Здравейте,
От извесно време имам проблем с паленето на автомобила когато е загрял(дави се в бензин).Обмислям като вероятна причина и за факта, че когато запаля с включен дебитомер работи на 1200 - 1300 оборота след, което около 5 мин изгасва.
Възможно ли е причината повреден (откачен) температурен датчик, да създава тези главоболия.
С изключен дебитомер оборотите се нормализират, обаче колата върви на 30% с паленето на топъл двигател проблема обаче остава.
Основно това, което ме интересува е къде се намира датчика, мога ли сам да си го сменя за да почна да изключвам една по една причината.
От извесно време имам проблем с паленето на автомобила когато е загрял(дави се в бензин).Обмислям като вероятна причина и за факта, че когато запаля с включен дебитомер работи на 1200 - 1300 оборота след, което около 5 мин изгасва.
Възможно ли е причината повреден (откачен) температурен датчик, да създава тези главоболия.
С изключен дебитомер оборотите се нормализират, обаче колата върви на 30% с паленето на топъл двигател проблема обаче остава.
Основно това, което ме интересува е къде се намира датчика, мога ли сам да си го сменя за да почна да изключвам една по една причината.
Коментар