Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery1300 tdi няма мощност когато е студен.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Land Rover Discovery1300 tdi няма мощност когато е студен.

    Имам този проблем на дискавърито. Гледам в нета има доста дискусии по въпроса но решение не е посочено.
    А колата е значително спъната докато позагрее.

    Какво съм направил досега:
    Сменил съм подкачващата помпа. Има малко подобрение но мисля че е само на топъл мотор.

    Къде съм се насочил:
    В ръководството пише че ГНП има режим за работа на студен мотор. Като гледам този сигнал за студен мотор не се получава механично,
    остава по жица се подава ( някой знае ли как реализирано на 300 tdi или няма такъв аванс за студен мотор).

    Мисля да направя и реглаж на клапани да видим дали ше има полза.
    Последно редактирано от vas33; 24-10-14, 13:06.
    Land Rover Discovery
    Където е текло пак ще тече ...

  • #2
    От: 300 tdi няма мощност когато е студен

    Първо кажете какво е Диското. Ръчка кутия или автомат. Може да снимате ГНП.
    Как определяте липсата на мощност като е студен и когато е топъл. Аз съм с Дефендър 300 и когато е студен си е муден, но след 5-10 мин като загрее се развърта.
    Land Rover Defender 110SW 300tdi

    Коментар


    • #3
      От: 300 tdi няма мощност когато е студен

      Диското е ръчка гнп-то е механичното изпълнение (ще го снимам след няколко дни че сега е на ремонт).
      Липсата на мощност е осезаема трябва да сменя на бавни за да кача съвсем обикновено баирче.
      Хора карали други дискавърита казват че моето е по спънато .
      Land Rover Discovery
      Където е текло пак ще тече ...

      Коментар


      • #4
        От: 300 tdi няма мощност когато е студен

        Първоначално публикуван от vas33 Преглед на мнение
        ...
        някой знае ли как реализирано на 300 tdi или няма такъв аванс за студен мотор...
        В тая ГНП няма такъв механизъм за студен мотор (компенсатор за студен старт). Поне аз не съм виждал, а през мен са минали десетки. Най вероятно проблема е в недостиг на гориво, или не-работещ турбокомпресор. Турбокомпресора лесно се илиминира като вероятност. След него следва илиминиране на недостиг на гориво до ГНП (включително и да се провери за наличие на запушена цедка на входа на ГНП). Ако и там всичко е ОК, остава ГНП. Там има външни регулатори, които е възможно да ограничат исканата порция гориво, но само ако някой ги е въртял и след това ги е регулирал едно към гьоторе ... Ако и там е ОК, ГНП за ремонт.
        Забравих да кажа да се илиминира и EGR-a.
        Последно редактирано от Аndro 160; 24-10-14, 17:43.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X