Рубриката "Домашен майстор" или "Поправи си сам"
От както купих диското, все имам чувството, че много слабо дърпа,
едно мудно набира ... абе спънато.
Предишното вървеше доста по-добре и реших да разследвам случая.
Гледам турбината си е на мястото, клапана койте е там за изгорелите газове - гледам затворен,
не е нещо отворен или да отваря без нищо - абе всичко наред.
Отказах се да разследвам .... не че му разбирам много ама ... викам трябва на дизелджия,
може да му е малко горивото и да трябва да се бъзне помпата.
Да ама не, днес както си гледах двигателя и гледам едно маркуче се опряло на изпускателните колектори,
стопило се - и хоп дупка в него.
Проследих го - оказа се от турбото към помпата (ГНП) отгоре - демек дето дава "газ"
като турбото набере налягане.
Малко изолирбанд на маркучето и тест ....


О-о-о чудо

, това лети като самолет. Това беше проблема.
Сега ще сменя тръбичката с нова и ще я прикрепя по-добре да не се опира където не трябва.
От както купих диското, все имам чувството, че много слабо дърпа,
едно мудно набира ... абе спънато.
Предишното вървеше доста по-добре и реших да разследвам случая.
Гледам турбината си е на мястото, клапана койте е там за изгорелите газове - гледам затворен,
не е нещо отворен или да отваря без нищо - абе всичко наред.
Отказах се да разследвам .... не че му разбирам много ама ... викам трябва на дизелджия,
може да му е малко горивото и да трябва да се бъзне помпата.
Да ама не, днес както си гледах двигателя и гледам едно маркуче се опряло на изпускателните колектори,
стопило се - и хоп дупка в него.
Проследих го - оказа се от турбото към помпата (ГНП) отгоре - демек дето дава "газ"
като турбото набере налягане.
Малко изолирбанд на маркучето и тест ....



О-о-о чудо



Сега ще сменя тръбичката с нова и ще я прикрепя по-добре да не се опира където не трябва.
Коментар