До: Кръвта вода не става - пак съм с Discovery
Седалката при теб незнам как е, но при мен е хваната просто с 4 бола през пода на купето. По спомени има и удебеления, особенно от страната на СК. Не е сложна задача, най-много да трябва да се заварят планки при новите дупки, но предполагам, че и незаварени биха свършили работа. Демек трябва само 4 дупки да се пробият и 4 високоякостни болта с гайки. Бих помогнал ако се спреш на този варянт.
За крик може и да не е "оригинален", маслен, пневматичен е => всеки такъв годен да повдигне 2-3 тона те остройва, всички които съм виждал си приличат с моят оригинален и имат сходни размери/ако държиш да го слагаш кадето е принципно/. Предполагам се продават различни марки, като насторо би могло да се намери и от друг модел джип със сходни размери. Аз успешно използвах и 1 механичен от чероки, помалък е даже, но вдига без проблем, няма масло и налягане.
Седалката при теб незнам как е, но при мен е хваната просто с 4 бола през пода на купето. По спомени има и удебеления, особенно от страната на СК. Не е сложна задача, най-много да трябва да се заварят планки при новите дупки, но предполагам, че и незаварени биха свършили работа. Демек трябва само 4 дупки да се пробият и 4 високоякостни болта с гайки. Бих помогнал ако се спреш на този варянт.
За крик може и да не е "оригинален", маслен, пневматичен е => всеки такъв годен да повдигне 2-3 тона те остройва, всички които съм виждал си приличат с моят оригинален и имат сходни размери/ако държиш да го слагаш кадето е принципно/. Предполагам се продават различни марки, като насторо би могло да се намери и от друг модел джип със сходни размери. Аз успешно използвах и 1 механичен от чероки, помалък е даже, но вдига без проблем, няма масло и налягане.
Коментар