Колеги да се похваля и аз за новата придобивка Discovery 1.
Камионетката е със тъй мразения двигател 2.0 Mpi,определено е малак за колата и го казвам защото колата се кара ежедневно по Чепеларските балкани и малко му идва слабичко но пък компенсира със икономия.Започнах проект по премахването на излишните пластмаси и заменянето им със метал
.
Монтирах си доста здрава предна броня и сега се глася за задна, прагове и разбира се багажник тип Camel Trophy.
Мисля като разгрее от другия месец да го пребоядисам жълт и да го доизкусуря стил Camel Trophy.По окачването му добавих амортисьори SUPER GAZ STANDARD HEIGHT,а като проблем имах смяната на цялото табло защото 18 годишната пластмаса се беше скапала и ти доста сериозно.
Смяна на дунапрена на предната шофьорска седалка и подмяна на скарата на седалката със нови по твърди пружини. След тази интервенция се покачих със 20см. близо,и сега ми е доста по комфортно и видимостта от към края на капака ми се увеличи доста. Доста ме зарадва и това че при пробите преди покупката работеха всички агрегати и най вече блокажите и като цяло скоростната кутия.След подмяна на маслото и вече се усеща във пъти по добре.
Спрял със се на гуми МАЛАТЕСТА КАЙМАН,запланувани са за след двадесетина дни а сега се кара със Мишели Алпин.
Отворен съм към всякакви мнения и препоръки за подобрения
.
Ето и няколко снимки на "камионетката"
.





Камионетката е със тъй мразения двигател 2.0 Mpi,определено е малак за колата и го казвам защото колата се кара ежедневно по Чепеларските балкани и малко му идва слабичко но пък компенсира със икономия.Започнах проект по премахването на излишните пластмаси и заменянето им със метал
Монтирах си доста здрава предна броня и сега се глася за задна, прагове и разбира се багажник тип Camel Trophy.
Мисля като разгрее от другия месец да го пребоядисам жълт и да го доизкусуря стил Camel Trophy.По окачването му добавих амортисьори SUPER GAZ STANDARD HEIGHT,а като проблем имах смяната на цялото табло защото 18 годишната пластмаса се беше скапала и ти доста сериозно.
Смяна на дунапрена на предната шофьорска седалка и подмяна на скарата на седалката със нови по твърди пружини. След тази интервенция се покачих със 20см. близо,и сега ми е доста по комфортно и видимостта от към края на капака ми се увеличи доста. Доста ме зарадва и това че при пробите преди покупката работеха всички агрегати и най вече блокажите и като цяло скоростната кутия.След подмяна на маслото и вече се усеща във пъти по добре.
Спрял със се на гуми МАЛАТЕСТА КАЙМАН,запланувани са за след двадесетина дни а сега се кара със Мишели Алпин.
Отворен съм към всякакви мнения и препоръки за подобрения
Ето и няколко снимки на "камионетката"
!!!

Ако ги сложиш свикни да не даваш газ - колата си излиза и без (не знам как е на този мотор, но дизелите са силни и на ниски).
Още няколко снимки на интериора и от днешната разходка.А относно шнорхела ще ми е голям проблем защото най близкия майстор със машина е на 100 от мен.Ще мисля някакъв вариант със тънкостенна тръба и някакво коляно Ф50,и заварка.Малко по грубовато може да стане но е важна пробата и желанието.Като цяло джипа е доста удобен но има защо да не са много феновете на 2.0 Mpi двигателя,на наклоните си е доста зле положението налага се на първа със включени бавни (Може би ми се струва така защото го сравнявам със другия ми джип Уаз 469,който е в пъти по сериозен от към проходимост).Иначе на кучо му хареса комфорта и голямата задна седалка на която може да се изпъва.
Коментар