Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery TD5 Turbo

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

    Така,има развитие по темата.Това което съм направил до момента е:

    1. Сменен MAF сензор - http://www.island-4x4.co.uk/flow-sen...0g-p-3943.html
    2. Сменен модулатор - http://www.island-4x4.co.uk/turbo-va...30-p-6048.html
    3. Почистен MAP сензор
    3. Почистен ААP сензор

    Резултат :
    - като че ли има леко подобрение между 1700-2500К,обаче не е това на което съм свикнал като вървеж при дифендрите !
    - мисля че в момента пуши малко повече
    - след по горните интервенций леко задържа оборотите/по бавно падат при отнемане на газта при смяна на скоростите ( това става и при дифендрите след 2-3 години езда )
    - стрелката на оборотите на празен ход след изфорсиране пада на около 800 и след около 2-4 сек пада на иколо 600 ( преди интервенцийте това го нямаше,оборотита на празен ход бяха около 500)

    От изчетеното от техническата литература мисля че проблема идва от въздусите/сензорите.
    Сега мисля да сменя ААP сензора,доколкото разбрах той подава сигналите главно към турбото
    Код:
    ENGINE MANAGEMENT Td5 - DESCRIPTION AND OPERATION 18-1-11
    The AAP sensor is located in the top of the air filter housing. It provides voltage signals relative to both ambient air
    pressure and temperature to the ECM. The AAP sensor produces a voltage between 0 and 5 volts proportional to the
    pressure level of the air in the air filter housing. A reading of 0 volts indicates low pressure and a reading of 5 volts
    indicates high pressure. The ECM uses the signal from the AAP sensor for the following functions:
    l To maintain manifold boost pressure.
    l To reduce exhaust smoke emissions while driving at high altitude.
    l Control of the EGR system.
    The sensor also supplies a voltage between 0v and 5v proportional to ambient temperature. The ECM uses this signal
    for the following functions:
    l Exhaust gas over temperature protection.
    l Turbocharger overspeed protection.
    Input/Output
    Connector C0158 pin 8 of the ECM supplies the AAP sensor with a 5 volt power supply. The pressure output from the
    AAP sensor is measured at pin 10 of the ECM connector C0158, the temperature output from the AAP sensor is
    measured at pin 31. The earth path is via pin 30 of ECM connector C0158.
    The AAP sensor can fail the following ways or supply incorrect signal:
    - Sensor open circuit.
    - Short circuit to vehicle supply.
    - Short circuit to vehicle earth.
    - Contaminated sensor element.
    - Damaged sensor element.
    - Resistance in wiring harness.
    In the event of an AAP sensor signal failure any of the following symptoms may be observed:
    - Altitude compensation inoperative (engine will produce black smoke).
    - Active boost control inoperative. (*which means wastegate modulator, my note)
    - Turbocharger boost pressure limited to 1 bar (14.5 psi ).
    - EGR altitude compensation inoperative.
    The MIL will not illuminate in an AAP sensor failure, and the ECM will use a fixed default value from its memory.
    Другото което мисля да направя е на затапя EGR-a и да изрежа катализатора.В интернет има доста китове за затапяне на EGR,обаче по тоя при мен има доста клапани и вакууми което леко ще ме забави в избора.Някои ако има яснота,моля да поясни.
    Друго което повече ме притеснява е че има лек луфт в перката на турбото ( около 1мм или по малко),незнам и дали трябва да го има.
    Use since:
    OpenBSD 3.x
    FreeBSD 4.x
    Centos 5.x Debian 3.x Ubuntu 7.x Аз съм фен на OpenWRT.

    Коментар


    • #17
      От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

      Поспри се малко с тия замени "на сляпо" и намери някой да ти прочете грешките и живите данни. Иначе рискуваш да потрошиш една торба пари и още една нерви и пак да не постигнеш нищо, заради някое протъркано кабелче
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #18
        От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

        Развитие по темата:
        -проблема за сега е фиксиран временно ,оказа се спукан (от долната страна на кривото) маркуч между изхода на интеркулера и ЕГР клапана.Маркуча го "хванах" с напипване и то случайно когато пръста ми потъна вътре.При форсиране иначе се втърдява , явно налягането е бягало и малко въздух е влизал в мотора.Сега ускорението е осезаемно особенно между 1,5-2,5К,но самото турбо пак не се чува да "свири".
        Направи ми впечатление като свалях маркуча,че от вътрешната му страна е силно омаслен/зацапан,като си мисля че това идва/текло от ЕГР клапана.
        Възможно ли е да е задръстен или зацапан и интеркулера и някои да го е чистил ( с какво) да попитам ?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150612-0001.jpg
Прегледи:1
Размер:132.3 КБ
ID:5666692
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150612-0002.jpg
Прегледи:1
Размер:131.3 КБ
ID:5666693
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150612-0003.jpg
Прегледи:1
Размер:119.1 КБ
ID:5666694
        Use since:
        OpenBSD 3.x
        FreeBSD 4.x
        Centos 5.x Debian 3.x Ubuntu 7.x Аз съм фен на OpenWRT.

