Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с въздушното окачване на Range Rover Р 38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Рейндж П38А - проблем с компресора

    никъде не става въпрос за по евтини варианти, а за хора, които разбират наистина, аз предавам моите случаи, не на други, дочути и т.н., в Дару кар, диагностика е на 19 години и е по смотан и от Уили патока даже, тук съм описъл подробно случая с "неработещият " компресор, а пък той всъчност си работеше, но ТАПАЦИТЕ от Дару кар ми обявиха 1600 лв, оправих проблема в сервиза на Ровър за 36 лв.
    Втори случай. Имам МГ ЗР 160, единствено в София, Дару кар са официални вносители, свети ми лампата за чека и колата неще да мине 5500 оборота, отивам пак в Дару кар и 19 год. пич ми казва след три часово ровене в колата ( той такава не беше и чувал, че има ), че трябва да ми разглоби двигателя. Съответно му теглих една п... майна и си тръгнах. Оказа се че просто са разменени две букси на ваносите и колата си литна пак.
    Да ли ще ходиш в Дару кар или в Долнонанагорнище си е лично твоя работа, аз изказвам мое лично мнение, а пък ти порови малко във форума и виж мненията на " специалистите " тук. Щото е много лесно да таралянкаш навтова печка, пък да даваш коментари за бензин, който си виждал един два пъти.

    Коментар


    • #77
      Проблем с въздушното окачване РР П38А

      Здравеите и от мен. Доживях и аз да пиша за този прословут проблем на Range Rover П38. Накратко ще разясня че пиша от една зала и ме чакат да затворят. В вторник престигнах във Харманли към 1:30 вечерта оставих си джипката пред хотела, сутринта ставам и неиска да се дига. Провериха тука едни писани маистори компресора (работи) моля даите ми идеи какво да го правя тука няма кой да го закачи немога и да се движя с него гумите опират във подкалниците следователно и немога да се пребера обратно във сливен. оставям си телефона за връзка само ми прозвънете аз ще ви набера дано измислим нещо 0888196898

      Коментар


      • #78
        До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

        пратих SMS
        FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
        BJ42 04 1982
        FJ62 11 1983 skipe blago4x4
        LZ 2 BHB

        Коментар


        • #79
          До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

          нямам никакъв опит и ме е страх акъл да ти давам - ето един линк към чудесна страница с доста препоръки и съвети по проблема ...

          там има и препратка към една любителска програмка (за която ще ти трябва един стандартен сериен кабел) с чиято помощ + лаптоп да ресетнеш копютъра на EAS - ето линк-а http://www.rangerovers.net/repairdet...rsoftware.html
          LR Disco II, Td5

          Коментар


          • #80
            До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

            Подозирам че грешката не е в компа,а та има едни тръбички,които са слабото място на тази машинка.Пукат се и от там не може да се вдигне

            Коментар


            • #81
              До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

              Ако не се лъжа в стандартния си вариант пада на ограничители (Bump Stops) и може да се кара със скорост до 50 км/ч. Това като краен случай и без да знам с какви гуми си (щото казваш, че опират).

              Коментар


              • #82
                До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

                Благодаря на всички който се обадиха и ми дадоха съвет. След дълги размисли реших да го оставя тук в Харманли и да изчакам сервиза които ми препоръча един от колегите да орвори врати към края на месеца. Имам съмнения за една от възглавниците че изпускаше може и тя да е гъбясала нацяло затова ще си поръчам 4-бр въздушни възглавници и ще бъдат сменени за да не се повтаря тази неодобна ситуация . От там насетне маисторите ще кажят какво следва.

                Коментар


                • #83
                  До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

                  Първоначално публикуван от ALTIDEAD Преглед на мнение
                  Благодаря на всички който се обадиха и ми дадоха съвет. След дълги размисли реших да го оставя тук в Харманли и да изчакам сервиза които ми препоръча един от колегите да орвори врати към края на месеца. Имам съмнения за една от възглавниците че изпускаше може и тя да е гъбясала нацяло затова ще си поръчам 4-бр въздушни възглавници и ще бъдат сменени за да не се повтаря тази неодобна ситуация . От там насетне маисторите ще кажят какво следва.
                  Ако ще хвърляш толкова пари, мисля че един M.A.R.S кит (http://www.rangerovers.net/repairdet...n/replumb.html) ще ти бъде от голяма полза.

