Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 2 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Land Rover Discovery 2 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

    Здравейте колеги.
    Диско 2 4.0 бензин/газ, днес за пръв път карам тази зима на по студено (0 градуса).
    Пускайки по баир надолу на ниска предавка (автомат на ръчно ограничение до 2-ра) колата заби муцуна на два пъти все едно иска да изгасне, при форсиране на място пълни оборотомера, по пътя си върви с пълна мощност.
    На един светофар ми и изгасна - това на газ.
    На бензин оборотите са по стабилни но и там има леко играене.
    Свещи, кабели, бобини, дебитомер сменени миналата зима поради други проблеми.
    Колата си бе нормално загряла - изпарителите на пипане горещи, външната температурата 0 градуса - едва ли би афектирала работата на газта.
    Като шофьор дългогодишен на опели разни моно и пълни инжекции си мисля че проблема е в стъпковото моторче.
    Вие какво мислите конкретно за този мотор?
    Последно редактирано от rosen_offroad; 23-01-16, 20:21.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  • #2
    От: Диско 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

    Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
    ,,,,,,,,,,,,,,,, На един светофар ми и изгасна - това на газ.
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Като шофьор дългогодишен на опели разни моно и пълни инжекции си мисля че проблема е в стъпковото моторче.
    Сети се за опелите..... маркучите за газчицата и разни въздухчета при някой калпав тампон премърдват. Чак после е стъпковото в редицата на проблемите.
    GPS системи https://www.easytracking.bg/
    Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

    Коментар


    • #3
      От: Диско 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

      Първоначално публикуван от D.Dimitrov Преглед на мнение
      Сети се за опелите..... маркучите за газчицата и разни въздухчета при някой калпав тампон премърдват. Чак после е стъпковото в редицата на проблемите.
      Т.е. Вакуумите ли да прегледам първо?
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #4
        От: Диско 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

        Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
        Т.е. Вакуумите ли да прегледам първо?
        Аз бих започнал от там. Случва се и е лесно и евтино да се провери.
        GPS системи https://www.easytracking.bg/
        Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

        Коментар


        • #5
          От: Диско 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

          Вземи едно VD-40 и след като запалиш джипа ,напръскай около стъпковото моторче.Ако изгасне .... смени му гарнитурката първо (клингеритена е и струва 20-30 стотинки).Другото което можеш да направиш е да го развиеш (стъпковото моторче) и да го измиеш много добре ,ефект ще има.Освен моторето измий и там където влиза в мотора.Не опитвай да разглобяваш моторчето ,че струва едни неприятни пари.
          Аз съм с 3,9 и минах по този път.След смяна на гарнитурката ,нещата се подобриха но не бяха перфектни оборотите.Извадих моторчето ,измих отвора и реших да разглобя моторчето за да измия и него - резултата 100 лева (да не бяха и повече )назад (счупих го ,не се разглобява)и на всяко отнемане на газта угасваше.Сложих новото ,няколко дни беше наред и след 4-5 дни без да е пален джипа ,като запалих ,държи 3000 оборота и нагоре.Намерих едно втора употреба,внимателно промиване и сега е добре .
          rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
          0898 51 31 46

          Коментар


          • #6
            От: Диско 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

            Някъде май беше писано, но - вади се буталцето (стержена), обикновено се набива с нагар. По спомен, моторчето се развива, включва се в буксата и колата се пали. Оборотите се вдигат и компа се опитва да запуши дупката, като ефективно изхвърля буталцето от корпуса на стъпковия мотор. Почиства се всичко много добре и се сглобява. Самия стъпков мотор няма какво да му стане - четки няма. За сглобяването - колата се дава на контакт и се изключва (не се пали). При изключването компютъра навива буталцето навътре. Може да се наложи да се повтори няколко пъти. Става лесно, но иска помощник. Корпуса да се завива само при ПРИБРАНО бутало и да не се прекалява с усилието.

            Коментар


            • #7
              Диско 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход



              За съжаление е капсуловано.
              Да отварям ли?
              Ново е 250 $ от Щатите
              Бош 0 280 140 532
              Ползва се и в БМВ
              Land Rover Discovery II, V8 4.0
              VW Golf VI variant
              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

              Коментар


              • #8
                От: Диско 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

                Свали измий хубаво вътре със кореселин и после го напръскай с вд-40 за смазване.Пробвай и кажи.На бмв-то след тази операция се оправиха нещата при мен.
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • #9
                  От: Диско 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

                  Изказал съм се неподготвен, това, което съм написал е за по-старите двигатели (3.9).

