В менюалите на ЛР са цитирани много специални инструменти и приспособления, които облегчават ремонтите.
Повечето от тях са скъпи, но пък лесни за изработка.
При смяна на ангренажен ремък са необходими следните:
Щифт за блокиране на ГНП-то:
Успешно може да бъде заменен със свредло 9.5мм;
Приспособление за блокиране на маховика в ГМТ:
Аз съм си направил от стар шарнирен болт, но смятам да го направя по подобие на оригиналния.
Резбата на някои е М14, на други 1/4";
Скоба за вадене на ремъчната шайба и ключ за контра на болта на КВ:
Скобата я измайсторих от дебело желязо, два отвора с разстоянието м/у болтовете и болт със ситна резба в центъра.
За развиване на болта използвам малко варварски метод - със стартера, но досега върши работа.
При стягане блокирам маховика с приспособлението от по-горе и стягам с необходимото усилие(350Нм).
Вчера се наложи да свалям ГНП-то. За целта трябва или да се свали ангренажа, или да се използва приспособление.
ЛР предлагат(над 100GBP):
Аз си изработих това и с него сваляне и качване на помпата е по половин час:
Други необходими, за които се сещам сега са ключ 52 за гайките на колесните лагери и специален ключ 14 за карданите.
Скоро ще направя снимки и на другите приспособления, които съм си изработил.
Качвайте и вие, ако имате такива, да си улесним живота с тея кошници
Повечето от тях са скъпи, но пък лесни за изработка.
При смяна на ангренажен ремък са необходими следните:
Щифт за блокиране на ГНП-то:
Успешно може да бъде заменен със свредло 9.5мм;
Приспособление за блокиране на маховика в ГМТ:
Аз съм си направил от стар шарнирен болт, но смятам да го направя по подобие на оригиналния.
Резбата на някои е М14, на други 1/4";
Скоба за вадене на ремъчната шайба и ключ за контра на болта на КВ:
Скобата я измайсторих от дебело желязо, два отвора с разстоянието м/у болтовете и болт със ситна резба в центъра.
За развиване на болта използвам малко варварски метод - със стартера, но досега върши работа.
При стягане блокирам маховика с приспособлението от по-горе и стягам с необходимото усилие(350Нм).
Вчера се наложи да свалям ГНП-то. За целта трябва или да се свали ангренажа, или да се използва приспособление.
ЛР предлагат(над 100GBP):
Аз си изработих това и с него сваляне и качване на помпата е по половин час:
Други необходими, за които се сещам сега са ключ 52 за гайките на колесните лагери и специален ключ 14 за карданите.
Скоро ще направя снимки и на другите приспособления, които съм си изработил.
Качвайте и вие, ако имате такива, да си улесним живота с тея кошници
Коментар