомотивни механици (сериозно). Работата отне повече от месец понеже освен ,,остъргването" на блока и новите бутала се смени всичко което изглежда прекомерно износено (зъбчати колела, лагери и т.н.). Следваше BOSH - тест и пр. Избора за основен ремонт на двигател си остава изцяло твой - имаше вариант и с втулка в цилиндъра, но не го предпочетох (макар и да ме убеждаваха усилено). Цената е с порядки по-висока при този ми избор, но поне сега знам със сигурност какво карам (в какво състояние). Естествено стои опция и да си купиш директно нов двигател (около 5000 euro ако не се лъжа). Ремонта бе осъществен в гр. Борово, Русенска област - късмет, че аварирахме в близост до тях. Тук е момента да им благодаря - чичо Митко (Швейка) и чичо Стефан. Да сте живи и здрави
                    За момента съм много доволен и ако не се случи нещо непредвидимо ще си го карам докато не му се разпадне купето
                    Последно редактирано от emanuilis; 10-05-08, 17:59.
                    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                    LZ1EMS

                    Коментар


                    • #11
                      До: Freelander след основен ремонт на двигателя

                      Благодаря ти много за информацията.
                      Ние всъщност имаме нужда от човек в София. Преди някалко дни като се прибирахме кам София след празниците, на магистралата преди Пловдив при скорост около 130 км/час нещо изпуши и от ауспуха излезе кълбо черен дим. На пръв поглед беше избил клапана на компесационния съд на охладителната течност и чяст от нея се беше разляла по двигателя (на таблото нямаше никиква индикация за прегряване до този момент). Доляхме вода, доляхме масло(беше на средата м/у минимума и максимума) и се опитахме да запалим. Кълбото черен дим се появи отново. След няколко опита се окоза че ако се поддържат до 2000 оборота, колата върви що годе със 60-80 км, ако обаче надвишахме 2000 оборота, гадния пушек се появяваше и оборотомера се завърташе към безкрайност. Бабно бавно се прибрахме до къщи и сега се чудим какво да правим. Съпруга ми смята, че е гръмнал турбокомпресора, един приятел твърди, че може да е някакъв клапан, който връща изгорелите газове...
                      Моля да бъда извинена ако звуча смешно, толкова са ми познанията
                      Ще бъда безкрайно признателна ако ме насочите към читав човек в София към когото да се обърнем за помощ и съвет.
                      Дали трябва да пусна отделна тема, какво ще ме посъветвате?
                      Колата е Land Rover Freelander 2,0 TD, произведена 1999 г. с английски двигател.
                      Някакви идеи?

                      Коментар


                      • #12
                        До: Freelander след основен ремонт на двигателя

                        Първоначално публикуван от algaivel Преглед на мнение
                        Преди някалко дни като се прибирахме кам София след празниците, на магистралата преди Пловдив при скорост около 130 км/час нещо изпуши и от ауспуха излезе кълбо черен дим. ... След няколко опита се окоза че ако се поддържат до 2000 оборота, колата върви що годе със 60-80 км, ако обаче надвишахме 2000 оборота, гадния пушек се появяваше и оборотомера се завърташе към безкрайност.
                        Внимавайте По-добре не карайте колата. Явно гори масло Възможно е в един момент ситуацията да стане неовладяема и да не можете да загасите двигателя - следва самозапалване Случва се при дизелите. Ако се случи - спираш и включваш от спряло положение на 2-ра или 3-та предавка, отпускаш съединителя и двигателя спира (не му стига мощност). Внимавайте Пробива на масло в горивната система може да е от различни места. При този модел турбо-компресора сработва на около 2000 оборота, което навежда съмненията ми в тази насока - вижте него (също слабо звено на този модел). В София има специализиран сервиз за рециклиране и за нови турбо-компресори. Намира се на околовръстния път (отклонението за булевард България). За диагностика - вижте в Мото-Пфое (води се, че е безплатна, а и специалистите доколкото съм чувал са на ниво). Късмет и се пазете
                        p.s. моля някой от модераторите да препрати съобщението на ,,личната" на algaivel (не мога сам) - важно е за да се предодврати по-сериозна авария
                        Последно редактирано от emanuilis; 11-05-08, 17:55.
                        Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                        „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                        LZ1EMS

                        Коментар


                        • #13
                          До: Freelander след основен ремонт на двигателя

                          Подкрепям колегата , най вероятно турбото пълни масло в цилиндрите, затова се и форсира. От там трябва да се почне, сваля се маркуча и се гледа, ако е пълен с масло турбото е.
                          Но защо пък е избил клапан на разщирителен съд. Това също не звучи добре.
                          Андро.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Freelander след основен ремонт на двигателя

                            Много Ви благодаря за отговорите
                            В момента не караме колата, търсим надежден монтьор, с който да разговаряме и да се консултираме какво да правим и къде да я закараме(вероятно с пътна помощ).
                            Затова се обърнах към Вас, като хора патили и препатили - да ме насочите.
                            Днес ще се обадя в Мото Пфое, пък ще видим. (Там не работят ли с кожа на клиена)
                            Лек и успешен ден на всички

                            Коментар


                            • #15
                              До: Freelander след основен ремонт на двигателя

                              Първоначално публикуван от algaivel Преглед на мнение
                              Много Ви благодаря за отговорите
                              В момента не караме колата, търсим надежден монтьор, с който да разговаряме и да се консултираме какво да правим и къде да я закараме(вероятно с пътна помощ).
                              Затова се обърнах към Вас, като хора патили и препатили - да ме насочите.
                              Днес ще се обадя в Мото Пфое, пък ще видим. (Там не работят ли с кожа на клиена)
                              Лек и успешен ден на всички
                              Не се безпокой за кожата.
                              Става МП, става и Дару - Ако е турбо ще ти предложат ново, или да го занесеш в реал турбо - обсъди го.
                              Но неконтролируемовисоките обороти идват от масло, идващо от турбото.

                              А за по-скъпите сервизи - преди 1 седмица станах свидетел, как в евтин сервиз счупиха колата на човек от мързел - просто не си струва - за 40 ст О-пъстен, подпиране с 2 пръста на лявата ръка и 300м пеша бяха повредени радиарор за 220лв и тръба с маркуч за 209лв.
                              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X