Да, ок. Може да си прав, не съм в течение много с тежестите на железата но 30 е едно, 60 друго. А и наистина малко височки са му бордовете на този, може да се снижи, пък и леко ще олекне... Изглежда добре все пак. Ето този е бая с по-ниски бордове. Чудя се само така покрит /много приятно изглежда/, колко ли тежи...
Насов, тоя е от 1/2 тръби, а на колегата е 3/4, сигурно на 2мм. Според мен за тая голяма конструкция трябва да се използват тънкостенни тръби. Може доста да падне теглото.
Тънкостенните няма ли да се по-кекави? Аз реално ще си карам с моя, той май си е оригинален, ровърски, но ако трябва да съм честен, сложа ли си ролкейдж ще се замисля и за подобен експедиционен, който да се хване за кейджа. Та реално при сакатлък ще поеме бая от гърча. Някак трябва да се комбинира здравина с лекота. Аз така си обеснявам и зловещите цени на тези багажници в нета...
...
Някак трябва да се комбинира здравина с лекота...
Аз не съм фен на тия големи и тежки конструкции.
Моя го направих доста елементарен и универсален. На Голди също помогнах в изработката. И двата са около 7-8кг.
здравейте, преди малко се върнах от Търново с пресни впечатления, докарах един кашон дълъг два метра и широк 80 см и тежи около 40 кг, единствено с което трябваше да се съобразявам беше да намалям на завоите (не че има кой знае какви големи завои по пътя Севлиево - Търново ). Аз казах че използвах 36 метра тръби, които тежат около 60 кг, но в това влиза и стълбата и отпадъчен материал, ако трябва да бъда точен, поиграх си малко и сметнах, че само за багажника са използвани 29 метра тръби, които тежат около 45 кг. Според мен, на жълтото диско на снимката багажника с по ниски бордове изглежда по - добре, но моите са високи 20 см и като сложа шперплат или фазер 2 см и матрак 20 см и смятайте,че съм паднал отгоре още преди да съм заспал относно улуците аз си мислех че са доста здрави и издръжливи (дано не съм грешал), както се вижда на снимката долу, багажника на това диско е хванат за улуците и е с поне 100 кг багаж, само ме притеснява да не се обърна някъде из гората, но пък аз не съм кой знае какъв offroader, по скоро ползвам джипката за леки планински разходки по леки терени. Абе с две думи като видях схемата на багажника във форума веднага почнах да го правя без да се замислям, че оригинално е алуминиев и е хванат за клетката но вече е късно да променям каквото и да е, карам го така пък ако се обърна някъде ще помагате
... Абе с две думи като видях схемата на багажника във форума веднага почнах да го правя без да се замислям,
.... нали в момента и ти се чустваш като тия ...
Прикачени файлове
Land Rover Discovery:
- ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.". Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!
Чесно казано хич неми допада идеята за багажник за диско ........... и без това е с ужасно високо купе ! А ако се ходи в гората ще е голям проблема !
Те хората правят таКвиз багажници ама карат в пустини и савани , а и обема вътре е достатачен според мен !
Но ако все пак се налага багажник то АЗ ще заложа само на долна скара , с коланите ще е достатачно добре закрепен багажа .
Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
.... Ето този е бая с по-ниски бордове. Чудя се само така покрит /много приятно изглежда/, колко ли тежи...
... още малко картинки за модела които е дал Насов ... ЦЪК
А ...ТУК има "модифициране" на едно DISCOVERY.
Land Rover Discovery:
- ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.". Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!
Коментар