                  Коментар


                  • #10
                    От: Land Rover Discovery 2 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

                    има развитие по темата.
                    След елкон при Цоков и Канев едната ламбда сонда преди катализатора е за смяна.
                    Сега ми е разкачен дебитомера и не гасне.
                    Утре съм организирал сваляне на предната част на колектора защото иначе не се вади.
                    Въпроса ми е дали да сменя само едната или двете или четирите?
                    Катализаторите са стари - има ли смисъл да сменям ламбдите след тях?
                    Или направо да махам Катализаторите - тогава как се постъпва с ламбдите след тях - махат ли се?
                    Дават ги 160000км живот а аз съм малко отгоре (ако е верен километража 100000 мили.
                    Ще поръчвам от Мистер Ауто идват от Франция и на снимка изглеждат оригинални а не разни заместители дето се режат кабелите щото буксата е друга.
                    Последно редактирано от rosen_offroad; 28-01-16, 17:42.
                    Land Rover Discovery II, V8 4.0
                    VW Golf VI variant
                    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Land Rover Discovery 2 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

                      Здравеи
                      Не съм много на ясно с конкретната машина, но по принцип нестабилния празен ход може и да е от температурен датчик или датчик за положение на дроселна клапа.

                      Съобщение от модератор:
                      Моля, напишете си в профила от къде сте.
                      ...ЦЪК
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 01-02-16, 11:29.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Land Rover Discovery 2 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

                        Той проблема го няма вече след диагностика и откриване че едната диагностична сонда дава само 0.1 волт а не да скача 0.1-0.8 както другата.
                        Сега съм поръчал оригинални 2 и чакам.
                        От едната газовия комп е взимал сигнал някога но бе разкачена, според разбирачи трябва да си взема и компенсира сместа и на газ и от там ламбда сондата се пържи и изгаря.
                        Проблема следващ е че газовото е Ланди и не намирам свестни газаджии за него тук и май ще ъпгрейтвам към Фобос.
                        Land Rover Discovery II, V8 4.0
                        VW Golf VI variant
                        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                        Коментар


                        • #13
                          От: Land Rover Discovery 2 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

                          Проблема е отстранен на 100% след смяна и инсталация на 2 нови оригинални ламбда сонди и дебитомер Бош.
                          За този двигател се оказва че "Козата си иска пръч"
                          Едногодишния дебитомер Пиербург дори и нов (пробвах) не върши същата работа.
                          След доста четене се казва че е добре въздушния филтър да се сменя със смяна на маслото (след каране оффроуд и по често) иначе пак се дават едни 250 лв за дебитомер.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:LR debitomer i lambda.jpg
Прегледи:1
Размер:87.6 КБ
ID:5703967

                          Междувременно мерих компресия и се оказа 6 цилиндъра на 12 бара един на 11.5 и един на 10 бара.
                          Продължавам борбата да намеря свестен газаджия за ъпгрейд на смотаното Ланди

                          Поздрави
                          Land Rover Discovery II, V8 4.0
                          VW Golf VI variant
                          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                          Коментар


                          • #14
                            От: Land Rover Discovery 2 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

                            Хахаха, можеш да питаш градския ти, след тази процедура и неговото диско как е

                            Така е за боша, той си ги иска тея неща и става друг.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Land Rover Discovery 2 4.0 V8 нестабилни обороти на празен ход

                              Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
                              Хахаха, можеш да питаш градския ти, след тази процедура и неговото диско как е

                              Така е за боша, той си ги иска тея неща и става друг.
                              Ама той моя градски каза за някакъв елемент от VW не за оригинален.
                              Иначе с такава компресия за ремонт ли съм ?
                              Той мотора си тече доста и без това най вече от АСК към маховика.
                              Губи и малко антифриз но не надува маркучи и не го гори.
                              Мисля е от газовото изпарителите защото са много некадърно монтирани.
                              Land Rover Discovery II, V8 4.0
                              VW Golf VI variant
                              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X