Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов фен с LR Defender 90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Нов фен с LR Defender 90

    Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
    Ако се абстрахирам от кубиците, наистина новия 2.2 има даже и по-добри показатели и от 2.4...
    По-добри, по-добри... ама аз пак не мога да схвана. По СУВ-овете (примерно новия Рейндж) метат някакви мотори с по 700Нм (TDV8 - 4,4l), от които едва ли някой ще ползва реално повече от 300. Работното добиче, дето наистина може да му потрябват 700, изобщо не го предлагат с големите матори. Примери бол, при всички производители VW - Туарег с големи матори, Амарок - скопен с 2.0, Jeep - Grand със SRT8, JK с редови 6-ак... Или пък другата простотия - старото Паджеро - със СуперСелект, правят Паджеро Спорт, дето е много по-СУВ... и го продават само с Парт-Тайм раздатка. Маркетингът ще затрие човечеството, вервайте ми!
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #32
      От: До: Нов фен с LR Defender 90

      Добре дошъл.
      [/SIGPIC][/SIGPIC]

      Коментар


      • #33
        От: Нов фен с LR Defender 90

        Този мотор 2.2 без смяна на каквото и да било, само с промяна на горивна карта и управление на турбината може да стигне до към 470 Нм. Да не забравяме, че има и раздатка.
        Относно малкият мотор смятам, че нарочно не му слагат по голям за да има по-малък разход. От друга страна онези с по 700 Нм са за удоволствия и никой не се интересува от разхода.
        Ако караш в Африка едва ли ще искаш да иамш закачена цистерна за да подържаш жадният осмак.

        Коментар


        • #34
          От: Нов фен с LR Defender 90

          Бе имам известни резерви. VW специално правиха 8(!)-степенна кутия за Амарока, та да става за каране с товар... А жадния осмак - по-малкия 3.6, дето е с 640Нм, му дават 11 смесен разход, на големия - 4.4 - 11.5 (съответно на РР Спорт и РР). За това 2.2 гледам някакви цифри от ревюта към 11.7 (на 110-ка), та чак не ми се вярва. Не че много вярвам и на цифрите за Рейнджовете, дето ги намирам де. Виж, ТД5 си го знам много добре колко харчи - в града около 11, на дълго от 8.5 до 10 според маршрута и бързането.

          П.П. Съвсем друг въпрос е, че тия осмаци май няма как да се натикат в коша на Дифендъра

          П.П.2. Упс, не било 11.7, а 9.8, с това тъпо mpg дето го ползват и е различно за Щатите и Англия, все стават грешки. Ма дори и така да е, разликата пак не е кой знае колко страшна.
          Последно редактирано от stargazer; 25-02-13, 20:21.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #35
            От: Нов фен с LR Defender 90

            Влиза осмака в дифендъра, ама после ще ревете, че е пълен електроника и не става за гората.
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #36
              От: Нов фен с LR Defender 90

              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
              Влиза осмака в дифендъра, ама после ще ревете, че е пълен електроника и не става за гората.
              Пълен е. Ма от ТД5 насам кой ровърски (по-точно БМВ и Форд) мотор не е? Ни Пумата, ни това 2.2 са спасени от жици и датчици, щот иначе нема "Евро*". То 70-ки затова вече се продават само в континенти започващи с буквата "А"

              А и без електрониката, такива мощности и въртящи моменти от такива кубатури и с такъв разход няма как да се извадят, щото...
              Последно редактирано от stargazer; 25-02-13, 21:05.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #37
                От: Нов фен с LR Defender 90

                Нека да не сравняваме двете коли, много са различни. Едната е направена за шосе а другата предимно за извън. Разходите в статистиките са дадени за шосе, където късите предавки на Defender не му помагат особено. Извън пътя разхода би бил по-различен.
                Аз не съм запознат с този двигател 3.6 но не вярвам, че когато ползваш тези 650 Нм ще ти дава смесен разход 11.
                Defender никога не е бил много мощен и най-икономичен но това не е попречило да се продава през всичките тезо години.

                Коментар


                • #38
                  От: Нов фен с LR Defender 90

                  Първоначално публикуван от giby_off Преглед на мнение
                  Нека да не сравняваме двете коли, много са различни. Едната е направена за шосе а другата предимно за извън. Разходите в статистиките са дадени за шосе, където късите предавки на Defender не му помагат особено. Извън пътя разхода би бил по-различен.
                  Аз не съм запознат с този двигател 3.6 но не вярвам, че когато ползваш тези 650 Нм ще ти дава смесен разход 11.
                  Defender никога не е бил много мощен и най-икономичен но това не е попречило да се продава през всичките тезо години.
                  Чакай сега, аз не казвам нищо лошо за Дифендъра. Той си има кусурите, но алтернативите също си имат своите. Тезата ми е, че просто маркетинга и евронормите тотално оцапаха логиката в производството на автомобили, особено на високопроходимите такива.
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Нов фен с LR Defender 90

                    Да съгласен съм.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Нов фен с LR Defender 90

                      Преди години имаше цяла тема "Защо автомобилите се правят вече от търговци, а не от инженери"
                      Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
                      "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
                      "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

                      Коментар


                      • #41
                        От: Нов фен с LR Defender 90

                        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                        Чакай сега, аз не казвам нищо лошо за Дифендъра. Той си има кусурите, но алтернативите също си имат своите. Тезата ми е, че просто маркетинга и евронормите тотално оцапаха логиката в производството на автомобили, особено на високопроходимите такива.
                        Не мисля, че Дифендъра има алтернатива в момента.
                        Кажете коя е колата, която може сега да купите от магазина и да вкарате веднага, без доработка в тежка експлоатация?
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • #42
                          От: Нов фен с LR Defender 90

                          Много често генеалните технически решения не могат да се наложат на пазара както и не издържат финансово. Търсенето и най вече цената са водещи.
                          Ние като купувачи много често правим компромис и купуваме стока която е по-евтина въпреки, че знаем, че качеството не е като на тази с по-високата цена.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Нов фен с LR Defender 90

                            Всъщност, ако само това е условието - тежка експлоатация в стандартен вид, ще се намерят. Ако обаче ограничиш нещата до "в Европа", искаш да е с близки габарити и с близък разход - остава само той, щото и "братчеда" Ивеко Масиф го спряха от цивилна продажба преди няколко години. Реална алтернатива е само JK Rubicon, ама трябва да му се преглътне разхода .
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Нов фен с LR Defender 90

                              Това е другото нещо което е накарало LR да сложат мотор 2.2. Да не повярваш, че Defender има Евро 5. Аспуха му е чист все едно двигателят не е работил.
                              Аз не съм карал друг Defender така, че ще ми е интересно да се кача на някой с по-голям мотор за да усетя разликата. Въпреки, че само V8 е май по-мощен но там разхода сигурно е убийствен.
                              G-classe също е подобен джип, дори най-слабият мотор при него 211 кс / 540 нм има разход почти като на дефедер а и получаваш 3 блокажа - естественно на двойна цена.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Нов фен с LR Defender 90

                                За съвременната "цивилна" Г-класа, не съм много съгласен. Военната версия - да, ама и нея не я продават на "граждани". Факт е, че швейцарските фермери и "горски" си карат старите Дифендъри и 70-тки, а не е като да не могат да си позволят ново Г
                                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X