                  На мен също май ми изпуска задна лява възглавница, за това като го запаля сустрин изчаквам при отворена врата около 5 мин. и след това затварям вратата. Предполагам, че компресора нагнетява в бутилката необходимото налягане и при затваряне на вратата успява бързо да вдигне окачването горе (поради доброро налягане). Иначе ако опитам веднага след запалване да го вдигна - тръгва до някъде, и спира.

                  Коментар


                  • #84
                    До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

                    Пружините не ми допадат като идея. побългаряването не ми се нрави много . Ако не се лъжя ги гледах за около 150 лири комплект предни и заднитя бяха някъде толкова, и все пак си е дългосрочна инвестиция няма да пукам възглавници всяка година, или поне се надявам да не пукам повече че е някакав ужяс едвам мърдам до залата да пиша

                    Коментар


                    • #85
                      До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

                      Първоначално публикуван от ALTIDEAD Преглед на мнение
                      Пружините не ми допадат като идея. побългаряването не ми се нрави много . Ако не се лъжя ги гледах за около 150 лири комплект предни и заднитя бяха някъде толкова, и все пак си е дългосрочна инвестиция няма да пукам възглавници всяка година, или поне се надявам да не пукам повече че е някакав ужяс едвам мърдам до залата да пиша
                      M.A.R.S. не е комплект за преминаване към пружини, а байпас на системата компютър, компресор и клапани, чрез която можеш на всяка бензиностанция да си напомпиш произволна възглавница, както правиш това с гумите на джипа.

                      Ако смениш всички възглавници, значи слабите звена за известно време ще са всичко друго, но не и те. Т.е. би било добре да можеш да си ги помпиш, дори ако всичко друго от EAS-а откаже да работи.

                      Цената, която си посочил за 4 възглавници не ми се вижда реална. За толкова мисля, само гумената им част можеш да купиш (мисля, че беше Air Spring Bellow).

                      Успех

                      Коментар


                      • #86
                        До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

                        В Дару-кар на поръчка са по 400 и косур кинта бройката,ако се поръчат от германия от са по 600 и нещо.Това са ми бегли спомени,ако наистина цената за която казваш е реална значи си на много добра прИмосия

                        Коментар


                        • #87
                          До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

                          Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                          Ако ще хвърляш толкова пари, мисля че един M.A.R.S кит (http://www.rangerovers.net/repairdet...n/replumb.html) ще ти бъде от голяма полза.

                          На мен също май ми изпуска задна лява възглавница, за това като го запаля сустрин изчаквам при отворена врата около 5 мин. и след това затварям вратата. Предполагам, че компресора нагнетява в бутилката необходимото налягане и при затваряне на вратата успява бързо да вдигне окачването горе (поради доброро налягане). Иначе ако опитам веднага след запалване да го вдигна - тръгва до някъде, и спира.
                          Имаш ли представа колко парички е този КИТ за който говориш друже

                          Коментар


                          • #88
                            До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

                            Първоначално публикуван от veritas Преглед на мнение
                            ..цената за която казваш е реална значи си на много добра прИмосия
                            Реалната е 55-60 лири, Дънлоп, а прИмоцията е в в Дару и МПф, само че не минус, а в плюс. При т'ва доста...

                            Коментар


                            • #89
                              До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

                              Ей тва МАРСа е идея,досега не го бях виждал.Без да разваляш системата да си я направиш просто по-сигурна.Аз мислих да си купувам ЕАС кикър,ама МАРСа е по-изгоден 159$,сега ще си го поръчам,а по-нататък ще си взема и кикър.
                              Досега (да чукна на дърво)само веднъж ми се наложи да карам на твърдо,и понеже е много гадно се презастраховам
                              Бъдете здрави

                              Коментар


                              • #90
                                До: ПРОБЛЕМ С ВЪЗДУШНОТО ОКАЧВАНЕ

                                Първоначално публикуван от veritas Преглед на мнение
                                В Дару-кар на поръчка са по 400 и косур кинта бройката,ако се поръчат от германия от са по 600 и нещо.Това са ми бегли спомени,ако наистина цената за която казваш е реална значи си на много добра прИмосия
                                Ами то цените са в Paddock аз не си правя свободни съченения. Така пише там. Като си сложят тамошното ДДС и доставката и пак си на далавера щом казваш че тука едната е 400

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X