        Коментар


        • #19
          От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

          Омасляването може да е от картерните газове или от турбината (да пропуска масло).
          Сваляш кулера, наливаш с бензин, разклащаш и изливаш. И така докато бензина след изливането е чист. Няма нищо сложно.
          Успех.
          LZ1AID

          Коментар


          • #20
            От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

            И си смени маркуча, с тва тиксо нищо не става. Досега си карал без турбо, явно.
            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

            Коментар


            • #21
              От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

              До като пристигнат чаркалъците от UK ще е така (тука само за тая кривка ми искат 40 лв) ,гледам да не го настъпвам много
              Use since:
              OpenBSD 3.x
              FreeBSD 4.x
              Centos 5.x Debian 3.x Ubuntu 7.x Аз съм фен на OpenWRT.

              Коментар


              • #22
                От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

                Здравейте, и при мен имаше сходен проблем. От седмица съм собственик на TD5, купих го от приятел който го е карал рядко. Подкарах го и установих, че не може да развие повече от 3к обороти. Отворих филтърната кутия и установих, че въздушния филтър е супер задръстен. След него погледнах дебитомера, той беше пълен с боклуци във вид на киче. Изчистих го и нещата се подобриха. Днес отидох да закупя филтри и масло, но в магазина ми казаха, че има и центробежен филтър-маслен (както спомена колегата по-горе) . Не знам той чисти ли се или се сменя с нов, все пак е близо 100 кинта. Горивен филтър намерих само под задно дясно колело, друг има ли ?
                L.R. Discovery 2 TD5
                Suzuki SV1000

                Коментар


                • #23
                  От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

                  Това е центробежния филтър: ERR6299 - 6.60 паунда. Аз ги сменям през 1 смяна на маслото. Има и к-т филтри - DA6004P, по-евтино е. Горивният филтър е зад задно дясно колело.
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

                    Във един сервиз казаха , че се сменя центробежния на 50к километра
                    L.R. Discovery 2 TD5
                    Suzuki SV1000

                    Коментар


                    • #25
                      От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

                      Всъщност ланд ровър препоръчват маслото да се сменя на 20к км, центробежния филтър се сменя и той на 20к км, а обикновенния филтър през 60к( малко странно), но като се има предвид цената, по-добре да си го сменяш и него на всяка смяна.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lr.jpg
Прегледи:1
Размер:171.5 КБ
ID:5675772
                      Land Rover Discovery TD5

                      Коментар


                      • #26
                        От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

                        Ха-ха. Това нещо е направено доволно неразбираемо, ма няма нищо изненадващо. Иначе, в книжката на колата съвсем ясно си пише интервалите. Това горе може да го спазваш само ако въртиш километри в някоЙ лабораториЙ.
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

                          Еее така са ги обслужвали докато са били гаранционни, всеки си преценя сам. Аз сменям масло на 10-15к заедно с филтрите, според зависи от експлотацията....
                          Land Rover Discovery TD5

                          Коментар


                          • #28
                            От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

                            Вчера си смених всички филтри и маслото. По-добре да спя спокойно от колкото да се тормозя "защо не смених центробежния" и да не мога да спя. Не намерих никъде да дават филтър за купе, явно няма което ми е странно.
                            L.R. Discovery 2 TD5
                            Suzuki SV1000

                            Коментар


                            • #29
                              От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

                              Реално филтър няма, само една едра гъба, която стой под чистачките, колкото да не е без хич.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:JZL100120.jpg
Прегледи:1
Размер:13.3 КБ
ID:5675806
                              Land Rover Discovery TD5

                              Коментар


                              • #30
                                От: Land Rover Discovery TD5 Turbo

                                Много ми беше странно да видя как горивния филтър седи открит на място където не е много защитен при евентуални поражелия в някой дълбок трап, но попаднах на това:

                                http://www.gwynlewis4x4.co.uk/produc...elocation-kit/
                                L.R. Discovery 2 TD5
                                Suzuki SV1000

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X